Häiriöitä Telia TV -sovelluksessa sekä Telia TV digiboksilla -palvelussa *KORJATTU*

  • 23 January 2023
  • 60 kommenttia
  • 1495 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

60 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Teemme parhaamme, jotta saamme korjattua häiriön mahdollisimman nopeasti. 

Pahoittelemme tilannetta.

*Telia TV -palvelun häiriö on kuitattu korjatuksi. Pientä hidastelua voi vielä valikoissa esiintyä, mutta tasoittuu varmasti piakkoin. Jos nyt huomaat edelleen jotain erikoista palvelussa, niin ilmoitathan siitä tänne.*

nollasin jo kolmannen kerran ja naputtelin kaikki osoitteet ja salasanat ja koodit. ei toimi. tv- kanavatkaan ei näy. päävalikosta puuttuu edelleen tallennukset-kansio. ellei tämä korjaannu, minulla on oikeus irtisanoa liittymä!

Jos nyt vielä kertaalleen käynnistät boksin uudelleen virtajohtoa irroittamalla niin jatkuvatko ongelmat edelleen? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Onhan tämä täysi vitsi!!! “Häiriöitä havaittu..”… Käyttökatko tämä on ollut! Ja ilmoitus ongelmasta tulee asiakaspalvelun sivuille yli 7 tuntia ongelman alkamisen jälkeen, periaatteessa vasta kun ongelma “korjattu”!!!!
Häiriötiedote 23.01.2023 Häiriöitä havaittu Telia TV-palvelussa

Häiriö vaikutti myös sisäisten järjestelmiemme toimintaan ja sitä kautta kykyymme tehdä laadukasta ja ajantaista häiriötiedotusta. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Jos nyt vielä kertaalleen käynnistät boksin uudelleen virtajohtoa irroittamalla niin jatkuvatko ongelmat edelleen? 

tottakai olen irrotellut virtaakin. tänään nollasin taas. ei auta.


____
Muokkaus Merja_J: muokattu lainauksia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

nollasin vielä tänään ja tottakai oon irrotellu virtajohtoa. mä en jaksa enää.

näkyy vain 2 kanavaa. joku ukrainan lastenkanava ja urheilua. vihaan urheilua

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

en kyllä jonota puhelimessa. chatti on turha. siellä ne ei voi mitään. 

pitäis soittaa ylikalliiseen helppiin eikä sekään auttaisi.

laskuja en kyllä maksa enää. Ellu soittaa tänään klo 14. tilaan heilta

laitteet. tellulle en palauta laitteita.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Tekstiviestillä olemme myös informoineet hetki sitten asiakkaitamme. 

Ei tullut teksiviestiä minulle. Ilmeisesti en kuulu parhaaseen A-ryhmään.

Tv-palveluiden ohella häiriöitä oli myös jonkin verran Telian järjestelmissä, jotka vaikeuttivat myös asiakastiedottamista esimerkiksi Telian verkkosivujen kautta ja myös osa tekstiviesteistä ei välttämättä mennyt perille. Pahoittelut häiriöstä aiheutuneesta haitasta ja siitä, että tekstiviesti ei sinua tavoittanut.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

nollasin vielä tänään ja tottakai oon irrotellu virtajohtoa. mä en jaksa enää.

näkyy vain 2 kanavaa. joku ukrainan lastenkanava ja urheilua. vihaan urheilua

 

Nyt olisi tarpeellista jättää häiriöilmoitus vaikka Minun Telian kautta, jos et halua soittamalla jättää ilmoitusta. 

en kyllä jonota puhelimessa. chatti on turha. siellä ne ei voi mitään. 

pitäis soittaa ylikalliiseen helppiin eikä sekään auttaisi.

laskuja en kyllä maksa enää. Ellu soittaa tänään klo 14. tilaan heilta

laitteet. tellulle en palauta laitteita.

Mitä laskuihin tulee niin suosittelen ne maksamaan ajallaan. Kompensaatiot on hyvä katsoa viankorjauksen jälkeen, kun kokemasi häiriön todellinen kesto on tiedossa. 

Jos irtisanot Telia TV-palvelun tulee palvelun mukana toimitetut vuokralaitteet palauttaa meille takaisin kohtuulisessa ajassa. Arris 5035W ja DV8919-mallin boksit ovat edelleen sellaisia laitteita jotka haluamme takaisin. Sama koskee Telia X1 ja Telia X2-palvelureitittimiä. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Selvisi että kun olin nollannut boksin kun teillä se vika oli, ohjelmisto

vaurioitui. tv-palveluiden irtisanomisilmoitus tuli yllättäen ja se on hyvä. 

jos nettiliittymä vielä jää, sehän ei taida olla määräaikainen.

mulla on ZTE-motu joka on palautettava ja voin palauttaa toki myös

android-boxin. Laittakaa osoite ja palautusnumerosarja.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

siellä oli useampia samoja palveluita päällekkäin. turhat poistettiin. boksi

pyysi aktivointia jonka jälkeen tallenteet tulivat näkyviin. Asia on kunnossa ja ratkaistu.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Selvisi että kun olin nollannut boksin kun teillä se vika oli, ohjelmisto

vaurioitui. tv-palveluiden irtisanomisilmoitus tuli yllättäen ja se on hyvä. 

jos nettiliittymä vielä jää, sehän ei taida olla määräaikainen.

mulla on ZTE-motu joka on palautettava ja voin palauttaa toki myös

android-boxin. Laittakaa osoite ja palautusnumerosarja.

Ohjelmisto latautuu resetoinnin eli nollauksen jälkeen uudelleen meidän palvelimelta, eli jos se ladattu on jotenkin vaurioitunut, uusi nollaus viimestään auttaa. Voisitko tarkentaa, miten ohjelmisto nyt olisi vaurioitunut?

Palveluaitteiden palautusohjeet ja osoitteet viestitään sinulle, jos päädyt irtisanomaan palvelun. Oliko saamasi irtisanomisilmoituksessa näitä mainittu? Asiakaspalvelustamme, myös chatissa, voi selvittää mitä laitteita tulee palauttaa ja mitä ei. 4G -reititintä ei tarvitse palauttaa jos irtisanoo Telia TV -palvelun.

Vastaa