Nyt, kun puhumme vain posiivisita asioista niin voin kertoa, että sain suureksi ilokseni (Iloksemme)tehtyä onnistuneita tallennuksia omien sivujen kautta. Kuinka meillä onkaan mukavaa, kun keskitymme vain positiivisiin asioihin.
Ohjelmaoppaassa taas vääriä ohjelmatietoja. Mtv3 ohjelmat väärin koko päivältä. Olisi ollut mukava katsoa tallenteelta Suomi- Tsekki...
Ja taas on osa ajastuksista hävinnyt.
häiriö 3 pukkaa edelleen!joko alkaisi olla aika korvata tämä sählyy asiakkaan kannalta kohtuullisesti?
Mieleni tekevi, loihe lausumaan. Odotin tällä viikolla ongelmieni ratkeavan tallennusten ja ohjelmakirjaston ongelmien osalta, mutta pettymään sitä joutui. Uusi yritys ensi viikolla. Sen verta sain tietoa, että normaalisti Sonera kykenee ongelmanratkaisuun viidessä vuorokaudessa, tosin oma vikani täytti jo neljä (4) kuukautta viime viikolla. Asiaa helpottaa se, että olen osa laajempaa verkkovikaa, enkä yksin kuvitelmieni kanssa.
Ei toimi netin kautta tehdyt tallennukset vieläkään, taaskaan ei Gently seikkaile tallennuksissa.
Vieläkö on kohtuullinen aika toimimattomuudessa tallennuksissa, Soneran mielestä.
tallenteita täälläkkin kadonnut. kiva oli palata kotiin reissusta, eikä paljon mitään katsottavaa jäljellä.
Olin viime viikolla poissa kotoa ja tallensin digiboksin ja netin kautta ohjelmia varastoon. 12.5 jälkeen digiboksille ei ollut tullut yhään tallennusta. Muun muassa Top Chef Kaksintaistelu ja Grillimestari puuttuivat.
Olisin halunnut katsoa nauhoittamani ohjelmat nyt kaikessa rauhassa. Sen sijaan joudun jälleen kerran tuhlaamaan aikaani Sonera Klaanissa. Tämä ei ole enää kivaa ajanvietettä.
Miten varmistan, että tällä viikolla nuo nauhoitukset onnistuvat. Vai täytyykö minun taas katsoa 10 vapaavalintaista vuokraelokuvaa?
Kiitos hyvästä teksti-tv:stä. Se on yksi harvoja asioita, joka toimii Sonera Viihteessä 100% varmuudella.
edit: suurin osa viime viikon tallennuksista tehty nettipalvelun kautta.
Kun olisikin vapaavalintaisia leffoja, eikä valmiiksi valittuja.
Hiio hoi ja silleen... Tallennuksissa on itsellänikin ollut jo pitemmän aikaa ongelmia... Ja muutenkin Viihde Järjestelmän teknisessä puolessa. Onkos muilla ollut sitä että Netti katkeaa yhtäkkiä ja on pitkään poissa käytöstä?? tai että digiboksi jäätyy täysin ja joutuu virrat katkaisemaan ja Tallennukset heittää virhekoodia 3 vaikka yrittää tallentaa. Tiedän että ongelmia ollut muta onko näistä kenellekkään luvattu/annettu mitään hyvitystä?? Olisi ainakin aika koska olen harkinnut palvelun irtisanomista ja siirtymistä Elisa Viihteeseen.
Minulla toimi tallennus jonkun päivän, mutta nyt taas tulee virheilmoituksia :(
Meikäläistä häiritsee vain se että perättäisten ohjelmien tallennus ei onnistu aina. Aiemmin toimi ihan hyvin. Ei muuta kun muista digibokseista mallia ottamaan, jos ei muuten osata ratkaista ongelmaa.
Taas on pari päivää ollut verkkosivun kautta tallennusten ohjelmointi verkkosivun kautta mahdotonta. Punainen teksti: "Virhe! Toiminnon suorittaminen ei onnistunut." tulee joka yrityksellä. Saas nähdä, toimiiko boksilla tallennus. Taisi olla alkukuusta muutama toimivakin päivä välissä. Ei taida pari ilmaisleffaa olla riittävä kompensaatio.
Täällä testailtiin, ja saatiin etätallennus toimimaan ihan ok. Mikä teillä on tilanne nyt, onko edelleen ongelmia sen kanssa? Omien Sivujen etätallennuksesta on vielä ilmoitus auki tuolla vika-ja häiriösivuilla, koska joillain asiakkailla on sen kanssa ollut vielä häikkää.
Edelleen jatkuu tallennusongelmat. Esim tämän illan Madventures Subilta pukkaa Virhekoodi 3:a. Muita ajastettuja tallennuksia on jäänyt tallentumatta. Ja kelaus on aivan karsea. Ohjelmaoppaassa vääriä tietoja ym. Ja on tehty monta vikailmoitusta.
Virhekoodi 3 ilmaantuu satunnaisesti eri ohjelmien kohdalla, kun tallennetta ohjelmoidaan. Ongelman ilmaantuessa kannattaa kokeilla ohjelmoida tallennetta vielä parin tunnin päästä uudelleen. Jos ongelma ei kuitenkaan ohjelman kohdalla poistu, tulee siitä jättää vikailmoitus suoraan omien sivujen kautta.
Vikailmoitukselle tarvitaan tiedot: miltä kanavalta ohjelma tulee, moneltako se alkaa ja ohjelman nimi.
Varmistin asian vikapalvelusta. Minun ei tarvitse samasta tallennusongelmasta soitella moneen kertaan vikapalveluun. Eihän tässä muuta ehtisi tekemään kuin juttelemaan vikapalvelun kanssa kaiket vapaa-ajat. Erikoisia nämä ohjeet täällä.
Onko sinulla tällä hetkellä vikailmoitus avoinna tallennushommasta? Näiden kanssa oli aiemmin laajemminkin ongelmia, ja silloin ei tosiaan erikseen enää uutta vikaria tarvinut tehdä, koska ongelma oli jo tiedossa.
Nyt jos sinulla on jatkuvasti ongelmia tallentamisen kanssa, eikä tuo parin tunnin päästä uudelleen yrittäminenkään auta, kannattaa melkein kuitenkin uutta ilmoitusta laittaa tulemaan, jotta päästään selvittämään mistä ongelma johtuu.
Olemme matkoilla ja olemme eilen ja tänään yrittäneet tehdä Sonera Viihteeseen verkkotallennuksia tulevalle viikonlopulle. Olipa päivä, aika tai ohjelma mikä tahansa niin tulee ilmoitus, "Virhe, toiminnon suorittaminen ei onnistunut." Onko kyseessä laajempi ongelma vai piinaako Sonera taas minua henkilökohtaisesti?
Täytyy seuraavaa tiedustella. Onko sivuston toiminta hiipunut, kun on kyllästytty jatkuviin ongelmiin vai ovatko kysymykseni "ignoorattu" mielenkiinnottomina?
Täällä ollaan @Caacao73, eli ei sun kysymyksiä täällä ignoorata. :)
Verkkotallenteiden asettamisessa on vielä ajoittaista probleemia meneillään. Yleensä tässä tulee tuo virhekoodi 3. Vikatiedotteistakin löytyy info tästä.
Jos et edelleenkään pysty tallennuksia tekemäään, niin voisit vikarin tarvttaessa jättää Omilta Sivuilta.
Toivotaan että kun saadaan muille ongelmat korjattua niin siitä ei olisi vaikutusta niille joilla homma pelittää hyvin. Näitäkin löytyy :)
Eilen huomasin uuden verkkotallennus-sivu.
Näyttää hyvältä ja uusia ominaisuuksiakin on! Hienoa!
Varsinkin tuo jatkuva tallnnus on hyvä uudistus.
Tallennuksetkin onnistuivat!
Joku merkintä tosin oli poistunut, kun kävin tarkistamassa, voi olla ihan oma mokakin, täytyy seurata.
Kaiken kaikkiaan olen tällähetkellä tyytyväinen palveluun.
Olipa yllätys taas. Aioimme katsella viikolla ohjelmoituja tallennuksia niin tallennuksia puuttui ja muutamista näkyi vaan loppu n. 15 min. Niin hyvin, kun viimeinen pari viikkoa on sujunut, tosin olimme 9 päivää matkoilla. Onko siis mikään muuttunut?
Mistäs lähtien näitä ilmoituksia on alkanut tulemaan?
Koitin digiboxilla tallentaa Yle Teeman ohjelmaa (ei siis HD):
Yle Teema ei tue tallennusta verkkoon. Voit tilata tallentavan...
Etätallennuksena kuitenkin onnistuu Yle Teeman tallennus.