Minulla oli loppumassa puh.liittymään ja netin sopimus Telialla tänä vuonna. 1.10.2019 soitti puhelinmyyjä kertoakseen asiasta ja kertoi, että, jos haluan jatkaa sopimusta ja maksaa vähemmän, niin kannattaa ottaa Telian digiboksi, silloin maksan vähemmän puhelinliittymästä+kotinetista+digiboksista kun pelkästä liittymästä ja netistä... Puhui ja puhui, kysyin monta kertaa, että joudunko maksamaan digiboksista erikseen? Vastaus oli ei, että laskuni pienenee vaan edellisestä. Täydellinen huijaus!!!! Digiboksilla en tee mitään, koska näen tv normi kanavat muutenkin, enkä tartte mitään ylimääräisiä maksukanavia! Nyt neuvoja kehiin! MITEN PÄÄSEEN TÄSTÄ DIGIBOKSISTA EROON???? Laskuni on nyt tuplaantunut eikä mitenkään pienentynyt!!!! Uskomatonta toiminta! Nauhoittaako Telia puhelinmyyjän/asiakkaan keskustelut? Maksanko nyt ihan tosissaan laitteesta millä en tee yhtään mitään vuoden 2021 tammikuun asti???? Pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttajan suojaan vai miten toimin? Kiitos, jos joku osaa vastata ja neuvoa :)
Harhaan johtava myynti
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
