Skip to main content

Mielestäni olisi todella upeaa, jos ongelman ilmaantuessa siitä tiedotettaisiin täällä yhteisössä. Esim Telia Play jutuissa.  Tai siis sellaisista ongelmista joiden vaikutuksen voisi itse estää ollen tekemättä jotain tai toisinpäin tekemällä jotain.  Sen takia, ettei näin tehdä (tai ei ainakaan ole sattunut silmiini) minä en voi enää tallentaa kaikkea mitä tahtoisin. Ehkä toivon nyt mahdottomia, en tiedä.

Jos olisin saanut tiedon yhdestä tämänhetkisestä ongelmasta aiemmin, niin olisin voinut toimia oikein tarpeeksi ajoissa. Jos ei asia olisi tullut ilmi ketjussa mihin laitoin uusia kummallisuuksia, poistelisin vieläkin katsomiani tallennoksia. Seuraamani sarja vaihtoi kanavaa ja enää en voi tallentaa sitä. Tähän ongelmaan ei siis tarvi reagoida sillä tiedän että olen sen itse aiheuttanut poistamalla katsottuja tallennoksia ja kovasti odotan korjausta asiaan. 

______
Muokkaus VeraEk: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Tuskin kukaan ehtisi päivitellä useita eri paikkoja häiriöilmoitusten suhteen. Yhteisö ei ole pääasiallinen asiakaspalvelu tai tukisivusto, vaan sitä varten Telialla on https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-hairiot sivusto. Olisiko sitten hyvä olla jokin feed/bottitili, joka tekisi uuden viestiketjun jokaisesta aktiivisesta häiriöstä? Mielestäni se olisi ehkä liikaa. Parempi, että häiriöt ovat yhdellä alustalla.


Mielestäni olisi todella upeaa, jos ongelman ilmaantuessa siitä tiedotettaisiin täällä yhteisössä. Esim Telia Play jutuissa.  Tai siis sellaisista ongelmista joiden vaikutuksen voisi itse estää ollen tekemättä jotain tai toisinpäin tekemällä jotain.  Sen takia, ettei näin tehdä (tai ei ainakaan ole sattunut silmiini) minä en voi enää tallentaa kaikkea mitä tahtoisin. Ehkä toivon nyt mahdottomia, en tiedä.

Jos olisin saanut tiedon yhdestä tämänhetkisestä ongelmasta aiemmin, niin olisin voinut toimia oikein tarpeeksi ajoissa. Jos ei asia olisi tullut ilmi ketjussa mihin laitoin uusia kummallisuuksia, poistelisin vieläkin katsomiani tallennoksia. Seuraamani sarja vaihtoi kanavaa ja enää en voi tallentaa sitä. Tähän ongelmaan ei siis tarvi reagoida sillä tiedän että olen sen itse aiheuttanut poistamalla katsottuja tallennoksia ja kovasti odotan korjausta asiaan. 
 

Kiitos palautteesta @Hannele2022. Olemme käyneet keskustelua Yhteisön mahdollisuudesta toimia häiriötiedotekanavana, ja tiedotammekin täällä suurimmista, esimerkiksi Minun Teliaa koskevista häiriöistä. @Purnipsin sanojen mukaan, on kuitenkin totta, ettei Yhteisö ole virallinen, pääasiallinen asiakaspalvelu- tai tukisivusto. Jatketaan kuitenkin täällä Yhteisön puolella keskustelemista vastaan tulevista tilanteista! 


Häiriötiedotteita on nyt tullut viikon vanhasta korjauksesta noin sata. Häiriöilmoituksen poisto ei reagoi.

Puhelinpalveluun toivotonta yrittää ja robotti ei ymmärrä.


Häiriötiedotteita on nyt tullut viikon vanhasta korjauksesta noin sata. Häiriöilmoituksen poisto ei reagoi.

Puhelinpalveluun toivotonta yrittää ja robotti ei ymmärrä.

Moi @Kantele ja tervetuloa Yhteisön jäseneksi! Mainitsemasi tänä aamuna alkanut häiriö onkin jo meillä tiedossa ja korjauksessa. Täältä löytyy aiheesta häiriötiedote. Linkin kautta voit seurata työn etenemistä ja halutessasi tilata ilmoitukset puhelimeesi.


Kiitos viestistä, kysehän on 8.11 korjatuksi ilmoitetusta viasta josta olen saanut lähemmäs sata ilmoitusta. 


Palvelussa ollut häiriö on saatu korjattua eilen illalla noin klo 20, jonka jälkeen uusia tiedotteita samasta ongelmasta ei pitäisi enää tulla.


Nyt alkoi taas tulla 8.11 päättyneestä vikailmoituksesta kymmenittäin viestejä. Taitaapi mennä operaattori vaihtoon.


Palveluun tehtiin tänään lisää korjaustoimenpiteitä, jonka vuoksi palvelusta pääsi lähtemään siellä aiemmin jumissa olleita virheellisiä viestejä. Pahoittelut häiriöstä, että sait viestejä edelleen lisää.


Vastaa