Skip to main content

Hei, miten onnistuu palvelun irtisanominen? EN tarvitse enää kaapelikorttia kun ei raaski ostaa CI-moduulia uuteen töllöön tuota kaapelikorttia varten...

@Liejum22 Onko lähistöllä Sonera Kauppaa? Jos on, niin sinne voipi kortin kiikuttaa. Kaverit siellä lopettavat kortin, ja homma on sillä selvä :smileyhappy:



Ja jos tulee semmoinen olo, että kuitenkin haluttaisi maksukanavia vielä katsella, voi meiltä vuokrata moduulin, vaikkapa suoraan Myyntipalvelun numerosta 0800133133.


"Häikäiseviä" vastauksia Soneraväeltä - ihan niin kuin kortin Sonera-kauppaan "kiikuttaminen" olisi ainoa vaihtoehto tuohon irtisanomiseen - ja vielä heleitä hymiöitä perään...  Ei minkäänmoista ohjetta, jos satut asumaan perähikiän korvessa, mistä Sonera-kauppaan on 1000 km - eiku "kiikuttamaan"...

 

Ihan yleissivistykseenkin jo kuuluisi esittää heti kättelyssä asialliset vaihtoehdot.

 

Mikä esim. estää kortin kuolettamisen ihan vain viestillä asiakaspalveluun, kun kortin ID on tiedossa?

 



@DigiHate kirjoitti:

"Häikäiseviä" vastauksia Soneraväeltä - ihan niin kuin kortin Sonera-kauppaan "kiikuttaminen" olisi ainoa vaihtoehto tuohon irtisanomiseen - ja vielä heleitä hymiöitä perään...  Ei minkäänmoista ohjetta, jos satut asumaan perähikiän korvessa, mistä Sonera-kauppaan on 1000 km - eiku "kiikuttamaan"...

 

Ihan yleissivistykseenkin jo kuuluisi esittää heti kättelyssä asialliset vaihtoehdot.

 

Mikä esim. estää kortin kuolettamisen ihan vain viestillä asiakaspalveluun, kun kortin ID on tiedossa?

 


luulen että  sonera haluaa  kortin takas  siksi   pitää toimittaa liikkeeseen   tai postittaa   

  kortti on soneran omaisuutta    https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Kaapeli-TV:n-kaapelikortti?id=1268  ja jos et toimita sitä soneralle niin  korvaushinta on hinnaston mukaan 20,32  jos ei ole muuta sovittu    https://www.sonera.fi/sonera-fi/asiakastuki/hinnastot/kuluttajahinnastot


Vastaa