Skip to main content

Olemme havainneet Telia Play -verkkotallennuksissa ongelmia sellaisten tallennusten osalta, jotka on tallennettu 28.11.-7.12. välisenä ajanjaksona. Vialliset tallennukset eivät lähde pyörimään tai ruutuun tulee virheilmoitus, kun tallennetta yrittää katsoa.

Emme ikävä kyllä pysty korjaamaan tallenteita jälkikäteen, mutta jos samasta ohjelmasta on tarjolla uusinta yllä mainitun ajanjakson ulkopuolella, sen tallennukset toimivat.

Pahoittelemme suuresti häiriötilannetta.  

Emme ikävä kyllä pysty korjaamaan tallenteita jälkikäteen, mutta jos samasta ohjelmasta on tarjolla uusinta yllä mainitun ajanjakson ulkopuolella, sen tallennukset toimivat.

Ennen tuli kesällä ainoastaan uusintoja, nyt niitä tulee läpi vuoden.
Eläköön uusinnat! 😀

Häiriö taisi alkaa sillä, että jotkin tallennukset stoppasivat kesken katselun, mutta joistain stopeista pääsi eteenpäin kun aloitti katselun alusta. Sitten se paheni… Onneksi ei ole menetetty mitään korvaamatonta.


Mulla ei ole vielä tullut noita ongelmia vastaan, mutta varmasti tulee. Ainoastaan A-studio ja Emmerdale niin ja kyselytunti ovat sellaisia mitkä katson samana tai seuraavana päivänä. Muut ovat suunnilleen kaksi kuukautta jäljessä. Tietääpä mitä on tulossa. 


Vastaa