Skip to main content

Hei,

 

Sain 17,64 € laajakaistalaskun (numero 123788470) ja ihmettelin, että eihän minulla ole mitään muita palveluja soneralta kuin puhelinliittymä.

Noh, näköjään minulta oli veloitettu Sonera viihteen HBO nordicista, vaikka en edes tiennyt liittyneeni siihen. Kävin nyt poistamassa HBO-tilauksen omilta sivuiltani. Tiesin että ilmainen kokeilu kuului sonera viihteeseen mutta ajattelin käyttää sen joskus paremmalla ajalla. En ole saanut mitään viestiä että ilmainen kokeilu päättyisi, enkä siis myöskään mitään tietoa että olisin ottanut HBO:n omaan sonera viihteeseeni. Saisiko laskun mitenkään peruttua vai täytyykö minun maksaa palvelusta, josta en ollut edes tietoinen.

 

Kiitos

 


@empelko kirjoitti:


Hei,



 



Sain 17,64 € laajakaistalaskun (numero 123788470) ja ihmettelin, että eihän minulla ole mitään muita palveluja soneralta kuin puhelinliittymä.



Noh, näköjään minulta oli veloitettu Sonera viihteen HBO nordicista, vaikka en edes tiennyt liittyneeni siihen. Kävin nyt poistamassa HBO-tilauksen omilta sivuiltani. Tiesin että ilmainen kokeilu kuului sonera viihteeseen mutta ajattelin käyttää sen joskus paremmalla ajalla. En ole saanut mitään viestiä että ilmainen kokeilu päättyisi, enkä siis myöskään mitään tietoa että olisin ottanut HBO:n omaan sonera viihteeseeni. Saisiko laskun mitenkään peruttua vai täytyykö minun maksaa palvelusta, josta en ollut edes tietoinen.



 



Kiitos



 






Hei @empelko ja tervetuloa!



 



Valitettavasti sinun tulee olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun muiden kanavien kautta tai suoraan puhelimitse numeroon 0200 1 7000 (mpm/pvm, myös jonotusajalta), koska asian ratkaisemiseksi tarvitaan asiakastietojasi joita ei voi täällä foorumilla käsitellä :)


Vastaa