Häiriöitä Telia TV -sovelluksessa sekä Telia TV digiboksilla -palvelussa *KORJATTU*

  • 23 January 2023
  • 60 kommenttia
  • 1495 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

60 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Mistään ei ole tullut mitään tietoa häiriöstä mutta tosiaan minulta on kaikki verkkotallennukset kadonnut sen sileän tien. Näyttää vain tyhjää.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Mulla on selaimen asetuksissa pop-upit/bannerit estetty! 
kokeilin toisella koneella. Banneri ilmestyi kerran ja kun Telian sivuilla liikkui ja meni takaisin etusivulle, ei banneria enää näy!!!! hohhoijaa on tämä Telialle vaikeaa tiedottaa vakavasta ongelmasta palvelussaan!
 

En osaa tähän tällä hetkellä aivan varmaa tietoa antaa, saadaanko tiedote myöhemmin myös asiakastukisivustolle. Sisäisten järjestelmien haasteiden vuoksi käytämme tässä hetkessä tuota verkkosivujen etusivulla tiedottamista. Tekstiviestillä olemme myös informoineet hetki sitten asiakkaitamme. 

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Kunniamerkki +1

Nyt on sitten kaikki tallennukset hävinneet. Palautuvatkohan enää? 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

En osaa tähän tällä hetkellä aivan varmaa tietoa antaa, saadaanko tiedote myöhemmin myös asiakastukisivustolle. Sisäisten järjestelmien haasteiden vuoksi käytämme tässä hetkessä tuota verkkosivujen etusivulla tiedottamista. Tekstiviestillä olemme myös informoineet hetki sitten asiakkaitamme. 

Ei ole tullut tekstiviestiä, ei mitään ilmoitusta!

kymmenisen minuuttia sitten satuin huomaamaan digiboksin ilmoituksen “Vika korjattu...” Ja oletuksena [Käynnistä uudelleen] ja sekunnit juoksee - ehdin ehkä 5 sekuntia ennen pakotettua uudelleenkäynnistystä valitsemaan [Myöhemmin] 😕 

Onko vika korjattu? Mitä pitää tehdä?

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Nyt alkaa näyttämään siltä että häiriö olisi ohitse. Pyytäisinkin teitä käynnistämään digiboksin uudelleen asetuksien kautta: Menu → Asetukset → Järjestelmä&Verkot → Uudelleenkäynnistys. 
Toimiiko kaikki tämän jälkeen normaalisti?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Nyt alkaa näyttämään siltä että häiriö olisi ohitse. Pyytäisinkin teitä käynnistämään digiboksin uudelleen asetuksien kautta: Menu → Asetukset → Järjestelmä&Verkot → Uudelleenkäynnistys. 
Toimiiko kaikki tämän jälkeen normaalisti?

Onko tällä nyt muuta kuin perävalotakuu?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tuli äskettäin tekstiviesti ilmoitus viasta. Mutta minulla toimii Telia TV sovellus ihan oikein Chromecast with Google TV:ssä 😀

Eli vika on vissiin ohitse.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Tuli äskettäin tekstiviesti ilmoitus viasta. Mutta minulla toimii Telia TV sovellus ihan oikein Chromecast with Google TV:ssä 😀

Eli vika on vissiin ohitse.

Lopullista korjausta ei vielä ole varmistettu, palvelu voi toimia nyt osalla asiakkaista. Hienoa kuulla, että sinulla kaikki ok! :)

Jos muilla ei uudelleen käynnistämisestä huolimatta palvelu toimi normaalisti edelleenkään, suosittelen kokeilemaan toimivuutta hieman myöhemmin uudelleen. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Lopullista korjausta ei vielä ole varmistettu, palvelu voi toimia nyt osalla asiakkaista. Hienoa kuulla, että sinulla kaikki ok! :)

Jos muilla ei uudelleen käynnistämisestä huolimatta palvelu toimi normaalisti edelleenkään, suosittelen kokeilemaan toimivuutta hieman myöhemmin uudelleen. 

Kannattaisi Telian itse testata “korjauksensa” ennen julkaisua. Miksi aina asiakas testaa?

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kannattaisi Telian itse testata “korjauksensa” ennen julkaisua. Miksi aina asiakas testaa?

Testiemme perusteella tämän uudelleen käynnistyksen jälkeen on kaikki toiminut normaalisti, ja siksi tulin antamaan neuvon tännekin. Korjaukset eivät koskaan tapahdu aivan samalla kellonlyömällä jokaiselle asiakkaalle, siksi tämä vähän “väljempi” tieto ja neuvo odottaa tarvittaessa vielä hetki. 

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Testiemme perusteella tämän uudelleen käynnistyksen jälkeen on kaikki toiminut normaalisti, ja siksi tulin antamaan neuvon tännekin. Korjaukset eivät koskaan tapahdu aivan samalla kellonlyömällä jokaiselle asiakkaalle, siksi tämä vähän “väljempi” tieto ja neuvo odottaa tarvittaessa vielä hetki. 

Jos boksi ei käynnisty enää lainkaan kuten täällä raportoitu, on myöhäistä “odottaa tarvittaessa vielä hetki”. 

 

----
Muokkaus Merja_J: lyhennetty lainauksia

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

mulla oli boxi kiinni ja kun avasin niin tuli laatikko jossa luki että häiriö korjattu,käynnistä uudelleen jonka jälkeen ei käynnisty enää ollenkaan

Mikä tilanne on nyt? 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Testiemme perusteella tämän uudelleen käynnistyksen jälkeen on kaikki toiminut normaalisti, ja siksi tulin antamaan neuvon tännekin. Korjaukset eivät koskaan tapahdu aivan samalla kellonlyömällä jokaiselle asiakkaalle, siksi tämä vähän “väljempi” tieto ja neuvo odottaa tarvittaessa vielä hetki. 

 

 

Tämä on aika kuraa tämä Telian ilmoitus vian korjauksesta ja siihen liittyvästä uudelleenkäynnistyksestä. Tässä lukiessa ja kirjoittaessa oli tullut taas uusi ilmoitus Arriksen digiboksiin. Huomasin vasta kun television ääni katosi että hetkinen, sehän käynnistyi pakotetusti uudelleen😣 MIKSI???

Tässä nyt katellaan ja ihmetellään.Ei nyt heti mitään outoa havaittu, mutta haluaisin kyllä itse päättää tämmöisen asian vikatilanteiden yhteydessä 

 

----
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

valikosta puuttuu kokonaan tallennukset-kansio. uudelleenasennuskaan ei auta. en tee boxilla juuri mitään jos ei tallennuskansiota ole

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Veskuv69 @arttu1971 @Traveller @Sampson @klontti @Kyreasser @LaTeShow @Safadu @kiisseli67 ja muillekin tiedoksi, että Telia TV -palvelun häiriö on kuitattu korjatuksi. Pientä hidastelua voi vielä valikoissa esiintyä, mutta tasoittuu varmasti piakkoin. Jos nyt huomaat edelleen jotain erikoista palvelussa, niin ilmoitathan siitä tänne. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

valikosta puuttuu kokonaan tallennukset-kansio. uudelleenasennuskaan ei auta. en tee boxilla juuri mitään jos ei tallennuskansiota ole

Telia TV sovelluksessa on tallennuksetkin tallessa eli siellä ainakin kaikki ok 👍🏻

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

mitä jos päävalikkoon ei tule tallennukset-kansiota enää lainkaan?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

mitä jos päävalikkoon ei tule tallennukset-kansiota enää lainkaan?

Kokeilitko jo kirjautua ulos ja takaisin, auttaako se?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Onhan tämä täysi vitsi!!! “Häiriöitä havaittu..”… Käyttökatko tämä on ollut! Ja ilmoitus ongelmasta tulee asiakaspalvelun sivuille yli 7 tuntia ongelman alkamisen jälkeen, periaatteessa vasta kun ongelma “korjattu”!!!!
Häiriötiedote 23.01.2023 Häiriöitä havaittu Telia TV-palvelussa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

mitä jos päävalikkoon ei tule tallennukset-kansiota enää lainkaan?

Kokeilitko jo kirjautua ulos ja takaisin, auttaako se?

uudelleenasensin jo toisen kerran. ei auta. minä en katso ohjelmia tietokoneella. vika on pakko korjata. huomenna yritän soittaa. koskaan ennemmin ei ole päävalikosta hävinnyt tallennukset-kansio. no onneksi

tellukauppa on tosa kivennakkaamisen päässä. otan vehkeet mukaan ja

painelen sinne 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

*Telia TV -palvelun häiriö on kuitattu korjatuksi. Pientä hidastelua voi vielä valikoissa esiintyä, mutta tasoittuu varmasti piakkoin. Jos nyt huomaat edelleen jotain erikoista palvelussa, niin ilmoitathan siitä tänne.*

nollasin jo kolmannen kerran ja naputtelin kaikki osoitteet ja salasanat ja koodit. ei toimi. tv- kanavatkaan ei näy. päävalikosta puuttuu edelleen tallennukset-kansio. ellei tämä korjaannu, minulla on oikeus irtisanoa liittymä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

sovellukset toimii. tallenteita häviää loppupäästä kun en voi katsoa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

vielä havainto että aina nollauksessa boksi on ladannut “kriittisiä päivityksiä” hyvin pitkään. se ei enää sitä tee.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

jätän kaikki muut paitsi talon ja auton kulut maksamatta, hankin maksuhäiriön ekaa kertaa. samalla vaihdan pankkia ja jätän myös lainat maksamakkaramamatta :) Eipä tarvitse yrittää myydä vapaapaikkaa. se 

ylösmitataan.

Laitteita en palauta.

Dna****** ei tunnistanut taloni numeroa kun koitin hakea millasen liittymän saisin, joten Ellulta soittavat mulle tänään klo 14-14,30

ehdin hyvin ottaa palvelut Ellulta ennenkuin tullee maksuhäiriö.

On muuten aivan ******* rohkea veto! Pyörät pyörii jo.

poppi on *****pankki kun ottavat 50 e, jos haluaa lyhennysvapaan.

velkaakaan ei saa täältä mukaan kun päärlyportit avautuvat. 

tilaan porsaankyljyksiä s-kaupasta kotiin. ei veget tiiä mitä menettää :)

jos vika korjaantuu, voin vielä peruuttaa aikeeni. Muuten tämä on

viimeinen yhteydenottoni tellulle. kyllä saa posteljooni töitä ja saan

paljon kirjeitä :) Niitä on kiva lueskella huvikseen ja seurata sitä

uhoamista ja lukujen isonemista. ja kun silloin tällöin laskuttavat

väärin, tai tulee aiheeton lasku, ei tarvii välittää eikä taistella.

Elämme muutenkin lopun aikoja. sen huomaa monestakin asiasta.

tässä vielä julkkiksen painava mielipide elämästä:

 

 

--
Muokkaaja katjane: poistettu kirosanat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Tekstiviestillä olemme myös informoineet hetki sitten asiakkaitamme. 

Ei tullut teksiviestiä minulle. Ilmeisesti en kuulu parhaaseen A-ryhmään.

Vastaa