Skip to main content

Ohjelma aikataulut pielessä alkanut marraskuun lopulla 2024 olen ollut yhteydessä teliaan monta kertaa nyt 12.12.2024 eikä vieläkään vikaa korjattu ei onnistu laittaa nauhoitukselle ohjelmia nauhoittaa väärää ohjelmaa kun tiedot väärin ja kun kysyy telialta koska tulisi kuntoon niin ilmotetaan sit kun saadaan korjattua mutta tuntuu kestävän aivan liian kauan ja lisäksi ei lue häiriötiedotteissa mitään että on vikaa epg mikseivät voi ilmoittaa jos vika kestänyt jo näin kauan star channel nat geo

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Siirretty toiseen keskusteluosioon

 


Ohjelma aikataulut pielessä alkanut marraskuun lopulla 2024 olen ollut yhteydessä teliaan monta kertaa nyt 12.12.2024 eikä vieläkään vikaa korjattu ei onnistu laittaa nauhoitukselle ohjelmia nauhoittaa väärää ohjelmaa kun tiedot väärin ja kun kysyy telialta koska tulisi kuntoon niin ilmotetaan sit kun saadaan korjattua mutta tuntuu kestävän aivan liian kauan ja lisäksi ei lue häiriötiedotteissa mitään että on vikaa epg mikseivät voi ilmoittaa jos vika kestänyt jo näin kauan star channel nat geo

Tervehdys ​@Vesa ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan, hyvä että löysit paikalle! 

Tiedustelin nyt kyseisten kanavien virheellisten EPG-tietojen perään meidän kaapeli-TV:n asiantuntijoilta. Sain myös sieltä kuittauksen, että ovat tosiaan tiedossa, ja parhaillaan yhä korjauksessa. Harmi etten pysty tarkempaa tietoa aikataulusta tässä kohtaa antamaan, mutta tietenkin näissä korjaus tapahtuu aina niin pian kuin mahdollista. Pahoittelut vielä häiriöstä, kanavien EPG-tiedot ovat tietenkin sellaisia, joiden soisi aina olevan kunnossa ja ajan tasalla.


Miksi teillä aina kun kelloja käännetään niin aina yleensä vikaa mutta onneksi tulee kevät ja käännetään kelloja niin sit taas korjaantuu ilmeisesti itsestään siltä tuntuu telian puuhastelu ja lisäksi miksi ette laita häiriötiedotteisiin että vika alkanut jo marraskuussa ei näy asiasta mitään häiriötiedotteissa.outoa tuntuu että pimitätte tahallaan että on vikaa epg

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Yhdistetty kaksi viestiä samaksi viestiksi


Lisäksi kun ilmoitin noista vioista niin teiltä tuli kaksi kertaa kuittaus tekstiviestinä että ei vikaa sitten kun soitin niin selvisi että onkin vikaa  siinä kuvat teidän toiminnasta

 


 


Näin teiltä vastataan eli puhutaan mitä sattuu noitten mukaan ei teillä vikaa ja kun kysyy toiselta niin on vikaa eli missä mennään telia surkuhupaisia vastauksia teiltä yrittäkää edes vähän vastata samalla lailla joudutte naurunalaisiksi noilla vastauksilla.

Onko telialla kohtuu korjausaika puolivuotta vai mikä olisi kiva tietää

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Yhdistetty kaksi viestiä samaksi viestiksi


Näin teiltä vastataan eli puhutaan mitä sattuu noitten mukaan ei teillä vikaa ja kun kysyy toiselta niin on vikaa eli missä mennään telia surkuhupaisia vastauksia teiltä yrittäkää edes vähän vastata samalla lailla joudutte naurunalaisiksi noilla vastauksilla.

Onko tämä keskustelu juurikin siis tältä aamulta vai jokin aikaisempi? Nuo saamasi tekstiviestit näyttäisivät olevan viime kuun alusta. Näin sen ei silti tietenkään pitäisi mennä, että vaaditaan useampi yhteydenotto jotta selviää että käynnissä on häiriö meidän palvelussa. Puhumattakaan siitä, että joku kertoo toista, ja toinen toista. Tässä meillä on siis selkeästi parantamisen paikka, kiitos kovasti palautteestasi! 

Nyt kuitenkin mitä itsekin asiaa selvittelin, voin varmuudella sanoa että kyseessä on meillä jo tiedossa oleva häiriö, ja sen osalta tässä ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä kenelläkään. Kaikki häiriöt eivät tosiaan tuonne nettisivumme häiriötiedotteisiin nouse, selvittelen vielä sitä millä perustein tiedotteet sinne valikoituvat, ja palaan sitten vastauksen kera tähän ketjuun. 


Saisinko nyt virallisen vastauksen koska vika teidän mielestä alkanut minulla on kuva kaappauksia tuosta epg tuo viimeinen kuva kaappaus on.13.11 minkä lähetin on myös uudempia ja samana päivänä olette laittaneet tuon viestin että ei vikaa ja lisäksi viime kuun alussa kun olen ollut yhteydessä niin joka kerta sanotaan että päivitä tv ja lisäksi sanottiin että sulla on aika vanha kaapelkortti johtuu siitä niin kerroin aspalvelijalle että ei vaikuta kaapelikortti on kolme tv ja nuo viat kaikissa tvssä as palvelija oli pihalla kuin lumiukko eivät löytäneet edes että on vikaa että yli 5yhteydenottoa mutta korjauksesta ei mitään arviota edes onneksi ette korjaa autoja kaikki ois jalkamiehiä 

Tänään kun kysyin chatissa viasta niin en simmäisenä tulee teidän aspalvelijalta kysymys onko kaikki liittymät teillä ei kuulu kysellä tuota jos kysyn viasta näköjään liittymät tärkeämpiä kuin vikojen selvittely

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Yhdistetty kaksi viestiä samaksi viestiksi


Koetas ladata kännykälle tai “täppärille” Telia sovellus ja laita tallennukset niillä laitteilla. Mulla on käytössä “täppärin” ja kännykän sovellukset joilla laittelen tallennukset, eikä ole ollut mitään häikkää.

 


Oho

Kai saavat keväällä kuntoon kun kelloja käännetään

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Yhdistetty kaksi viestiä samaksi viestiksi


Saisinko nyt virallisen vastauksen koska vika teidän mielestä alkanut minulla on kuva kaappauksia tuosta epg tuo viimeinen kuva kaappaus on.13.11 minkä lähetin on myös uudempia ja samana päivänä olette laittaneet tuon viestin että ei vikaa ja lisäksi viime kuun alussa kun olen ollut yhteydessä niin joka kerta sanotaan että päivitä tv ja lisäksi sanottiin että sulla on aika vanha kaapelkortti johtuu siitä niin kerroin aspalvelijalle että ei vaikuta kaapelikortti on kolme tv ja nuo viat kaikissa tvssä as palvelija oli pihalla kuin lumiukko eivät löytäneet edes että on vikaa että yli 5yhteydenottoa mutta korjauksesta ei mitään arviota edes onneksi ette korjaa autoja kaikki ois jalkamiehiä 

Selvittelin lisää tätä häiriön alkamisaikaa, ja 12.11. ovat ensimmäiset ilmoitukset tulleet chatin kautta EPG:n häiriöstä, ja tällöin se on siis otettu meillä tutkintaankin. Jostain syystä tieto ei ole saavuttanut kaikkia asiakaspalvelussamme, ja siksi olet saanut kyseisen päiväyksen jälkeenkin meiltä virheellistä tietoa. Vielä kerran suuret pahoittelut, näistä otamme kyllä opiksi ja varmistamme ettei vastaavaa pääse tapahtumaan enää jatkossa.

 

 miksi ette laita häiriötiedotteisiin että vika alkanut jo marraskuussa ei näy asiasta mitään häiriötiedotteissa.outoa tuntuu että pimitätte tahallaan että on vikaa epg

Telia.fi:lle ei ole yksittäisistä kanavista ja niiden häiriöistä (esimerkiksi juuri EPG:n osalta) tehty tiedotteita, eli tästä syystä sitä ei ole tuonne nostettu. Kuitenkin asiakaspalvelulla pitäisi olla näissäkin tapauksissa tieto nopeasti löydettävissä.


Minä olen ilmoittanut jo 4.11 niin miten teillä voi olla vasta 12.11


Eli taas eri tietoa aikamoista touhua teillä


Minä olen ilmoittanut jo 4.11 niin miten teillä voi olla vasta 12.11

Rehellisesti sanottuna en osaa sanoa miksi meillä tieto häiriöstä on sisäisesti tiedotettu 12.11, jos ongelmasta ensimmäiset ilmoitukset ovat saapuneet jo 4.11. 

Laitoin tästä havainnosta palautteen eteenpäin meillä, jotta pystymme selvittämään missä kohdin informaatiokatkos on tapahtunut. 


Tuossa olen ottanut kuvakaappauken ja ilmoittanut 4.11 mutta teiltä tullut viesti vaan että ei teillä vikaa helppoja korjauksia ilmoitatte vaan ei vikaa teillä eli näinkö toimii telia tuossanäkyy että eri ohjelma menee.Outoa että teiltä on tästäkin vian alkamisesta sanottu useampi eri päivämäärä koettakaa päättää koska oikeasti alkanut


Tuossa näkyy eli olen tehnyt ensimmäisen ilmoituksen 27.10 että näin on teillä viivettä touhussa


@Vesa Pahoittelut puolestani, että asian selvittely ei ole mennyt mutkitta. Kuten totesimme aikaisemmin, niin laitoimme tätä koskien palautetta eteenpäin, jotta voisimme selvittää miksi tässä on tapahtunut informaatiokatkos. Sekä tietysti tästä opimme miten voisimme toimia paremmin jatkossa.


Nyt kuukaudet vaihtuu ja kohta vuosi mutta vikaa ei saada korjattua mistä johtuu että ei saada vikaa kuntoon missä vika pyytäkää apua jos ette osaa korjata sellaiselta joka osaa


Minua kiinnostaa se koska tulee kuntoon vai eikö tule kun vian korjaus kestä yt nyt jo kohtuuttoman kauan


Eli Telia ei halua vastata kysymykseen onko mitään tietoa koska tulee kuntoon  Telian voi valita suomen surkeimmaksi koska ei saa mitään tietoa missä vaiheessa korjaus ja kohta mennyt jo kaksikuukautta samat ongelmat yleensä joka vuosi luvataan laittaa tekstiviesti kun kunnossa mutta eipä sitäkään viitsitä lähettää mutta onneksi enää reilu kolmekuukautta niin käännetään kelloja niin tuliskohan sitä ennen kuntoon ja hyvittääkö telia tätä kaapelitv vikaa asiakkaille mitenkään eli asiakas joutuu maksaman viallisesta palvelusta .Saisiko vastauksia??????????


Minua kiinnostaa se koska tulee kuntoon vai eikö tule kun vian korjaus kestä yt nyt jo kohtuuttoman kauan

En osaa tähän kysymykseen antaa vastausta, koska emme ole saaneet tietoa korjauksen aikataulusta. 

 

Eli Telia ei halua vastata kysymykseen onko mitään tietoa koska tulee kuntoon  Telian voi valita suomen surkeimmaksi koska ei saa mitään tietoa missä vaiheessa korjaus ja kohta mennyt jo kaksikuukautta samat ongelmat yleensä joka vuosi luvataan laittaa tekstiviesti kun kunnossa mutta eipä sitäkään viitsitä lähettää mutta onneksi enää reilu kolmekuukautta niin käännetään kelloja niin tuliskohan sitä ennen kuntoon ja hyvittääkö telia tätä kaapelitv vikaa asiakkaille mitenkään eli asiakas joutuu maksaman viallisesta palvelusta .Saisiko vastauksia??????????

Laitoin juuri kyselyä jälleen, että mikä tässä ohjelmatietojen korjauksessa kestää. Valitettavasti en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa muuta kuin pahoitella, että selvityksessa sekä korjauksessa on näin turhauttavan pitkään kestänyt. Sain korjauksesta vastaavalta taholta lupauksen, että he palaavat faktojen kera minulle huomenna asiaan. Palaan siis ketjuun huomenna lisätiedon kanssa.

Hyvityksistä voidaan tottakai aina keskustella viankorjauksen jälkeen, kun haitta sekä sen kesto ovat tiedossamme. Tyypillisesti palvelussa esiintyvät virheet olemme sitoutuneet korjaamaan kahden arkipäivän sisällä ilmoituksesta, kun palvelussa esiintyvä virhe estää palvelun käytön kokonaan. Jos palvelussa esiintyvä virhe haittaa käyttöä niin tällöin tavoitteemme korjaukselle on 2-5 arkipäivää. 

Tässä tilanteessa korjaukseen varattu aika on ylittynyt reilusti, eli sen puolesta hyvitys on aiheellinen. Samaan aikaan virhe palvelussa on vähäinen, koska se vaikuttaa rajausti ja vain osaan peruskanavista. jotka kuuluvat kaapeliverkon perusmaksuun. Tätä meidän tulee tarkemmin selvittää ja en tähänkään kysymykseen osaa varmaa vastausta antaa tässä hetkessä. 


Pitäsköhän teidän ilmottaa että korjaus tavoite Telialla 2-5 kuukautta tai pidempi ehkä vuosi koska kun olin ilmmoittanut ensimmäisen kerran viasta 27.10 niin teiltä lähtenyt vasta vikatiedote 12.11 niin ette mitenkään voi saada kuntoon 2-5 päivässä aikamoista pellelleilyä jään odottamaan minkä laista selitystä saa teiltä


Vastaa