Skip to main content

Yritän katsoa Emmerdalea tallennuksista, mutta..

Ja tämä vain ja ainoastaan Emmerdalen kohdalla, ei muiden tallennosten. 


--
Muokkkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "Ei toimi", jotta aihe löytyy hauilla helpommin.

Onko kyseiset Emmerdale jaksot tallennettu MTV AVA vai MTV3 kanavalta? Kanava jolta tallennus on tehty, näkyy siinä ohjelmatietojen kanssa ennenkuin avaa tallennuksen. Samalla jos voisit tarkistaa ja kertoa myös lähetyspäivän sekä kausi- ja jakso -numeron, kiitos.

Tutkimme jo kokemasi kaltaista häiriötä, mutta vielä tutkinta on kesken ja lisätiedot näistä havainnoista on aina tervetulleita. Ongelma on siis todella rajattua, eikä kosketa kaikkia käyttäjiä.

Oletko kokeillut toimiiko samat tallennukset sen jälkeen, kun digiboksin on käynnistänyt asetuksien kautta uudelleen? Selaimessa samat tallennukset tulisi ainakin toimia, vaikka boksilla ei toimisi nyt. Pahoittelut tästä häiriöstä.


Emmerdale oli kolmos kanavalta, jakso oli eilinen 13.11. Jakson numero 9789. Ei ole eritelty kausia. Näin jaksosta alun, mutta sitten lopahti. Kokeilin muita tallennoksia ja kaikki toimivat. Poistin tallennoksen enkä hoksannut kokeilla uudelleen käynnistystä. Jos tulee vielä tilanne eteen, niin ilmoittelen auttoiko se.


Emmerdale oli kolmos kanavalta, jakso oli eilinen 13.11. Jakson numero 9789. Ei ole eritelty kausia. Näin jaksosta alun, mutta sitten lopahti. Kokeilin muita tallennoksia ja kaikki toimivat. Poistin tallennoksen enkä hoksannut kokeilla uudelleen käynnistystä. Jos tulee vielä tilanne eteen, niin ilmoittelen auttoiko se.

Meillä oli eilen illalla häiriötilanne Telia Play -palvelun kanssa osalla asiakkaista. Tallennuksissa kävi huonosti häiriön ajalta. Tämä selittäisi sen eilisen tilanteen. 


Vastaa