Saisikos mun Inteno dg301:n 4-portin siltaavaksi?
t. Marampa.
Laitoin tästä muutospyynnön eteenpäin!
saisinko minäkin 4-portin Intenostani siltaavaksi ps3 varten?
Pyyntö laitettu eteenpäin.
Kiinnostaisi myös 4-portin siltaus (inteno DG301al)
kiitos etukäteen.
Laitoin pyyntöä eteenpäin. Saat tekstiviestillä kuittausta kun siltaus on tehty. Tarkistellaan samalla että laitteessasi on uusin ohjelmisto.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin saadaan sinulle tuo 4-portin siltauspyyntö eteenpäin!
Saiskos ton minunkin Intenon siltaavaksi ? :)
T.Lauri
rootuser_devnull kirjoitti: Onko tämä asetusten muuttaminen ilmaista? Jos on, laittakaa minullekin 4 portti siltaavaksi.
Ilmaista on, ilmoitus vain Soneran asiakaspalveluun.
Laitoin 4. portin siltauksesta työpyynnön eteenpäin. Saat vielä tekstiviestitse kuittauksen, kun toimenpide tehty.
Olitkin jo toisessa ketjussa kysellyt tätä ja asia on hoidossa.
Laitoin verkonhallintaan viestiä että laittavat 4. portin siltaavaksi sinun intenosta.
-Timo
Hei,
Olen tässä pitkään taistellut verkkoongelmien kanssa ja nyt löysin että pitää teihin olla yhteydessä että saan purkkini siltaavaksi. Olisiko mahdollista saada intenoni 4- portti siltaavaksi?
@AnonyymiIsmo kirjoitti:Hei,
Olen tässä pitkään taistellut verkkoongelmien kanssa ja nyt löysin että pitää teihin olla yhteydessä että saan purkkini siltaavaksi. Olisiko mahdollista saada intenoni 4- portti siltaavaksi?
Ota yhteys asiakaspalveluun ja pyydä nelosportti siltaavaksi. Klaanin kautta ei voi asiaa hoitaa. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta
Otin yhteyttä soneran vikapalveluun jota kautta asia hoitui.
Jos joku googlatessa sattuu törmäämään samaiseen ongelmaan, sain ohjeena päivittää laitteen jonka avulla siltaus asetuksen voi itse muuttaa hallintapaneelista. Laitteen päivitys onnistuu resetoimalla laitteen, painamalla laitteen reset nappulaa noin 30sec, jonka jälkeen laitteen käynnistyessä jossain vaiheessa pitäisi syttyä sininen valo jolloin laite lataa uutta päivitystä.
Itse en kuitenkaan saanut laitetta päivitettyä, enkä löytänyt asetusta niin asiakspalvelija jätti pyynnön että nelosporttini asetetaan siltaavaksi.
Edit: Jäi edellisen vastaajan lainaus jonnekkin matkalle näköjään.
@AnonyymiIsmo kirjoitti:Otin yhteyttä soneran vikapalveluun jota kautta asia hoitui.
Jos joku googlatessa sattuu törmäämään samaiseen ongelmaan, sain ohjeena päivittää laitteen jonka avulla siltaus asetuksen voi itse muuttaa hallintapaneelista. Laitteen päivitys onnistuu resetoimalla laitteen, painamalla laitteen reset nappulaa noin 30sec, jonka jälkeen laitteen käynnistyessä jossain vaiheessa pitäisi syttyä sininen valo jolloin laite lataa uutta päivitystä.
Itse en kuitenkaan saanut laitetta päivitettyä, enkä löytänyt asetusta niin asiakspalvelija jätti pyynnön että nelosporttini asetetaan siltaavaksi.
Edit: Jäi edellisen vastaajan lainaus jonnekkin matkalle näköjään.
Hyvä että sait asian hoidettua :)
Tämähän on hienoa jos uuden softan myötä asetusta voisi itsekin hallinnoida. :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.