Skip to main content
Tämä oma Viihteen käyttöönottohan nyt takkuilee... =(

Lukuisia viestejä on kyllä tullut koskien salasanoja ja muuta, mutta käyttäjätunnusta ei ole näkynyt. Puhelimitse on tullut viesti "Tervetuloa Soneran Viihde asiakkaaksi. Luo käyttäjätunnus ja salasana käyttäjätilille xxxxxxx.Saat linkin toisella tekstiviestillä".
Noh, toisessa viestissä tuli linkki jossa olisi päässyt aktivoimaan netti-ja mobiilitunnukset, mutta tämä ko.palvelu ilmoittaa joka kerta, että palvelussa tapahtui virhe..

En pääse omille sivuille koska en ole liittymän omistaja. Täytyykö odotella että kyseinen henkilö pääsee kirjautumaan nettipankkitunnusten kautta omille sivuille vai mistä nuo käyttäjätunnukset pitäisi ylipäätään saada?
Moikka mer!

Eli tuohon mobiiliviihteeseen pitää itse luoda se käyttäjätunnus ja salasana sen linkin kautta. Olitko testannut linkkiä puhelimella vai tietokoneella? Kokeileppa koneella ja vaikka toisella selaimella että vieläkö herjaa samaa.

Vastaa