Skip to main content

Hei!

 

Päädyin nyt tännekin kysymään kun asiakaspalveluun soittelu ja lomakkeiden täyttäminen ei tunnu auttavan. Tilasin Soneran kaapeli-tv -palvelun jo noin kuukausi sitten alkaen päivämäärällä 20.3. ja tilauksen yhteydessä ilmoitin digiboksini linkitysnumeron. Palvelun piti tulla käyttöön tuolloin viime perjantaina, mutta se ei toimi vieläkään.

 

Olen tehnyt myös uuden linkityspyynnön verkkolomakkeen (sonera.fi/hdlinkitys) kautta sunnuntaina ja eilen soitin aiheesta sekä aamulla että illalla asiakaspalveluun. Silti vielä nyt tiistaina linkitystä ei ole tapahtunut ja Omilla Sivuillani kaapeli-tv:n osalta lukee "Liittymäsi on tilapäisesti suljettu". Asiakaspalvelusta luvattiin soittaa minulle jos linkitykseen liittyy jokin erityinen ongelma, mutta soittoa ei ole kuulunut.

 

Minulla ei ole rästissä laskuja ja kaikki muut Soneran palvelut toimivat normaalisti (nettiyhteys ja mobiililiittymä). Digiboksini on tuettujen laitteiden listalla ja olen sitä aiemmin myös käyttänyt ongelmitta Elisan kaapeli-tv:n ja maksukanavien kanssa. Olen myös kokeillut tehdasasetusten palauttamista ja kaikkia mahdollisia kotiniksejä.

 

Mikä tässä kytkennässä kestää? Onko tässä jokin yllättävä tekninen ongelma kun olen ilmoittanut linkitysnumeron kuitenkin Soneralle jo kolme kertaa.

Moikka @kyosti2 ja tervetuloa Klaaniin!



 



No jopas on mennyt omituiseksi hommat.



Eli siis, useista linkityspyynnöistä huolimatta ei linkitystä ole tapahtunut. Voi olla, että tuossa on jokin ongelma meneillään. Mystiseltä kuulostaa myös tuo Omien Sivujen ilmoitus suljetusta kaapelikortista, jos kaikki laskutkin ovat ajan tasalla.



 



Jos tosiaan olet tehdasasetusten palauttamista, sekä kanavahakuakin kokeillut ja ongelma jatkuu, niin melkeinpä olisi parasta olla yhteydessä vielä asiakaspalveluumme.



 



Täällä Klaanissa autamme kyllä erittäin mielellämme jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Tämä vaatii vähän tarkempaa perehtymistä aiheeseen, niin melkeinpä voisit Omien Sivujen kautta ottaa Chat-yhteyden (kysy meiltä) tai laittaa palvelupyyntöä tulemaan. Toki soittaminenkin onnistuu. :)



 


Hei!

 

Tässä on vähän asiakkaan pomputtelun makua, harmi kun yhteiselo Soneran kaapeli-tv:n kanssa alkoi näin takkuisesti. Eilen aamulla asiakaspalvelunumerossa pyydettiin soittamaan illalla uudestaan jos asiat eivät ole edenneet. Siinä välissä yritin käydä mainitsemassasi Omien Sivujen chatissa, jossa kysyttiin kaikki tietoni ja vastattiin (tämän Klaanin tapaan) ainoastaan "soita asiakaspalveluun". Kun sitten soitin eilen uudestaan asiakaspalveluun sieltä sanottiin samaan tapaan "onpa erikoista", kerroin jälleen tietoni ja linkitysnumerot eikä asia ole edennyt vieläkään.

 

Mutta soitanpa jälleen. Harmi kun monien MTV Total -paketista toisen operaattorin kaapeli-tv:n kautta edellisessä asunnossani seuraamieni sarjojen jaksot ovat jääneet jo tämän vuoksi välistä.

 

Mutta, kiitos nopeasta vastauksesta! Eiköhän tämä lopulta selviä.


Harmi että yhteiselo tämän osalta ei hirveän sujuvasti ole alkanut, mutta uskon kyllä että hommat selviävät! :)



 



Tämä Klaani on oiva paikka monien asioiden hoitoon, mutta tosiaan semmoset jutut, jotka vaativat liittymän tai palvelun osalta tarkempaa tutkimusta, tulee hoitaa kanavassa, jossa asiakas pystytään tunnistamaan.



 



Paljon hyvää tietoa Klaanista löydät täältä. :) 



 



Chatin osalta laitan mielelläni palautetta eteenpäin, sillä siellä pitäisi pystyä samat jutut hoitamaan kuin asiakaspalvelussa, paitsi jos kyse on jostain viasta, silloin homma hoituu vikapalvelun kanssa. :)


Tervehdys!

 

Tiedoksi mahdollisiiin muihin vastaaviin ongelmatilanteisiin, että eilen saimme teknisen tuen kanssa tämän viimein selvitettyä. Jostain syystä vaikka korttilinkitys oli muuten tehty, sitä ei oltu järjestelmässä valtuutettu. Tämän tekemisen myötä kanavat alkoivat välittömästi näkyä.


Mahtavaa että asia selvisi vihdoin ja lähti kanavatki näkymään! :)



 



Toivottavasti jatkossa sujuu ihan mutkitta hommat. :)


Vastaa