Skip to main content

Olen tässä nyt useamman kerran törmännyt siihen, että jatkuvaan tallennukseen laitetut ohjelmat eivät tallennu. Onkohan tämä kovinkin yleinen ongelma, ja voisikohan Sonera tehdä asialle jotain?

 

Syksyllä katselin aika monta Downton abbeyn jaksoa areenasta, kun ei niitä jatkuvasta tallennuksesta huolimatta boksilla ollutkaan, ja nyt kohta katselen viimeisimmän American horror storyn Katsomosta, kun sitäkään ei boksilta yllättäen löydy. Myös Yle Fem -kanavalta jäi Ängelbystä jakso tallentumatta joulun alla. Eli kolmen kanavan tallennusten kanssa on toistaiseksi ollut ongelmia. AHS on nyt ohjelmoitu tallennukseen uudelleen, mutta en kyllä hirveän luottavainen ole toimivuuden suhteen. Tätäkin viestiä kirjoittaessani pätkäisi nettiyhteys kertaalleen, tuntuu tämä Soneran palvelu yhtä luotettavalta nykyään, kuin VR:n lippukauppa.

Kannattaa testata jos resetoi laitteet. Modeemista löytyy reset-painike jota painetaan n.20sek pohjassa virrat päällä modeemissa. Digiboxin resetointi ohjeet löyty täältä bit.ly/1KZpOU1. Jos noistakaan ei ole apua niin ilmoitusta vain vikapalveluun. Vikailmoituksen voi tehdä sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla suoraan vikapalveluun 020 690101.


Vastaa