Hävinneet tallennukset ilmestyivät tallennuslistalle

  • 10 June 2023
  • 13 kommenttia
  • 223 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Valitin täällä joskus, kun Telia tv:n tallennus ei tallentanut kaikkea. Mm Orvillesta jäi noin puolet tallentamatta. Star kanavalta. 

Nyt ne tallentamattomat jaksot tulivat ex tempore tallennuslistalle. 🤔 😃

En keksinyt tähän sopivaa otsikkoa. 

 

----

Muokkaus: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. //Sakumik


Aihe on suljettu kommenteilta.

13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Ilmeisesti tuo Criminal Minds oli jäänyt myös tallentumatta tai siis näkymättä silloin aiemmin. Myös Starilta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Valitin täällä joskus, kun Telia tv:n tallennus ei tallentanut kaikkea. Mm Orvillesta jäi noin puolet tallentamatta. Star kanavalta. 

Nyt ne tallentamattomat jaksot tulivat ex tempore tallennuslistalle. 🤔 😃

En keksinyt tähän sopivaa otsikkoa. 

 

Kuulostaa kyllä omaan korvaanikin hieman erikoiselta, että hävinneet jaksot näin pompsahtavat esiin jälkikäteen, näinkin pitkän ajan kuluttua! Pähkäilimmekin jo tätä hieman palvelun asiantuntijoiden kanssa, muttei saatu sen enempää selkoa tilanteesta ilman tarkempia tietoja. Olisiko sinun mahdollista kirjata ylös esimerkit näistä jaksoista, milloin olet ne tallentanut ja milloin ne ovat putkahtaneet esiin, ja ilmoittaa ne tällä lomakkeella meille, niin pääsemme asiakastietojesi kera selvittelemään tilannetta! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Valitin täällä joskus, kun Telia tv:n tallennus ei tallentanut kaikkea. Mm Orvillesta jäi noin puolet tallentamatta. Star kanavalta. 

Nyt ne tallentamattomat jaksot tulivat ex tempore tallennuslistalle. 🤔 😃

En keksinyt tähän sopivaa otsikkoa. 

 

Kuulostaa kyllä omaan korvaanikin hieman erikoiselta, että hävinneet jaksot näin pompsahtavat esiin jälkikäteen, näinkin pitkän ajan kuluttua! Pähkäilimmekin jo tätä hieman palvelun asiantuntijoiden kanssa, muttei saatu sen enempää selkoa tilanteesta ilman tarkempia tietoja. Olisiko sinun mahdollista kirjata ylös esimerkit näistä jaksoista, milloin olet ne tallentanut ja milloin ne ovat putkahtaneet esiin, ja ilmoittaa ne tällä lomakkeella meille, niin pääsemme asiakastietojesi kera selvittelemään tilannetta! 

Hienoa. Minun digiboksi tekee muutenkin aina kaikkea kummallista. Se vaihdettiinkin mutta toiminta on samanlaista. Eli muuttunut minulle "normaaliksi". Itseasiassa näin on käynyt ennenkin. Mutta en muista milloin se oli ja miltä kanavalta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Nyt on tullut taas mulle ohjelmia. En ole noin paljoa katsonut noita niin täytyy olla, ettei ne ole tallentuneet ja nyt tulivat sitten esiin. Noiden puuttumista En ole huomannut, kun on sellainen pilipali ohjelma. Mutta näin tällä kertaa. Kuvassa ei näy kaikki. Niitä on 18kpl.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Nyt on tullut taas mulle ohjelmia. En ole noin paljoa katsonut noita niin täytyy olla, ettei ne ole tallentuneet ja nyt tulivat sitten esiin. Noiden puuttumista En ole huomannut, kun on sellainen pilipali ohjelma. Mutta näin tällä kertaa. Kuvassa ei näy kaikki. Niitä on 18kpl.

 

Olitko aiemmasta tilanteesta laittanut tuota ilmoitusta lomakkeen kautta esimerkkien kera, ja selvisikö siitä jotain? Nämä esimerkit voisit myös meille lomakkeella lähettää tarkempaa tutkintaa varten. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Olitko aiemmasta tilanteesta laittanut tuota ilmoitusta lomakkeen kautta esimerkkien kera, ja selvisikö siitä jotain? Nämä esimerkit voisit myös meille lomakkeella lähettää tarkempaa tutkintaa varten. 

Olen laittanut ilmoituksen ja on tutkittu, mutta syytä asiaan ei keksitty.

 

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Olen laittanut ilmoituksen ja on tutkittu, mutta syytä asiaan ei keksitty.

Onpa tylsä tilanne, jos tilanne ei selvinnyt. Saanko kysyä, mitä sait kuittaukseksi ilmoituksestasi?

 

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Onpa tylsä tilanne, jos tilanne ei selvinnyt. Saanko kysyä, mitä sait kuittaukseksi ilmoituksestasi?

Pahoittelut ja kerrottiin, ettei tällaista vikaa ole yleisesti muilla. Yritin kopioida meilin, muttei onnistunut. Allekirjoituksena oli Anne asiakaspalvelusta. 

 

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Onpa tylsä tilanne, jos tilanne ei selvinnyt. Saanko kysyä, mitä sait kuittaukseksi ilmoituksestasi?

Pahoittelut ja kerrottiin, ettei tällaista vikaa ole yleisesti muilla. Yritin kopioida meilin, muttei onnistunut. Allekirjoituksena oli Anne asiakaspalvelusta. 

Kuulostaa siltä, ettei ilmoitus ole edennyt asiakaspalvelusta palvelun asiantuntijoille. Valitsitko lomakkeella valinnan Häiriöilmoitus? Keskustelin juuri palvelun asiantuntijan kanssa ja hän kertoi että kokemaasi ongelmaa ei ole heille tullut vastaan, eli se olisi edelleen tärkeää tutkia asiakastietojen kera. Jos häiriöilmoitus -lomakkeelle saisit lisättyä linkin tähän Yhteisökeskusteluun noiden tarvittavien tietojen lisäksi, eli: käyttämäsi Telia Play -tunnus, kyseessä oleva ohjelma, esimerkkijakso ja ajankohdat. Linkki perään, niin ei jää epäselväksi asiakaspalvelijallekaan laittaa lomaketta eteenpäin suoraan palvelun asiantuntijoille. Pahoittelut vielä tilanteesta! 

 

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Kuulostaa siltä, ettei ilmoitus ole edennyt asiakaspalvelusta palvelun asiantuntijoille. Valitsitko lomakkeella valinnan Häiriöilmoitus? Keskustelin juuri palvelun asiantuntijan kanssa ja hän kertoi että kokemaasi ongelmaa ei ole heille tullut vastaan, eli se olisi edelleen tärkeää tutkia asiakastietojen kera. Jos häiriöilmoitus -lomakkeelle saisit lisättyä linkin tähän Yhteisökeskusteluun noiden tarvittavien tietojen lisäksi, eli: käyttämäsi Telia Play -tunnus, kyseessä oleva ohjelma, esimerkkijakso ja ajankohdat. Linkki perään, niin ei jää epäselväksi asiakaspalvelijallekaan laittaa lomaketta eteenpäin suoraan palvelun asiantuntijoille. Pahoittelut vielä tilanteesta! 

Tätä ei ole tehty mitenkään helpoksi. Kun menen tuohon antamaasi linkkiin, niin ei siinä ole paikkaa mihin voin kirjoittaa mitään. Vain täppejä mistä valita oikeat vaihtoehdot. En siis pääse kirjoittamaan asiaa ollenkaan. 

En osaa ottaa linkkiä tästä keskustelusta, jos pääsisinkin oikeaan paikkaan.

 

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tätä ei ole tehty mitenkään helpoksi. Kun menen tuohon antamaasi linkkiin, niin ei siinä ole paikkaa mihin voin kirjoittaa mitään. Vain täppejä mistä valita oikeat vaihtoehdot. En siis pääse kirjoittamaan asiaa ollenkaan. 

En osaa ottaa linkkiä tästä keskustelusta, jos pääsisinkin oikeaan paikkaan.

 

Sinun pitää ensin valita, mitä asia koskee. Sen jälkeen ilmestyy ruutu, johon täytät yhteystietosi ja kerrot tarkemmin, mitä asia koskee :) Alla kuva, miltä sen pitäisi näyttää

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Tätä ei ole tehty mitenkään helpoksi. Kun menen tuohon antamaasi linkkiin, niin ei siinä ole paikkaa mihin voin kirjoittaa mitään. Vain täppejä mistä valita oikeat vaihtoehdot. En siis pääse kirjoittamaan asiaa ollenkaan. 

En osaa ottaa linkkiä tästä keskustelusta, jos pääsisinkin oikeaan paikkaan.

 

Sinun pitää ensin valita, mitä asia koskee. Sen jälkeen ilmestyy ruutu, johon täytät yhteystietosi ja kerrot tarkemmin, mitä asia koskee :) Alla kuva, miltä sen pitäisi näyttää

 

 

Eli ei saanut kirjautua sisälle sinne. Kirjauduin ja silloin ei tullut tuollainen esille. Mutta nyt sain sen tehtyä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Eli ei saanut kirjautua sisälle sinne. Kirjauduin ja silloin ei tullut tuollainen esille. Mutta nyt sain sen tehtyä.

Onnistuu myös kirjautuneena, mutta silloin täytyy ensin valita aihe, jonka jälkeen ruksit “Kyllä tai Ei” -valinta muutamaan kysymykseen. Sen jälkeen pääset kirjoittamaan tekstikenttään tarkemmin asiasta. Eli valikkorakenne on hieman eri, mutta onnistuu molemmilla keinoin. Hyvä kuitenkin, että sait nyt lomakkeen eteenpäin ja pääsemme tutkimaan tilannetta asiakaspalvelussa tarkemmin :)