Jatka katsomista listalla tulevaa ohjelmaa

  • 9 February 2024
  • 11 kommenttia
  • 180 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Telia playn Jatka katsomista välilehti on ollut tähän asti sivu, missä on ohjelmia mitkä ovat jo katsottavissa. Nyt on tällainen tapaus: 9-9-9 on kyseisellä listalla

 

mutta katsottavissa vasta. Ei näin saisi olla!!!

 


11 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Kertoisitko vielä onko tämä näkymä Arris -merkkisen digiboksin näkymästä vai uudemmasta Android boksista, DV8919? Arris on siis se kiekon mallinen digiboksi, uudempi Android DV8919 boksi on nelikulmainen. 
Meillä on tiedossa, että Arris -merkkisellä digiboksilla voi tallenteen katselu estyä, jos sama ohjelma on tulossa lähitulevaisuudessa uudestaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kertoisitko vielä onko tämä näkymä Arris -merkkisen digiboksin näkymästä vai uudemmasta Android boksista, DV8919? Arris on siis se kiekon mallinen digiboksi, uudempi Android DV8919 boksi on nelikulmainen. 
Meillä on tiedossa, että Arris -merkkisellä digiboksilla voi tallenteen katselu estyä, jos sama ohjelma on tulossa lähitulevaisuudessa uudestaan. 

 

Luulin, että allekirjoitukseni auttaisi tämän asian tietämisessä 😉 Pitää tästä lähtien kirjoittaa se, että minulla on DV8919. Eli katselu ei estynyt, vaan kyseistä ohjelmaa ei ollut vielä tallennettu ollenkaan. Vaan listalle oli tullut tuleva tallennos. On vielä yksittäistallennos, kun tämän ohjelman sarjatallennos ei toimi.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Luulin, että allekirjoitukseni auttaisi tämän asian tietämisessä 😉 Pitää tästä lähtien kirjoittaa se, että minulla on DV8919. Eli katselu ei estynyt, vaan kyseistä ohjelmaa ei ollut vielä tallennettu ollenkaan. Vaan listalle oli tullut tuleva tallennos. On vielä yksittäistallennos, kun tämän ohjelman sarjatallennos ei toimi.

Kyllä minä muistelinkin, että sinulla DV8919 on käytössä, mutta halusin asian varmistaa, ettei tule väärää diagnoosia häiriölle ja jää asia tutkimatta😊

Kiitos myös vielä selvennyksestä, tällaista häiriötä palvelussa ei ole havaittu DV8919 boksilla. Kokeilethan vielä käynnistää digiboksin uudestaan asetuksien kautta, jos et vielä ole kokeillut: Oma tili > Järjestelmän asetukset > laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen

Ongelman jatkuessa uudelleenkäynnistyksestä huolimatta, pyytäisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja tekemään häiriöilmoituksen niin saamme tutkittua asiaa tarkemmin asiakastietojen kanssa. Emme itse saaneet häiriötä toistettua, siksi esimerkkisi olisi tärkeää tutkinnan kannalta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Luulin, että allekirjoitukseni auttaisi tämän asian tietämisessä 😉 Pitää tästä lähtien kirjoittaa se, että minulla on DV8919. Eli katselu ei estynyt, vaan kyseistä ohjelmaa ei ollut vielä tallennettu ollenkaan. Vaan listalle oli tullut tuleva tallennos. On vielä yksittäistallennos, kun tämän ohjelman sarjatallennos ei toimi.

Kyllä minä muistelinkin, että sinulla DV8919 on käytössä, mutta halusin asian varmistaa, ettei tule väärää diagnoosia häiriölle ja jää asia tutkimatta😊

Kiitos myös vielä selvennyksestä, tällaista häiriötä palvelussa ei ole havaittu DV8919 boksilla. Kokeilethan vielä käynnistää digiboksin uudestaan asetuksien kautta, jos et vielä ole kokeillut: Oma tili > Järjestelmän asetukset > laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen

Ongelman jatkuessa uudelleenkäynnistyksestä huolimatta, pyytäisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja tekemään häiriöilmoituksen niin saamme tutkittua asiaa tarkemmin asiakastietojen kanssa. Emme itse saaneet häiriötä toistettua, siksi esimerkkisi olisi tärkeää tutkinnan kannalta. 

 

Ei nyt mennyt ihan putkeen homma. Minut ohjattiin asiakaspalvelusta linkillä paikkaan mistä voisin hänen mukaan laittaa liitteitä mukaan. Katselin sivua ja ei siellä liitteitä mistään saanut laitettua ja tässä oli vaihtoehdot mistä boksista teen ilmoituksen. Minulla siis DV8919 jonka olin hänelle ilmoittanut. Jäi siis tekemättä. Kirjoitin jonossa ollessani kyllä kaiken asiakaspalvelijalle, mutta näköjään turhaan. En ole siis tehnyt mitään ilmoitusta. 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Ei nyt mennyt ihan putkeen homma. Minut ohjattiin asiakaspalvelusta linkillä paikkaan mistä voisin hänen mukaan laittaa liitteitä mukaan. Katselin sivua ja ei siellä liitteitä mistään saanut laitettua ja tässä oli vaihtoehdot mistä boksista teen ilmoituksen. Minulla siis DV8919 jonka olin hänelle ilmoittanut. Jäi siis tekemättä. Kirjoitin jonossa ollessani kyllä kaiken asiakaspalvelijalle, mutta näköjään turhaan. En ole siis tehnyt mitään ilmoitusta. 

Nyt ei ole asiakaspalvelijalla mennyt asianhoito ihan nappiin, koska häiriöilmoituksen jättäminen esim. chatin kautta tulee ottaa aina vastaan, ei ohjata lomakkeille. Pahoitteluni tästä asiakaspalvelijan virheellisestä toiminnasta. 

Pystytkö antamaan myös tuon linkin, mitä sinua kehotettiin käyttämään. Tietystikkään valinnat ei ole oikein jos DV8919 boksia ei ole vaihtoehtona.

Mielestäni voit lomakkeella kuitenkin lähettää tiedot vaikka valitset “väärin” boksin, jos kirjoitettuna on oikea boksi ilmoitettu. Asiakastiedoissasi myös toki näkyy, mikä boksi on käytössäsi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ei nyt mennyt ihan putkeen homma. Minut ohjattiin asiakaspalvelusta linkillä paikkaan mistä voisin hänen mukaan laittaa liitteitä mukaan. Katselin sivua ja ei siellä liitteitä mistään saanut laitettua ja tässä oli vaihtoehdot mistä boksista teen ilmoituksen. Minulla siis DV8919 jonka olin hänelle ilmoittanut. Jäi siis tekemättä. Kirjoitin jonossa ollessani kyllä kaiken asiakaspalvelijalle, mutta näköjään turhaan. En ole siis tehnyt mitään ilmoitusta. 

Nyt ei ole asiakaspalvelijalla mennyt asianhoito ihan nappiin, koska häiriöilmoituksen jättäminen esim. chatin kautta tulee ottaa aina vastaan, ei ohjata lomakkeille. Pahoitteluni tästä asiakaspalvelijan virheellisestä toiminnasta. 

Pystytkö antamaan myös tuon linkin, mitä sinua kehotettiin käyttämään. Tietystikkään valinnat ei ole oikein jos DV8919 boksia ei ole vaihtoehtona.

Mielestäni voit lomakkeella kuitenkin lähettää tiedot vaikka valitset “väärin” boksin, jos kirjoitettuna on oikea boksi ilmoitettu. Asiakastiedoissasi myös toki näkyy, mikä boksi on käytössäsi.

 

Menin katsomaan keskusteluani, oliko se siis eilen vai toissapäivänä, jotta saan sieltä pyytämäsi linkin. Mutta keskustelua ei oltu tallennettu ollenkaan. Saako näin tehdä, että jättää keskustelun tallentamatta? Tai sitten poistaa sen, jos tallentuu automaattisesti. Mulla oli viimeinen tallennos siellä tuolloin 30.1 keskusteltu. Kummallista. Vai olinko kenties väärässä paikassa etsimässä viimeisintä keskustelua asiakaspalvelun kanssa?

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Menin katsomaan keskusteluani, oliko se siis eilen vai toissapäivänä, jotta saan sieltä pyytämäsi linkin. Mutta keskustelua ei oltu tallennettu ollenkaan. Saako näin tehdä, että jättää keskustelun tallentamatta? Tai sitten poistaa sen, jos tallentuu automaattisesti. Mulla oli viimeinen tallennos siellä tuolloin 30.1 keskusteltu. Kummallista. Vai olinko kenties väärässä paikassa etsimässä viimeisintä keskustelua asiakaspalvelun kanssa?

 

Kaikki chat-keskustelut tallentuvat automaattisesti Minun Telian Laskut ja viestit -osioon. Keskustelun voit itse arkistoida menemällä hiirellä keskustelun kohtaan ja valitsemalla esiin tuleva valinta “Arkistoi”. Näkyykö sinulla Laskut ja Viestit → Tuki -osiossa “Arkistot”-kohtaa? Jos näkyy, niin käythän katsomassa ettei edellinen keskustelu ole sinne livahtanut.

Keskustelu ei myöskään aivan heti tule listalle näkyviin, siinä saatta mennä reipas vuorokausi. Eli voisit tarkistaa tilanteen esimerkiksi huomenna, jos keskustelu siihen mennessä ilmestyisi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Menin katsomaan keskusteluani, oliko se siis eilen vai toissapäivänä, jotta saan sieltä pyytämäsi linkin. Mutta keskustelua ei oltu tallennettu ollenkaan. Saako näin tehdä, että jättää keskustelun tallentamatta? Tai sitten poistaa sen, jos tallentuu automaattisesti. Mulla oli viimeinen tallennos siellä tuolloin 30.1 keskusteltu. Kummallista. Vai olinko kenties väärässä paikassa etsimässä viimeisintä keskustelua asiakaspalvelun kanssa?

 

Kaikki chat-keskustelut tallentuvat automaattisesti Minun Telian Laskut ja viestit -osioon. Keskustelun voit itse arkistoida menemällä hiirellä keskustelun kohtaan ja valitsemalla esiin tuleva valinta “Arkistoi”. Näkyykö sinulla Laskut ja Viestit → Tuki -osiossa “Arkistot”-kohtaa? Jos näkyy, niin käythän katsomassa ettei edellinen keskustelu ole sinne livahtanut.

Keskustelu ei myöskään aivan heti tule listalle näkyviin, siinä saatta mennä reipas vuorokausi. Eli voisit tarkistaa tilanteen esimerkiksi huomenna, jos keskustelu siihen mennessä ilmestyisi. 

 

Ei vaan ole vieläkään keskustelu ilmestynyt. On tainnut mennä piiloon 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Ei vaan ole vieläkään keskustelu ilmestynyt. On tainnut mennä piiloon 

Onko tuo keskustelu vieläkään ilmestynyt näkyviin? Keskusteluiden tallentuminen usein kestää jopa yli vuorokauden. Jos linkkiä ei kuitenkaan löydy, niin tarvittaessa voisit vielä kertaalleen olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voitaisiin saada tuo häiriöilmoitus maaliin. 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ei vaan ole vieläkään keskustelu ilmestynyt. On tainnut mennä piiloon 

Onko tuo keskustelu vieläkään ilmestynyt näkyviin? Keskusteluiden tallentuminen usein kestää jopa yli vuorokauden. Jos linkkiä ei kuitenkaan löydy, niin tarvittaessa voisit vielä kertaalleen olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voitaisiin saada tuo häiriöilmoitus maaliin. 😊

Ei ole tallentunut kyseinen keskustelu. Kyllä se jo nyt pitäisi näkyä kun keskustelusta on monta päivää. Mulla ei ole kauheen kovaa hinkua tehdä sitä ilmoitusta, kun en juuri koskaan saa sieltä mitään apua vaikka toisin luvataan. Mulla on sellainen tunne, että minua ei uskota, kun mulle sattuu paljon asioita mitä ei muille. Sinne ei voi laittaa kuvia millä todistaisin asian ja en osaa ottaa täältä linkkiä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Ei vaan ole vieläkään keskustelu ilmestynyt. On tainnut mennä piiloon 

Onko tuo keskustelu vieläkään ilmestynyt näkyviin? Keskusteluiden tallentuminen usein kestää jopa yli vuorokauden. Jos linkkiä ei kuitenkaan löydy, niin tarvittaessa voisit vielä kertaalleen olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voitaisiin saada tuo häiriöilmoitus maaliin. 😊

Ei ole tallentunut kyseinen keskustelu. Kyllä se jo nyt pitäisi näkyä kun keskustelusta on monta päivää. Mulla ei ole kauheen kovaa hinkua tehdä sitä ilmoitusta, kun en juuri koskaan saa sieltä mitään apua vaikka toisin luvataan. Mulla on sellainen tunne, että minua ei uskota, kun mulle sattuu paljon asioita mitä ei muille. Sinne ei voi laittaa kuvia millä todistaisin asian ja en osaa ottaa täältä linkkiä.

Harmi kuulla, että kokemuksesi asiakaspalvelusta on tuntunut siltä ettei sinuun uskota. 😔 Yhteydenottopyynnössämme voit myös valita häiriöilmoituksen, josta voit lisätä liitteitä ilmoitukseen. Yhteydenottopyynnön löydät tämän linkin takaa!

Vastaa