Onko sinulla palvelureitittimenä Hybridi-purkki (Telia Zone Hybrid) vai joku muu palvelureititin?
@PiaJo@ kirjoitti:
Onko sinulla palvelureitittimenä Hybridi-purkki (Telia Zone Hybrid) vai joku muu palvelureititin?
Ei. Ihan normireititin Technicolor TG799TS vac Xtream.
Kaikki on käynnistetty uudestaan.
Eikö teillä ole laiterekisteriä, vai ettekö pääse yhteisön nimimerkin perusteella tietoihin?
Helpottaisi teidänkin elämää, jos ei aina tarvitsisi näitä tietoja kysellä.
Emme näe Yhteisössä asiakkaan tietoja ja sen takia joudun kysäisemään palvelureitittimen merkkiä ja mallia. Oletko sovelluksen ladannut uudelleen?
Heippa vaan!
@PiaJo, varmaan kyseessä on HD-kanavat jotka eivät näe Kake-sovelluksen ohjelmaoppaassa. Oliko näin @Japeaa? Ne eivät ole näkyneet minulla ainakaan koskaan.
"Kaukosäädin"-osiossa ei valitettavasti voi käyttää "Guide"-painiketta vaan ensin "Menu"-valikon kautta, jossa ensimmäisenä pitäisi olla "Ohjelmaopas" valittavana. Sen kun napsauttaa "OK"-painiketta niin aukeaa ohjelmaopas :smileyhappy:
No näinhän se just näyttää olevankin kuin @Sekunti neuvoi. Kiitti!
En edes huomannut katsoa muita kanavia, kun kaikki näytti tyhjältä.
Onkohan joku tekninen syy, ettei noitten HD-kanavien tietoja löydy?
Boksillahan ne näkyy, ja sieltähän Kake ne ohjelmatiedot hakee.
Kiitos @Sekunti erittäin hyvästä vastauksesta :)
Ominaisuus on se, ettei HD-kanavien ohjelmatietoja näy Kake-sovelluksen ohjelmaoppaasta. Siinä on hyvä kehityskohde meille.