Onkohan tämä tullut viimeisimmän päivityksen mukana?
Lajittelu ja ohjelmien poisto hukkaa ohjelmia.
Avaan tallennukset ja lajittelen ne Päiväys - Ensin poistuvat ylimpänä.
Lista näyttää tältä:
Poistan tuon valitun leffan:
Ja nyt lista näyttääkin tältä. Tuo Päiväni Margueritan kanssa on hävinnyt ja aiemmin listalla näkymättömiä tallennuksia tulee näkyviin.
Sitten poistan tuon Aistien haastajan. Ja nyt häviää taas alkupään ohjelmia.
Käynnistän järjestelmän uudestaan, mutta edelleen vain nuo 10 päivää voimassa olevat näkyy, kun lajittelen.
Jos poistan ohjelman jostain muualta kuin ekalta sivulta, ja lajittelen taas, niin sitten tulee nuo pari päivää voimassa olevat näkyviin.
Ei pitäisi alkeellisen lajittelun olla näin vaikeaa koodareille...
Testailitko jo, että vaikuttaako digiboksin resetointi listan toimintaan mitenkään? Viimeisimmän päivityksen jälkeen tällaisesta viasta ei ainakaan vielä ole tullut vikailmoituksia meille. Tässäkin hieman vaikea katsoa mitä käy, kun koko listaa tallenteista ei kuviin oikein saa.
Jos resetistä ei ole apua, käy vaikkapa Omilta sivuillta tekemässä vikailmoitus niin saadaan tarvittaessa viankorjaus käynnistettyä.
Samalla lailla toimii resetoinnin jälkeen.
Teen vikailmoituksen.
Ihana lottoaminen tuotteen toimivuuden kanssa senkuin vaan jatkuu, mitään inffoa paremmasta ei ole tullut, pahoitteluja kyllä koko kansakunnan edestä... Voisiko nyt joku ystävällisesti sieltä soneran päästä kertoa jotain väliaikatietoa tuosta tallennushässäkästä, että onko sen kanssa mitään toivoa enää, vai laitanko Elisan jo keskenkaike tilaukseen, ennen määräaikaisuude loppumista?
vastaan itse, Elisa tilattu.
Voisivat palauttaa vaikka viimeisimmän toimivan version takaisin. Tallennus on koko viihteen tärkein ominaisuus ja tämä on ollut toimimatta jo ties kuinka kauan. Alkaa muistuttamaan jo meidän työpaikan toiminnalta, siis tämä kun asioita ei saada kuntoon. En ole Soneralla töissä ?Eiköhän se jossain vaiheessa kuntoon tule. Vajaa vuosi enää sopimusta jäljellä.
@abesimpson kirjoitti:
Aloitan uuden ketjun, koska edellisessä Häiriö Viihteen tallennuksissa -ketjussa pikalinkit toimivat vain 10 ensimmäiselle sivulle. Sivuja on reilusti enemmän, koska ongelma on iso. Tämänkin ongelman voisi korjata.
Mitä tarkoitat tällä probleemalla, kerrotko tarkemmin?
tarkoittaa varmaankin tätä kuukauden jatkunutta tallennushässäkkää, joka ei toimi vieläkään
No niin pukkas uutta vikaa kiitos sonera!!!!!!
En saa poistettua vanhoja tallennuksia,,ja jotakin ohjelmia en saa päälle , Kylläkin kun käytän boksista virrat pois niin se taas päivän pelaa ja taas seuraavana aamuna sämä hässäkkä,,,, Ollut jo useamman päivän useampi soitto palvelupyyntö ym hässäkkää ... Niin nyt sain vastauksen että samaa ongelmaa tavattu muillakin,, Eikä tässä vielä kaikki kun aluksi ongelmaa selviteltiin puhelimen välityksellä resetoitiin boksia
modeemia ja langattomia lähettimiä niin lähettimet hajosi,,,Kylläkin takuuseen tulee uudet ei muutako piti äkkiä lähteä kaupasta hakemaan kaapelia että saa kiekot näkösälle.....Mitä ny tarjolla hyvitykseksi 4 filmiä joista osan jo nähny ???
Tarkastelin muutamista tallennuksista olisiko tulleet kokonaan, mutta eipä ollut. Esim blacklist kaltaisen sarjan loppuminuutit ovat tärkeitä. On se harmi, tallentamisessa ongelma, ohjelmat pitkittyy eli loput jää tallentamatta. Mitähän seuraavaksi.
Onko mitään uutta tietoa, koska tämä ongelma korjaantuu?
Pitää alkaa selvittämään sopimuksen purkua, koska en saa sitä palvelua josta maksan noin 90 euroa kuussa. Korvauksena saatu vain 4 elokuvaa jotka eivät kiinnostaneet yhtään, osa vielä vanhoja.
Sonera voisi palkata ne spesialistit takaisin, jotta homma saataisiin kuntoon.
Harmittaa kirjoittaa tälläistä palautetta, koska sonera on toiminut hyvin, mutta alkaa olla mitta täysi.
Olemme yrittäneet "hiki päässä" ohjelmoida huomiselle tallennuksia, mutta George Gently (La klo 22.10) pukkaa koko ajan virhekoodi 3. Meille ainakin annettiin ymmärtää, että tämä uusi tallennusvika olisi jo korjattu?!
Vanhojen ongelmien kanssa tulemme vielä toimeen, kunhan emme katso tallenteita tai ohjelmakirjasto välillä 19.00 - 23.00. Juhlan aihetta, eilen tuli neljä (4) kuukautta täyteen edellä mainitun vian kanssa, johon olemme vihdoin viimein saanet korjausaikataulun eli viikon 20. Lopputulosta odotamme jännityksellä.
Onko kukaan saanut soneralta tietoa hyvityksistä? jokaisen laskun pitäisi olla normaalia pienempi, niin kauan kuin vika jatkuu.
Hyvityksiä ei ole tarjottu, mutta peruutetusta Spotifysta yritettiin kyllä laskuttaa ihan pokkana?
Hei,
mikä mättää kun edelleenkin tallennukset loppuvat ennen ohjelmien lopputekstejä? Ei luulisi olevan vaikeaa lisätä ohjelmaan hiukan koodia lisää, että tallennus ottaisi kokonaan ohjelman. Kaikkia ohjelmia ei ole nähtävissä jälkikäteen muissa medioissa.
Vai onko tarkoitus että asiakkaat, joilla ei ole kanavapakettia, siirtyvät muille operaattoreille?
Niin ja toinen on mitä järkeä laittaa tähän esikatselua ja muita vaihtoehtoja käyttöön, jos ne hävittävät kok tekstin?! Uskomatonta!
ja taas herjaa tallennusvirhe 3 varsinkin subilla,kun yrittää verkko tallentaa!!jäipä die hardit näkemättä.ei toimi systeemit ei.ja ei,en tuuleta piuhaa enää kertaakaan tulkoonsa soneran mies sen tekemään.alkaa mennä hermot tähän toimimattomuuteen. kyllä sopimuskauden irtisanomisen kriteerit jo on täynnä...
Jooh.. tovi sitten yritin ajastuttaa BOKSIN kautta ohjelmaa (TV2, Kova laki), joka ei ollut vielä alkanutkaan, niin ilmoitus on: Tallennusta ei voida suorittaa, koska ohjelma on jo loppunut. Siis hel vetti Venäjän aikavyöhykkeelläkö Soneran vermeet on.
PS: Meiltä löytyy joku Die hard tallennettuna - ei kyllä ole ollut tarkoitus, vaan ihan vit tu eri ohjelman olin ajastanut eilen
tulen kattomaan teille :smileyvery-happy:
Nyt alkaa menemään hermo! Maksan reilu 80 euroa kuukaudessa palvelusta, joka ei toimi. Kun haluan tallentaa ohjelman b, tallentuukin ohjelma a joka alkaa tunti ennen b:tä. Eilen fiksuna laitoin tallentaen a:n, b:n sekä c:n (ohjelma joka tulee b:n jälkeen) varmistaakseni, että haluttu ohjelma tallentuu. Vaan mitäpä tapahtui? Tallentui a ja c, b ei! Mikäli Soneralta on luvattu hyvitystä joka laskussa niin kauan kuin vika jatkuu, on ainakin minun laskutus unohtunut moiselta listalta. Lahjaleffat hyvä idea, mutta leffat olivat vanhoja ja pskoja. Olisi edes itse saanut valita neljä ilmaista elokuvaa kaikkien elokuvien joukosta...
@Merja06 kirjoitti:
Lahjaleffat hyvä idea, mutta leffat olivat vanhoja ja pskoja. Olisi edes itse saanut valita neljä ilmaista elokuvaa kaikkien elokuvien joukosta...
Minusta "lahja" on hieman huono termi surkealle hyvitysyritykselle.
Virhekoodi 3:sta pukkaa taas, on muuten aivan mahtavan hyvät vermeet Soneralla.
Mitään hinnanalennuksia ei ole kenenkään laskuille tehty, koska palvelu ei ole ollut kokonaan poikki. Tällä hetkellä tallennuksetkin toimivat, jos ajastukset laittaa suoraan digiboksin kautta. Ongelmia esiintyy toki edelleen jos yrittää ajastaa nauhoituksia omien sivujen kautta. Tähän mennessä on tarjottu asiakkaille hyvityksenä 4 maksutonta leffavuokrausta ja nämä tuntui kiinnostavan aika monia. Kokonaisuudessaan näitä elokuvia katsottiin kymmeniä tuhansia kertoja viikonlopun aikana. Loputkin Viihteen ongelmat tullaan korjaamaan mahdollisimman pikaisesti.
Sonera Klaani on yksi parhaista Soneran palveluista. Täällä voi purkaa pahaa mieltä, kun palvelut eivät toimi.
Täällä Soneran somegurut myös auttavat mielellään. Tai ainakin velä viime kuussa auttoivat ystävällisesti.
Aivan viime viikkoina neuvonantajien asenne on muuttunut ylimieliseksi. Anteeksi ei enää pyydetä, koska ei itsekään uskota että muutosta tulisi aivan heti. Puutteellisia palveluja pidetään normaalitilana, josta ei pitäisi purppasta.
Neuvonantajien tilanne asiakkaiden antaman negatiivisen palautteen paineessa on tukala, mutta yrittäkää tsempata itseänne. Hyvä asiakaspalvelu ja toimivat palvelut kiinnostavat monia.
Hyvä kommentti kaikkinensa @abesimpson, kiitos.
Tarkoitus ei ole olla ylimielinen, pahoitteluni jos tilanne siltä vaikuttaa. Vastaan tässä kohtaa vain omalta osaltani mutta uskon että Neuvontajat ovat huomanneet saman minkä minä - ongelmien jatkuessa (kieltämättä liian pitkään) olette jo nähneet ja kuulleet pahoitteluita jo vaikka kuinka usein ja sen toistelu voi alkaa ärsyttämään - varsinkin sellaisia jotka seuraavat keskusteluita säännöllisesti - jos ei ole muuta kerrottavaa niinkuin meillä useinkaan viime aikoina ei ole ollut. Mielelläni keskittyisin tässä kohtaa jo kertomaan ratkaisuista ja osin näin ollaan päästy jo tekemäänkin mutta tosiaan pelkkä pahoittelun toistaminen ei todennäköisesti lämmitä mieltä yhtään :)
Se ei kuitenkaan vähennä sitä tosiseikkaa että silloin kun me ollaan mokattu meidän pitää pahoitella ja pyytää anteeksi tapahtunutta, tämä kuuluu asiakaspalvelun peruspilareihin.
Kiitos siis palautteestasi sekä myös kehuistasi :)
@abesimpson kirjoitti:
Sonera Klaani on yksi parhaista Soneran palveluista. Täällä voi purkaa pahaa mieltä, kun palvelut eivät toimi.
Täällä Soneran somegurut myös auttavat mielellään. Tai ainakin velä viime kuussa auttoivat ystävällisesti.
Aivan viime viikkoina neuvonantajien asenne on muuttunut ylimieliseksi. Anteeksi ei enää pyydetä, koska ei itsekään uskota että muutosta tulisi aivan heti. Puutteellisia palveluja pidetään normaalitilana, josta ei pitäisi purppasta.
Neuvonantajien tilanne asiakkaiden antaman negatiivisen palautteen paineessa on tukala, mutta yrittäkää tsempata itseänne. Hyvä asiakaspalvelu ja toimivat palvelut kiinnostavat monia.
Kiitos palautteesta, otan tämän ehdottomasti huomioon omissa kirjoituksissani jatkossa.
Ei ole missään nimeessä ollut tarkoitus olla ylimielinen tai tyly. Paljon kun kirjoittelee, niin ei tule aina tarkistaneeksi omaa viestiään useampaan kertaan, että miltä se ehkä saattaa näyttää. Itseäni ei kiristä yhtään asiakkaiden antama palaute ja kritiikki. Olen kuitenkin tehnyt asiakaspalvelutöitä jo lähes 10 vuoden ajan ja siinä ajassa on oppinut, että asioita ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Meidän somejengin porukka ihan aidosti tykkää työstä, mitä saamme tehdä ja kiva kuulla että se yleisesti ottaen on myös näkynyt ulospäin :)
Ymmärrän myös Viihteen ongelmien aiheuttaman närkästyksen hyvin. Anteeksipyytely ja pahoittelu ei vaan tunnu enää tässä vaiheessa kovin hyvältä viestinnältä, kun ei ole tarjota aikataulua kaikkien korjausten valmistumiseksi. Monilta on myös tullut palautetta, että pahoittelukin koetaan vain automaattisena refleksinä, millä ei tarkoiteta oikeasti mitään. Oikeasti kaikki asianosaiset ovat erittäin pahoillaan, että korjaukset ovat kestäneet näinkin kauan.
Toivotaan, että nämä loputkin ongelmat saadaan pian ratkaistua!