Kysymys

JYP-TPS -ottelussa häiriöitä

  • 13 September 2023
  • 9 kommenttia
  • 179 katselukertaa

Kunniamerkki +1

mistähän maksetaan kun jyp-tps alkoi pahasti myöhässä ja ääni laahaa 4min jäljessä

 

----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

 


Aihe on suljettu kommenteilta.

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @porinmatti ja tervetuloa Yhteisöön! Hienoa että löysit tiesi tänne. 

JYP - TPS -ottelussa on tosiaan tällä hetkellä ongelmia ja ääni laahaa jonkin verran jäljessä. Olemme raportoineet tästä eteenpäin lähetyksestä vastaavalle taholle ja korjaukset ovat siellä käynnissä. 

Kunniamerkki +1

kyllä kestää, ensiksi joku laittoi väärän pelin tähän kanavaan ja nyt yli 1.5 tuntia äänet perässä. myös erätauolla sama ongelma

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

kyllä kestää, ensiksi joku laittoi väärän pelin tähän kanavaan ja nyt yli 1.5 tuntia äänet perässä. myös erätauolla sama ongelma

Totta, siellä olikin alkuun Ilves - Ässät -peli ja kuvakin oli melkoista pikselimössöä. Toivotaan että lähetyspäässä saavat äänet kuntoon mahdollisimman pian. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7


Ei pahasti ollut kristallipalloni väärässä kun kirjoitin, että:

Liigaa seuraaville vielä tiedoksi tästä tilanteesta sekin, että tälle kaudelle ainakin kuvaajien palkkoja on vielä viime (floppi)kaudestakin laskettu. Eli on todellinen syy pelätä ettei tuotannon taso (lue: tuotteen laatu) ole edellisestä kaudesta ainakaan parantunut.

Tähän päälle vielä se, että julkaisualustalla tapahtuu radikaali muutos, kun lähetykset siirtyvät uudelle alustalle ja vielä kesken kauden. Eli mahdollisuus teknisille ongelmille striimauksessa kasvavat.

Mutta hinnat sentään nousivat.

 

Tältä peli näytti minun ruudulla:

Ja myös näin:

 

 

 
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Mutta tosiaan ei tarvitse ihmetellä miksi Telia Play:t tai Liiga ei kiinnosta Teliaa: ensiksi mainittu on yhtiön johtotasolta sanottu, että “ei kuulu osana firman nykyistä strategiaa” (eli Telian mediapuolta ja Telia Play:ta ajetaan pikkuhiljaa alas) ja toisen suhteen Telia siirsi vastuun Maikkarille: https://yle.fi/a/74-20049796?origin=rss

Telia osti jääkiekon Liigan tv-oikeudet kuusivuotisella sopimuksella kaudesta 2018–2019 alkaen ja solmi niistä keväällä 2022 jatkosopimuksen kauden 2026–2027 loppuun asti.

Yhtiö on kuitenkin kaikessa hiljaisuudessa luopunut oikeuksista ja siirtänyt ne MTV:lle.

Tämä tapahtui vuodenvaihteessa osana yritysjärjestelyjä, kertoo Telian Head of TV Tuija Kokkonen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Mutta tosiaan ei tarvitse ihmetellä miksi Telia Play:t tai Liiga ei kiinnosta Teliaa


Tottakai meitä kiinnostaa se että asiakkaat saavat tilaamalleen palvelulle vastinetta. Koska kyse ei ole enää Telian lähetyksistä, emme toki pääse niihin sillä tavalla vaikuttamaan, mutta muuten otamme tietenkin palautetta vastaan ja teemme omalta osaltamme parhaamme jotta homma sujuu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Tuosta kannattaa kysyä cmorelta vieläkö onnistuu ( pahoittelut näin jälkikäteen, mutta huomasin itsekin tästä tulleen edun minulle vähän myöhemmin). Samat ongelmat oli tietenkin kuin muilla, koska oli cmoren päässä ongelma, olin heihin yhteydessä ongelman ajankohtana chatissa. Ongelma korjaantui siinä aika nopeasti, mutta siitä hyvästä antoivat minulle tilaukseen 3 pvä ylimääräistä( eli siirsi maksupäivää sen verran).

 

Tämä etu tietenkin kuuluisi kaikille( eikä vain minulle joka oli chatissa heihin yhteydessä) joten jos haluaa tuota etua kannattaa varmaan kysyä vielä heidän asiakaspalvelusta vieläkö tuon saa. Ei mitään hinnan alennuksia( mutta vika vain osassa palvelua ja hetkittäinen niin ei tarvetta niin isolle edulle) mutta muuten heiltä hyvä huomioida kuitenkin asiakkaat jollain pienellä edulla haitasta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +7

Tuosta kannattaa kysyä cmorelta vieläkö onnistuu ( pahoittelut näin jälkikäteen, mutta huomasin itsekin tästä tulleen edun minulle vähän myöhemmin). Samat ongelmat oli tietenkin kuin muilla, koska oli cmoren päässä ongelma, olin heihin yhteydessä ongelman ajankohtana chatissa. Ongelma korjaantui siinä aika nopeasti, mutta siitä hyvästä antoivat minulle tilaukseen 3 pvä ylimääräistä( eli siirsi maksupäivää sen verran).

 

Tämä etu tietenkin kuuluisi kaikille( eikä vain minulle joka oli chatissa heihin yhteydessä) joten jos haluaa tuota etua kannattaa varmaan kysyä vielä heidän asiakaspalvelusta vieläkö tuon saa. Ei mitään hinnan alennuksia( mutta vika vain osassa palvelua ja hetkittäinen niin ei tarvetta niin isolle edulle) mutta muuten heiltä hyvä huomioida kuitenkin asiakkaat jollain pienellä edulla haitasta.

Ongelma tässä on se, että miten voi CMore hyvittää jos ostan heidän palvelunsa Telialta - eli käytännössä olen Telian asiakas enkä Cmore:n.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Ongelma tässä on se, että miten voi CMore hyvittää jos ostan heidän palvelunsa Telialta - eli käytännössä olen Telian asiakas enkä Cmore:n.

Kyse on ollut verrattain lyhyestä katkoksesta, eli aihetta yleisesti hyvityksiin ei katsottu olevan.