Muokkaus 25.11. kello 1533
Tämä häiriö on nyt korjattu ja Telia Play -boksit päivittyvät jälleen normaalisti käyttöönoton yhteydessä.
---
Jos olet hankkinut juuri uuden Telia Play -boksin ja sen käyttöönotossa on ongelmia, lue alla oleva tiedote:
Häiriön alkamisaika: 21.11.2024 13:15:00
Olemme havainneet häiriötä uusien Telia Play -boksien käyttöönotossa, kun boksi ei päivity automaattisesti uusimpaan ohjelmistoversioon. Jos digiboksisi ei toimi käyttöönoton jälkeen, tee päivitys manuaalisesti digiboksin asetuksista seuraavasti:
Oma tili/Asetukset -> Järjestelmän asetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Ohjelmisto/järjestelmäpäivitys -> Asenna löytyvä päivitys.
Päivityksen lataamisen ja asennuksen jälkeen voit aloittaa Telia Play -palvelun käyttämisen. Jatkossa päivitykset asentuvat automaattisesti.
Pahoittelemme häiriötä.