Skip to main content

Tilaan Telian kautta HBO Nordicin kirjastoa. Yleensä kaikki HBO:n julkaisemassa viikko-ohjelmassa mainitut ohjelmat tulevat välittömästi myös Telialle katsottaviksi. Nyt kuitenkin Telia jostain syystä viivyttelee "Last Week Tonight with John Oliver" -sarjan uusimman jakson (6/22) julkaisemisessa. Usein uusin jakso on ollut jo maanantai-iltaisin katsottavissa, nyt sitä ei vielä tänäänkään löydy, ei sovellukselta eikä TV:stä. Mainitessani aikaisemmin Telialle asiasta, syy lykättiin yksinomaan HBO:lle. Oltuani ko. yhtiöön puhelimitse yhteydessä sain vastauksen, että mainittu jakso löytyy jo heidän omasta palvelustaan (minkä käydessäni HBO:n kotisivulla itsekin totesin), eikä heillä ole minkäänlaista teknistä estettä jakson välittämisessä myös Telialle. Täten viivytyksen syy vaikuttaa todellakin olevan pelkästään Telialla, ja on harmillista, että asiakas joutuu tällaiseen tilanteeseen, missä joutuu metsästämään vastausta yhtiöltä jos toiseltakin. Seuraan sarjaa säännöllisesti, ja toivoisin siis. että Telia ottaisi vihdoin lusikan kauniiseen käteen ja saattaisi ko. ohjelman katsottavaksi. Siitä palvelusta nimittäin juuri maksan.


@ericrose@  kirjoitti:

Tilaan Telian kautta HBO Nordicin kirjastoa. Yleensä kaikki HBO:n julkaisemassa viikko-ohjelmassa mainitut ohjelmat tulevat välittömästi myös Telialle katsottaviksi. Nyt kuitenkin Telia jostain syystä viivyttelee "Last Week Tonight with John Oliver" -sarjan uusimman jakson (6/22) julkaisemisessa. Usein uusin jakso on ollut jo maanantai-iltaisin katsottavissa, nyt sitä ei vielä tänäänkään löydy, ei sovellukselta eikä TV:stä. Mainitessani aikaisemmin Telialle asiasta, syy lykättiin yksinomaan HBO:lle. Oltuani ko. yhtiöön puhelimitse yhteydessä sain vastauksen, että mainittu jakso löytyy jo heidän omasta palvelustaan (minkä käydessäni HBO:n kotisivulla itsekin totesin), eikä heillä ole minkäänlaista teknistä estettä jakson välittämisessä myös Telialle. Täten viivytyksen syy vaikuttaa todellakin olevan pelkästään Telialla, ja on harmillista, että asiakas joutuu tällaiseen tilanteeseen, missä joutuu metsästämään vastausta yhtiöltä jos toiseltakin. Seuraan sarjaa säännöllisesti, ja toivoisin siis. että Telia ottaisi vihdoin lusikan kauniiseen käteen ja saattaisi ko. ohjelman katsottavaksi. Siitä palvelusta nimittäin juuri maksan.


Tosiaan häiriötilannetta siellä oli eli ei löydy - tehtiin ilmoitusta tästä eteenpäin. Pahoittelut tästä viiveestä. 


Milloin tähän jaksoon 22 saadaan tekstitykset? Yleensä ne on tulleet perjantaisin, mutta vieläkään ei näy.



@tantero77@  kirjoitti:

Milloin tähän jaksoon 22 saadaan tekstitykset? Yleensä ne on tulleet perjantaisin, mutta vieläkään ei näy.


Morjesta @tantero77 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Testasin itsekki tämän ja sieltähän ne puuttuvat. Laitetaan heti eteenpäin, jotta saadaan tekstit mahdollisimman nopeasti toimimaan. Kiitoksia, kun ilmoitit asiasta!

 

Mikäli sinulla on käytössä Telia TV -sovellus niin sitä kautta tekstitykset toimivat normaalisti. Tarvitset siihen Telia Tv -sovellus tunnuksen, jonka voit käydä tekemässä omilla sivuilla.

 

Edit1. Toimii Telia TV -sovelluksella katsottaessa.


Vastaa