Skip to main content

Minulla tulee yhteysvirhe ilmoitus, kun yritää katsoa tallennuksia. Virhekoodi:525.

Sama juttu täälläkin. Ilmoitus: "virhekoodi 525" vaivannut eilisestä iltapäivästä (30.4.) lähtien, eikä katselu siis onnistu!


Sama täällä häiriö ollut eilisestä illasta asti. 


Kemin alueella ko. viat nyt päällä. Mitään vikailmoitusta ei tällä alueella taida nyt olla päällä mutta tuo pääkaupunkiseutu näyttäis olevan vikaameressä kauttaaltaan. Mobiilina toimii kännykänkautta ok. Mutta ADSL/Teliaviihde ei. Kanavat näkyy ok. mutta mitään kirjastoa tai tallennusta ei voi katsoa. Ohjelman tallentaminen onnistuu, tai ainakin näyttää REC tulevan tallennettavan ohjelman kohdalle.


Sama saisse jatkuu täällä myös edelleen. Alkaa pikkuhiljaa kypsyttää tämä homma...Virhekoodia 525, 1414 ja 6XX. Kirjastot eivät näy ja tallenteet sama juttu. Jos maksaa 150€ kuussa näistä palveluista odottaisi että ne edes viikon toimisi putkeen ok. Nyt on joka toinen päivä jotain häikkää. Taidan siirtyä takaisin normi antenniin ja tallentavaan digiboxsiin kun sellaiset löytyy jo valmiiksi.


Täällä myös. Eilen tein vikailmoituksen, tänään soittivat, vika lapin läänin alueelta löytynyt ja korjattu. Etänä tutkivat liittymän ja boxin, kaikki pitäisi toimia. Ja jos ei toimi, digiboxin resetointi auttaa. Toisin kävi, samoja virheilmoituksia pukkaa ja resetointi ei muuttanut tilannetta. Mitä nyt, uutta vikailmoitusta?

 

Noniin, uusi vikailmoitus tehty. Saa nähdä mitä seuraavaksi...?


Sama homma Oulun suunnalla. Olin aspaan yhteyksissä chatin kautta iltapäivällä ja saivat etänä korjattua. Kannattaa siis chatin kautta olla yhteyksissä.


Moro Weega,
tästä kannattaa olla tosiaan yhteyksissä asiakaspalveluun. Kirjaudu sisään sivustollemme ja joko tee vikailmoitus lomakkeella tai nappaa kiinni asiakaspalvelusta chatilla. Teknisen tuen apuja on chatilla saatavissa arkisin klo 9 - 18 välillä. Tästä on tullut jokunen muukin ilmoitus ja ne on saatu korjattua vikailmoituksen tiimoilta.




Telia TV vikakoodi 525: 

 

Onko ihan todellista, että siellä Telialla ette saa korjattua liittymiä könttänä, vaan jokaikisen käyttäjän täytyy hoksata tehdä vikailmoitus? Tässähän menee syyskuulle, että saatte jonon purettua, jos noin on.

 

Voisko ihan oikeasti häiriötiedotteisiin laittaa, että mitä joukkoa vika koskee, mitä asiakkaan odotetaan tekevän ja kuinka kauan korjauksen arvioitte kestävän. Ihan normaalia asiakaspalvelua.

 

TM


Jotenkin haisee koko vika! Miten voi olla mahdollista että samaa vikaa korjaillaan siellä sun täällä? Jotain outoa tässä hommassa nyt on?! 

 


Näyttääpi olevan yleinen vika, ainakin täällä Kemin alueella. Pari työkaveria kertoi ettei tallennukset ja kirjasto toimi. Eivät ole vielä tehneet vikailmoitusta, odottelevat että vika korjataan. 


Osalla asiakkaistamme Meri-Lapin, Koillismaan sekä Oulun lähistöllä oli Telia TV:n tallenteissa / ohjelmakirjastoissa ongelmaa. Tänä aamuna on vika kuitattu korjatuksi. Syy johtui muutostöistä, mikä ei mennyt niinkuin piti. Laitteiden uudelleenkäynnistämisellä saadaan homma toimimaan taas normaalisti.


Vastaa