Skip to main content

Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..


@kilroy56@  kirjoitti:


Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..






Toimiiko netti muilla laitteilla täysin normaalisti? Lähtisin näillä tiedoilla arvioimaan että tämä johtuu tuosta Thompsonista. Kyseessä on varmastikin jo useamman vuoden vanha modeemi. Siinä voisi kokeilla vielä tällaista: Digiboksista virtajohto irti - modeemi resetoiminen reset-napin kautta - odotella että modeemi käynnistyy - virtajohto takaisin digiboksista paikalleen. Jos olet tämänkin kaavan jo testannut niin sitten pyytäisin ottaamaan yhteyttä meihin niin päästään katsomaan tilannetta tarkemmin.


Sama vaiva. Multicast ja koodi 712. Boksi päivitti itsensä ja sitten tuli tämä. Ei jaksaisi jatkuvasti kun haluaa katsoa tv:tä ensin resetoida reititintä ja sitten boksia. Vaikeaa on tv:n katselu..



@Mija007@  kirjoitti:


Sama vaiva. Multicast ja koodi 712. Boksi päivitti itsensä ja sitten tuli tämä. Ei jaksaisi jatkuvasti kun haluaa katsoa tv:tä ensin resetoida reititintä ja sitten boksia. Vaikeaa on tv:n katselu..






Olitko myös testannut tuota @MikaelMu vinkkaamaa resettiä? Jos olit, eikä se tuottanut tulosta, niin asiakaspalvelumme kautta voidaan selvitellä tätä tarkemmin.


Sama vika langattomasti. Vaikka mitä tekisi herjaa samaa vaan.Modeemi on Tecnicolor TG 799 Xtreme ja digiiboxri Aries viimeisin malli



@Seppovaah  kirjoitti:


Sama vika langattomasti. Vaikka mitä tekisi herjaa samaa vaan.Modeemi on Tecnicolor TG 799 Xtreme ja digiiboxri Aries viimeisin malli






Moikka @Seppovaah ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Oletko resetoinut ja käynnistänyt digiboksin uudelleen @MikaelMu ohjeiden mukaisesti ja oikeassa järjestyksessä? Tuolla järjestyksellä on suuri merkitys, varsinkin tuon TG 799 Xtreme modeemin käynnistymisen odottamisessa. Sen täytyy olla täysin käynnistynyt ja valmis, ennen kuin digiboksi kytketään takaisin virtoihin. Tunnistat TG 799 Xtreme modeemin olevan toimintavalmis, kun sen i -valo palaa kiinteästi vihreänä. Laitteesi valojen toiminta on avattu tarkemmin asiakastuessamme.

Jos olet jo tuon toimenpiteen tehnyt ja ongelma jatkuu, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, jotta ongelmaa päästään selvittämään ja korjaamaan.


Vastaa