Terve! Onko muilla ongelmia Nyt teliatv:n kanssa ?
--
Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa
Jonkinsorttinen käyttökatkos menossa ja vikaa korjataan,
On herjaa verkkoyhteyttä, mutta sovellukset kuitenkin toimii.
Ensiksi katosi tallennukset, sitten poistin sovelluksen, ei anna uudella kirjautua. Sovelluksen pituus ennen poistoa 133 megatavua, kauppa näytti uuden pituudeksi 40 megatavua, puhelimessa se on kumminkin 85 megatavua.
Julkaisin juuri tiedotteen tästä häiriöstä. Pahoittelut ongelmista.
Julkaisin juuri tiedotteen tästä häiriöstä. Pahoittelut ongelmista.
@TeroRe Eiköhän se tiedotteen oikeampi paikka ole:
Viat ja häiriöt | Asiakastuki | Telia
Vian alkamisesta jo yli kolme tuntia ja edelleenkään ei asiakaspalvelun sivuilla ole asiasta mitään tiedotetta. Vika koskee kaikkia Telia-TV -palvelun asiakkaita, ei pelkästään Yhteisön poppoota!
Julkaisin juuri tiedotteen tästä häiriöstä. Pahoittelut ongelmista.
@TeroRe Eiköhän se tiedotteen oikeampi paikka ole:
Viat ja häiriöt | Asiakastuki | Telia
Vian alkamisesta jo yli kolme tuntia ja edelleenkään ei asiakaspalvelun sivuilla ole asiasta mitään tiedotetta. Vika koskee kaikkia Telia-TV -palvelun asiakkaita, ei pelkästään Yhteisön poppoota!
Koko telia.fi:lle on tulossa ihan just tiedote, lähetämme asiakkaille myös tekstarilla tiedotteen tästä häiriöstä.
Häiriö? Kyseessähän on käyttökatko, näin ainakin mobiilisovelluksella ja selaimella. Mobiilisovellukseen ei voi edes kirjautua. Arriksen boksilla onnistuu ainoastaan tv-kanavien katselu, edes ohjelmaopas ei toimi!
mulle tuli ilmoitus että vika korjattu,käynnistä uudelleen että voit käyttää ohjelmakirjastoa jne,käynnistin uudelleen ja nyt ei toimi mikään,ei tule edes tv näkyviin..
mulle tuli ilmoitus että vika korjattu,käynnistä uudelleen että voit käyttää ohjelmakirjastoa jne,käynnistin uudelleen ja nyt ei toimi mikään,ei tule edes tv näkyviin..
Taattua Telia-sähläämistä
Tarkoitatko @arttu1971 Arriksen boksia?
Julkaisin juuri tiedotteen tästä häiriöstä. Pahoittelut ongelmista.
@TeroRe Eiköhän se tiedotteen oikeampi paikka ole:
Viat ja häiriöt | Asiakastuki | Telia
Vian alkamisesta jo yli kolme tuntia ja edelleenkään ei asiakaspalvelun sivuilla ole asiasta mitään tiedotetta. Vika koskee kaikkia Telia-TV -palvelun asiakkaita, ei pelkästään Yhteisön poppoota!
Koko telia.fi:lle on tulossa ihan just tiedote, lähetämme asiakkaille myös tekstarilla tiedotteen tästä häiriöstä.
Verkkosivuillamme on nyt tiedote näkyvillä:
“Telia TV -palvelussa ja verkkokaupassa on häiriötä ja tilannetta korjataan parhaillaan.”
mulle tuli ilmoitus että vika korjattu,käynnistä uudelleen että voit käyttää ohjelmakirjastoa jne,käynnistin uudelleen ja nyt ei toimi mikään,ei tule edes tv näkyviin..
Ihan mielenkiinnosta, mistä tämä ilmoitus tuli? Ei sinulla olisi laittaa kuvankaappausta?
mulle tuli ilmoitus että vika korjattu,käynnistä uudelleen että voit käyttää ohjelmakirjastoa jne,käynnistin uudelleen ja nyt ei toimi mikään,ei tule edes tv näkyviin..
Taattua Telia-sähläämistä
Tarkoitatko @arttu1971 Arriksen boksia?
joo arris 4302
mulla oli boxi kiinni ja kun avasin niin tuli laatikko jossa luki että häiriö korjattu,käynnistä uudelleen jonka jälkeen ei käynnisty enää ollenkaan
mulla oli boxi kiinni ja kun avasin niin tuli laatikko jossa luki että häiriö korjattu,käynnistä uudelleen jonka jälkeen ei käynnisty enää ollenkaan
Kiitos lisätiedoista. Häiriö on tosiaan edelleen päällä, joten tuo ilmoitus on ollut ikävä kyllä virheellinen. Pahoittelut myös siitä.
Itse menin huomattuani vian telia tvssäni viat ja häiriöt sivulle. https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-häiriöt. Siellä ei ole vieläkään tiedotetta asiasta. Joku pop up huomautus näkyy. Eli kun vika korjaantuu pop up ilmoitus lähtee ja viat sekä häiriöt tiedotteisiin ei jää jälkeä tästä viasta.
Olis kiva, saada esim sms viesti kun tällainen häiriö tulee. Minäkin buuttailin boksia. Vaihdoin digiboksista Lanin wifiin jne.
Kuka sählää. Telia.
Silti osanottoni YT neuvotteluiden takia. Irtisanotuille toivotan tsemppiä ja, uskon että löydätte hyvän työpaikan
Verkkosivuillamme on nyt tiedote näkyvillä:
“Telia TV -palvelussa ja verkkokaupassa on häiriötä ja tilannetta korjataan parhaillaan.”
@TeroRe eipä ainakaan minun silmiini osu moista tiedotetta! Ainakin edelleen ihan väärä paikka jos se tuolle ns. etusivulle on ainoastaan tulossa.
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia
virhekoodi 714 lukee kun yrittää käynnistyä
Tarkoitatko @arttu1971 Arriksen boksia?
joo arris 4302
Kiitos @arttu1971 - tietääpä olla kajoamatta boksiin jos mainittu “lupaus” korjauksesta tulee.
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia
onkohan tähän mitään aika arviota että näkyykö telkku vielä tänään?kestänyt nyt melk neljä tuntia..
@TeroRe eipä ainakaan minun silmiini osu moista tiedotetta! Ainakin edelleen ihan väärä paikka jos se tuolle ns. etusivulle on ainoastaan tulossa.
Tiedote on tällä hetkellä bannerina telia.fi -etusivulla, josta se on myös nopeasti nähtävillä.
----
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia
Tiedote on tällä hetkellä bannerina telia.fi -etusivulla, josta se on myös nopeasti nähtävillä.
Mulla on selaimen asetuksissa pop-upit/bannerit estetty!
kokeilin toisella koneella. Banneri ilmestyi kerran ja kun Telian sivuilla liikkui ja meni takaisin etusivulle, ei banneria enää näy!!!! hohhoijaa on tämä Telialle vaikeaa tiedottaa vakavasta ongelmasta palvelussaan!
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia