Mika vikana kun tulee tuommoinen ilmoitus?
Virhekoodi 712 kertoo siitä ettei Telia TV digiboksi saa yhteyttä verkkoon. Ensimmäisenä kannattaa tarkistaa, että nettiyhteys toimii ja tarvittaessa tarkistaa laitteiden kytkennät. Digiboksi tulee olla kytkettynä suoraan siihen reitittimeen, josta nettiyhteys asuntoon tulee ja jos käytössä on kuitu, niin kuitumuuntimenkin voisi käynnitellä uudelleen. Saatko lähetykset näillä ohjeilla näkymään?
Ei toimi vieläkään.
Millainen reititin ja digiboksi sinulla on käytössäsi? Digiboksi voi olla kytkettynä reitittimeen langattomasti tai verkkokaapelilla. Kumpi tapa sinulla on käytössä? Mikäli käytössä on verkkokaapeli, tulee digiboksin olla kytkettynä modeemissaä LAN-porttiin, joka usein on keltainen portti reitittimen takapaneelissa. WAN-portti on usein punainen ja tarkoitettu saapuvaa yhteyttä varten, mikäli käytössä on esim. valokuitu, joissa yhteys tulee Ethernet-kaapelin kautta reitittimeen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.