Skip to main content

Onko tullut joku uusi päivitys, kun uusia ongelmia tulee koko ajan eteen?

Minulla on tallennettuna sarjaa Kova laki: Erikoisyksikkö n 30 jaksoa. 

Tuossa viimeisin tallennos siitä. Ongelma on se, että jaksot eivät näy enää ollenkaan Toistuvat sivulla! 

Tiedän, että nyt herää ajatus, että sehän löytyy aina Jatka katsomista sivulta. Mutta kun ei löydy. Eli palataan ongelmaan josta olen aiemmin kertonut. Jatka katsomista sivulla kun menee aina välillä ohjelmat siten, että sitä ei pääse katsomaan eikä poistamaan. Sitten, kun se sieltä itsestään joskus poistuu, niin nyt sitä ei ole tuolla Toistuvat sivulla eikä Jatka katsomista sivulla. 

Tää alkaa mennä jo aika vaikeaksi katsominen.

Edit. Käynnistin asetuksista uudelleen ja sain kaikki näkymään listalla. 😃

Jatka katsomista listaan on taas tullut niitä tallennettu 1. tammikuuta klo 2.00.

Tallennukset säilyy 3 kuukautta. Eiköhän tuo aika ole 9 kuukautta.

 

 

 


Jatka katsomista listaan on taas tullut niitä tallennettu 1. tammikuuta klo 2.00.

Tallennukset säilyy 3 kuukautta. Eiköhän tuo aika ole 9 kuukautta.

 

 

 

Noin kolme kuukautta on tallennusaika. 90 vrk.

Tuo virhe on näköjään palautunut jälleen. Minullekin joskus muutama kk sitten palautui juuri tuolla ajalla merkittynä ohjelmia, mutta poistin ne vain. Minulle tosin palautuivat Kaikki listalle . Joku Telian ihminen varmaan huomioi kirjoituksesi.


Noin kolme kuukautta on tallennusaika. 90 vrk.

Tuo virhe on näköjään palautunut jälleen. Minullekin joskus muutama kk sitten palautui juuri tuolla ajalla merkittynä ohjelmia, mutta poistin ne vain. Minulle tosin palautuivat Kaikki listalle . Joku Telian ihminen varmaan huomioi kirjoituksesi.


Toistuuko siis tuo aloitusviestisi ongelma vai mitä virhettä tarkoitat? 🙂


Noin kolme kuukautta on tallennusaika. 90 vrk.

Tuo virhe on näköjään palautunut jälleen. Minullekin joskus muutama kk sitten palautui juuri tuolla ajalla merkittynä ohjelmia, mutta poistin ne vain. Minulle tosin palautuivat Kaikki listalle . Joku Telian ihminen varmaan huomioi kirjoituksesi.


Toistuuko siis tuo aloitusviestisi ongelma vai mitä virhettä tarkoitat? 🙂

 @klontti Kirjoitti, että hänelle palautuu ohjelmia ja niissä on tietty pvm. Minulla on joskus ollut samoja ongelmia, muttei nyt vähään aikaan. Hänelle siis vastasin.


Vastaa