Viime aikoina on ilmennyt lähes päivittäin seuraava häiriö: tallenteita digiboksin kautta katsottaessa ruudulle tulee viesti: "Sinulla ei ole tallenteita". Viasta pääsee yleensä eroon irrottamalla boksin verkosta hetkeksi. Koska kuitenkin vika saattaa monesti vaatia useitakin töpselin irrotuksia kerrallaan, on syytä vaatia, että Telia laittaa verkkonsa kuntoon, jotta tallenteiden häiriötön katselu onnistuisi. Maksan siitäkin. En jaksa jatkuvaa töpselin kanssa pelailua.
Sivu 1 / 1
Lisäyksenä edelliseen: Vielä, kun samanaikaisesti boksin häiriön kanssa telia tv -sovellus selaimessa antaa virheilmoituksen, niin siinähän katsot tallenteitasi. Asiat kuntoon, Telia!
Tämä on tiedossamme ja huomasin ainakin lauantailta sen, että korjaantui itsestään ilman töpselin irroittamista. Se vaati kyllä väliin omat unet ja myös digiboksinkin puolelta. Pahoittelut tästä kiusallisesta häiriöstä. Odotamme korjausta. Asiasta tässä lisää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.