Skip to main content

Hankitko uuden Telia Play -boksin? Jos käyttöönotossa on ongelmia, päivitä se tarvittaessa manuaalisesti

  • 22. marraskuuta 2024
  • 1 kommentti
  • 77 katselukertaa

TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4

Muokkaus 25.11. kello 1533

Tämä häiriö on nyt korjattu ja Telia Play -boksit päivittyvät jälleen normaalisti käyttöönoton yhteydessä.

 

---

Jos olet hankkinut juuri uuden Telia Play -boksin ja sen käyttöönotossa on ongelmia, lue alla oleva tiedote:

 

Häiriön alkamisaika: 21.11.2024 13:15:00

Olemme havainneet häiriötä uusien Telia Play -boksien käyttöönotossa, kun boksi ei päivity automaattisesti uusimpaan ohjelmistoversioon. Jos digiboksisi ei toimi käyttöönoton jälkeen, tee päivitys manuaalisesti digiboksin asetuksista seuraavasti:

Oma tili/Asetukset -> Järjestelmän asetukset -> Laitteen asetukset -> Tietoja -> Ohjelmisto/järjestelmäpäivitys -> Asenna löytyvä päivitys.

Päivityksen lataamisen ja asennuksen jälkeen voit aloittaa Telia Play -palvelun käyttämisen. Jatkossa päivitykset asentuvat automaattisesti.

Pahoittelemme häiriötä.

TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 25. marraskuuta 2024

Tämä häiriö on nyt korjattu ja Telia Play -boksit päivittyvät jälleen normaalisti käyttöönoton yhteydessä.


Vastaa