Kaapeli-televisio ei toimi Vantaalla. TV:stä on otettu virta pois sekä kaapelikortti ja sen lukija pois ja laitettu takaisin. Yleensä ongelma on mennyt tällä pois. Kanavien viritys on tehty 4 kertaa. Ei löydä mitään signaalia ollenkaan. Tunnistaa kapeelikortin. Antennikaapeli vaihdettiin uuteen ja lyhyempään. Telian chat on kiinni. Telian puhelinpalvelu on kiinni. Vikailmoituksille ei enää ole omaa puhelinnumeroa! Televisio on näin ollen pimeänä ja pysyy ainakin huomisiltaan asti. Mitä jos olisi viikonloppu?! HUONOA PALVELUA. Vikailmoituksen puhelinnumero takaisin ja toimimaan klo 20 saakka!
@AOSalminen kirjoitti:
Kaapeli-televisio ei toimi Vantaalla. TV:stä on otettu virta pois sekä kaapelikortti ja sen lukija pois ja laitettu takaisin. Yleensä ongelma on mennyt tällä pois. Kanavien viritys on tehty 4 kertaa. Ei löydä mitään signaalia ollenkaan. Tunnistaa kapeelikortin. Antennikaapeli vaihdettiin uuteen ja lyhyempään. Telian chat on kiinni. Telian puhelinpalvelu on kiinni. Vikailmoituksille ei enää ole omaa puhelinnumeroa! Televisio on näin ollen pimeänä ja pysyy ainakin huomisiltaan asti. Mitä jos olisi viikonloppu?! HUONOA PALVELUA. Vikailmoituksen puhelinnumero takaisin ja toimimaan klo 20 saakka!
Tänään näyttää vantaalta tulleen häiriöilmoitus Nuijatien osoitteesta koskien kaapeliverkon signaalia. Korjaus on tarkoitus saada valmiiksi klo 22 mennessä. Eihän tästä osoitteesta olisi kyse?
Alueelliset tai koko kiinteistöä koskevat häiriöt on tarkoitus saada saman päivän aikana kuntoon. Myös viikonloppuisin. Joissain tapauksissa esimerkiksi varaosien puuttumisen tai tekniseentilaan pääsyn estymisen vuoksi korjaus voi viivästyä tavoitteesta.
Meidän chatissa saa häiriöilmoituksiin liittyen tukea klo 20 saakka. Asiakaspalvelumme numeroon 020690400 (mpm/pvm) voi kaapeli TV-palvelun vioista ilmoittaa klo 22 saakka. Vaikka numero on asiakaspalveluumme ja tekniseen asiakaspalveluumme sama, voi puhelimen numeronäppäimillä valikossa ohjata keskustelun ns. oikeaan paikkaan.
Voi Luoja, että on pitkä intro ko. puhelinnumerossa ja ekana tuli ilmoitus, että palvelu on auki klo 18 asti. Ei tietenkään tullut mieleen, että minun pitää kuunnella kaikenlaista turhaa vaikka kuinka kauan, ennen kuin tulee ilmoitus, että vikailmoituksia hoidetaan valitsemalla näppäin neljä - tätä ennen tulee siis ne muut kolme asiaa ym. turhaa asiaa. Yleensähän puhelinpalveluissa on heti aluassa nauhoite: "Valitse näppäin X, jos haluat hoitaa asiaa Y".
@AOSalminen kirjoitti:
Voi Luoja, että on pitkä intro ko. puhelinnumerossa ja ekana tuli ilmoitus, että palvelu on auki klo 18 asti. Ei tietenkään tullut mieleen, että minun pitää kuunnella kaikenlaista turhaa vaikka kuinka kauan, ennen kuin tulee ilmoitus, että vikailmoituksia hoidetaan valitsemalla näppäin neljä - tätä ennen tulee siis ne muut kolme asiaa ym. turhaa asiaa. Yleensähän puhelinpalveluissa on heti aluassa nauhoite: "Valitse näppäin X, jos haluat hoitaa asiaa Y".
Vien palautteesi eteenpäin puhelinpalvelun valikosta ja kiitos siitä. Etenkin klo 18 jälkeen olisi hyvä, että selkeästi tulee ilmi esille häiriöilmoitukseen liittyvät asiat.
Televisio kokonaan pimeänä KOLMATTA päivää Vantaan Vapaalassa. Ei signaalia. Tehty itse kaikki, mitä voi tehdä. Soitettu KAKSI kertaa vikailmoitukseen. Eilen vikailmoituksesta sanottiin, että edellistä (27.10.) vikailmoitusta ei edes löydy! Häiriöilmoituksissa ei ole mainintaa alueesta. Asiakaspalveluun ei kannata soittaa ennen klo 18, koska se ei vastaa. Ei ole Telia-tunnuksia. Minuun ei ole otettu yhteyttä. Mitään ei näköjään tapahdu Telian taholta. Viikonloppu tulee ja TV kokonaan pimeänä!
@AOSalminen kirjoitti:
Televisio kokonaan pimeänä KOLMATTA päivää Vantaan Vapaalassa. Ei signaalia. Tehty itse kaikki, mitä voi tehdä. Soitettu KAKSI kertaa vikailmoitukseen. Eilen vikailmoituksesta sanottiin, että edellistä (27.10.) vikailmoitusta ei edes löydy! Häiriöilmoituksissa ei ole mainintaa alueesta. Asiakaspalveluun ei kannata soittaa ennen klo 18, koska se ei vastaa. Ei ole Telia-tunnuksia. Minuun ei ole otettu yhteyttä. Mitään ei näköjään tapahdu Telian taholta. Viikonloppu tulee ja TV kokonaan pimeänä!
Omituista kyllä, ettei aiempaa häiriöilmoitustasi löytynyt tai tietoa siitä. Kaista häiriöistä ei tehdä häiriötiedotetta erikseen, mutta laajemmista häiriöistä kylläkin. Asiakaspalvelustamme vastataan aukioloaikojen puitteissa, mutta ajoittainen ruuhkapiikki on toki mahdollinen. Keskimäärin asiakaspalvelustamme vastataan kuitenkin puhelimitse melko nopesti. Minun Teliaan voit myös kirjautua verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos et ole luonut Telia-tunnusta (sillä oletuksella, että sinulla on meiltä jokin tuote tilattuna). Minun Telian kautta pääsee hyödyntämään chat-palvelua, jos se on itselle sopivampi yhteydenottokanava.
Tämä häiriö itsessään vaatiikin asiakaspalvelumme kautta häiriön selvittämistä. Olit eilen ollut viimeksi aiheesta yhteydessä niin mitä sinulle kerrottiin tilanteen etenemisestä?
TV meni pimeäksi keskiviikkona. Soitin illalla vikailmoitukseen. Joku muu oli jo tehnyt pari tuntia ennen vikailmoituksen samalta kadulta. Vika luvattiin korjata klo 22 mennässä. Niin kävikin, eli TV näkyi myöhään illalla . Aamulla TV oli taas pimeänä. Tein uuden vikailmoituksen eilen illalla. Sanottiin, ettei eilistä vikailmoitustani oltu kirjattu! Tänään TV edelleen pimeänä. Tein uuden vikailmoituksen tänään klo 18. Sanottiin, ettei myöskään eilistäni vikailmoitusta oltu kirjattu! Nyt vikailmoitus ainakin kirjattiin eli kysyttiin henkilötunnus, tarkka osoite ja puhelinnumero. TV edelleen pimeä. Ei signaalia. Kanavahaku ei löydä mitään kanavia.
@AOSalminen kirjoitti:
TV meni pimeäksi keskiviikkona. Soitin illalla vikailmoitukseen. Joku muu oli jo tehnyt pari tuntia ennen vikailmoituksen samalta kadulta. Vika luvattiin korjata klo 22 mennässä. Niin kävikin, eli TV näkyi myöhään illalla . Aamulla TV oli taas pimeänä. Tein uuden vikailmoituksen eilen illalla. Sanottiin, ettei eilistä vikailmoitustani oltu kirjattu! Tänään TV edelleen pimeänä. Tein uuden vikailmoituksen tänään klo 18. Sanottiin, ettei myöskään eilistäni vikailmoitusta oltu kirjattu! Nyt vikailmoitus ainakin kirjattiin eli kysyttiin henkilötunnus, tarkka osoite ja puhelinnumero. TV edelleen pimeä. Ei signaalia. Kanavahaku ei löydä mitään kanavia.
Häiriö on ilmeisesti siis uudelleen otettu selvitykseen ja korjauksen alle. Toivottavasti tämä tulee pian kuntoon ettei ilman TV-signaalia tarvitse olla pidempää aikaa. Pahoittelut omasta puolestani lopullisen häiriön korjauksen keston puolesta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.