Skip to main content

Erilliskanavat

  • August 29, 2015
  • 5 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Sain tilattua tekstiviestillä erilliskanava, mutta miten tämän saa peruutettua? Tästä en löytänyt mitään ohjetta. Ymmärrän kyllä että peruutus tehdään mahdollisimman hankalaksi jottei näitä tehtäisi. Tiedän että soittamalla asiakaspalveluun, mutta onnistuisiko esim tekstivestillä. Ei jaksaisi soitella asiakaspalveluun kun jono on pitkä ja odotusmusiikki surkeaa, ollut samaa jo todella pitkään. Annoin musiikistakin palautetta.

5 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 29, 2015

Soneran omilta sivuilta voit peruttaa lisäkanavat. 


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • August 31, 2015

Lisäisin tähän vielä, että mikäli kanavat on Mobiiliviihteellä, niin onnistuu omilla sivuilla. Muissa tapauksissa irtisanomisen voi hoitaa soittamalla aspaan tai laittamalla viestiä aspalle omien sivujen kautta tai kirjoittamalla Facebookissa privaviestillä tai Twitterissä.


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • September 3, 2015

Tilasin kaapeli TV:hen eli tilaaminen tekstiviestillä mutta peruutusta ei. Asia selvä. Ajattelinkin ettei ole niin helppo mitä tilaaminen. Kiitos.


  • Morsettaja
  • September 12, 2015

Olisi mielenkiintoista tietää, miksi tilauksen peruminen ei onnistu tekstiviestillä? Osaako joku vastata ihan

Soneran puolelta?


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • September 14, 2015

Jaa-a, hyvä kysymys. Kyseessä voi olla ihan tekniikkaan liittyvä juttu, koska tosiaan mobiiliviihteen kanavien poisto onnistuu Omien Sivujen kautta, ainoastaan kiinteän Viihteen kanavissa tämä ei onnistu.

Tuossa Niko laittoikin jo, että kiinteän puolelta kanavien poistoa voi tehdä ottamalla meihin yhteyttä Facessa tai Twitterissä, tai Omilla Sivuilla olevan chatin kautta.