Ota kaapelikortti pois kortinlukijasta ja pyyhkäise siruosaa. Tee televisiolle virtabuutti ottamalla virtajohto irti ja laittamalla takaisin. Tämän jälkeen tee tehdasasetusten palautus ja hae kanavat uudelleen. Testaa korttia mahdollisuuksien mukaan vaikkapa digiboksissa. Jos näistä ei ole apua, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta http://bit.ly/1AlMNEy tai soita vikapalveluun 0206 90101.
Moi, pyyhintä ei auttanut, epäilen itse kortinlukijaa, kokeilen toista tilalle. Voitteko linkittää lukijan kaapelikorttiini (numero löytyy profiilista)
Tätä kautta autamme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Eli emme myöskään voi esimerkiksi linkityksiä tehdä.
Omien Sivujen kautta hoituu tuo linkityshomma kyllä näppärästi. :)
Sain linkitettyä chatin asiakaspalvelijan kautta. Epäilykset kohdistuvat nyt siihen vanhaan kortinlukijaan, joka on niitä vuokrattavia CI v1 kortinlukijoita. Silloin kun se on TV:ssä kiinni, niin tulee vain ilmoitus että signaalia ei löydy, uuden kortin kanssa näkyi ihan ok.
Saisikos tuon vaihdettua jotenkin, vieläkö niitä vuokrakortteja on saatavilla? Nyt maksan siitä vuokraa ja se on käyttökelvoton.
Okei, eli kun kyse on vuokrattavasta kortinlukijasta, tuon uusiminen menee takuuvaihtona. Näissä tulee olla meidän vikapalveluun yhteydessä, esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyynnön avulla. :)
toki meille voi myös soittaa! :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.