HBO Nordic -kanava ei näy viihteessä eikä mobiiliviihteessä koko kanavalistauksessa, vaikka kanavan tilaus on voimassa molemmissa, resetoin jo digiboksinkin, mutta silläkään ei ollut vaikutusta, missä vika?
(Ohjelmakirjasto toimii molemmissa.)
HBO Nordic -kanava ei näy viihteessä eikä mobiiliviihteessä koko kanavalistauksessa, vaikka kanavan tilaus on voimassa molemmissa, resetoin jo digiboksinkin, mutta silläkään ei ollut vaikutusta, missä vika?
(Ohjelmakirjasto toimii molemmissa.)
@Wezcu80 kirjoitti:HBO Nordic -kanava ei näy viihteessä eikä mobiiliviihteessä koko kanavalistauksessa, vaikka kanavan tilaus on voimassa molemmissa, resetoin jo digiboksinkin, mutta silläkään ei ollut vaikutusta, missä vika?
(Ohjelmakirjasto toimii molemmissa.)
Oletkin jo varmistanut, että tilaus on voimassa ja laitteet päivitetty, ja kaikki kanavalistat ovat käytössä? Koska olet tilauksen tehnyt? Voihan olla, että tilaus menee "jakeluun" pienellä viiveellä? Tuosta kyllä kannattaisi kirjata häiriöilmoitus, jotta tekninen tuki pääsee selvittelemään asiaa.
Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.
Mobiiliviihteeseen kanava on tilattu 28.11.2015, vihteeseen kanava on tilattu 12.12.2015.
Täytynee soitella vikapalveluun huomenna jos kanava ei siihen mennessä näy.
Sain tietää omien sivujen chatissa, että tuossa ei kuulu näkyä mikään kanava enään, vaan tuo palvelu sisältää ainoastaan tuon HBO:n ohjelmakirjaston.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.