@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
@Traveller kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat omilla asetuksilla? Meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä muuta kuin että häiriö vaikuttaa näihin itse tekemiin kanavalistoihin.
@Katjane kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat omilla asetuksilla? Meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä muuta kuin että häiriö vaikuttaa näihin itse tekemiin kanavalistoihin.
Asetukset -> Tallennukset -> Oletustallennuskohde muuttuu minun asettamastani arvosta 'Verkko' arvoon 'Digiboksi'. Lieneekö sen takia että digiboksissa on kovalevy kiinni. Tämä havainto jo useamman kerran saatu.
@Traveller kirjoitti:
@Katjane kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat omilla asetuksilla? Meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä muuta kuin että häiriö vaikuttaa näihin itse tekemiin kanavalistoihin.
Asetukset -> Tallennukset -> Oletustallennuskohde muuttuu minun asettamastani arvosta 'Verkko' arvoon 'Digiboksi'. Lieneekö sen takia että digiboksissa on kovalevy kiinni. Tämä havainto jo useamman kerran saatu.
Kiitos tarkennuksesta, tämä on osa laajempaa häiriötä, joka koskee omia asetuksia. Ongelma koskee tällä hetkellä Telia TV -digiboksi laajakaistalla palvelun Arris -digibokseja, siellä tehdyt omat asetukset voi poistua käynnistyksen yhteydessä. Ongelman korjaus on jo aloitettu ja tämä häiriö korjataan mahdollisimman pian. Suosittelen häiriön ajan pitämään digiboksiä päällä mahdollisuuksien mukaan, jotta asetuksia ei tarvitsisi useasti muuttaa ennen korjauksen valmistumista.
@HenriLie kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@Katjane kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat omilla asetuksilla? Meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä muuta kuin että häiriö vaikuttaa näihin itse tekemiin kanavalistoihin.
Asetukset -> Tallennukset -> Oletustallennuskohde muuttuu minun asettamastani arvosta 'Verkko' arvoon 'Digiboksi'. Lieneekö sen takia että digiboksissa on kovalevy kiinni. Tämä havainto jo useamman kerran saatu.
Kiitos tarkennuksesta, tämä on osa laajempaa häiriötä, joka koskee omia asetuksia. Ongelma koskee tällä hetkellä Telia TV -digiboksi laajakaistalla palvelun Arris -digibokseja, siellä tehdyt omat asetukset voi poistua käynnistyksen yhteydessä. Ongelman korjaus on jo aloitettu ja tämä häiriö korjataan mahdollisimman pian. Suosittelen häiriön ajan pitämään digiboksiä päällä mahdollisuuksien mukaan, jotta asetuksia ei tarvitsisi useasti muuttaa ennen korjauksen valmistumista.
Vaikuttaisi myös siltä että samainen päivitys aiheuttanut sen että mm. YLEn alueuutiset näkyvät täällä Oulun korkeudella ainoastaan Uudeltamaalta vaikka asetuksissa näkyy oikein:
Yle Paikalliskanava: Pohjois-Suomi
Eli ei tämä ns. reset niitä sotke mutta ei näytä enää toimivan!
Kai tämä korjataan hotfix:llä eikä odotella sprintin loppuun? On kyllä onnettoman kehnoa näiden julkaisujen testaus😖>
@Traveller kirjoitti:
@HenriLie kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@Katjane kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:
@mickem kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhaa Arris-digiboksia. Johtuneeko jostain ohjelmistopäivityksestä vai mistä, mutta viime aikoina laitteen uudelleenkäynnistys hävittää kaikki omat kanavalistat, jotka joutuu siis rakentamaan uudelleen joka kerta. Kuka tällaisen idiotismin on kehittänyt? Palauttakaapa ennalleen, mieluummin jo eilen!
Hei!
Tämä ei ole tarkoituksen mukainen muutos, vaan kyse on häiriöstä Arris-digiboksilla. Tämä on meillä nyt tutkinnassa. Isot pahoittelut tästä aiheutuvasta vaivasta!
Taitaa olla version 8.10 mukana tullut härö!
Tekee osittaisen resetin kun virtoja käyttää pois. Osa omista asetuksista häviää myös
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat omilla asetuksilla? Meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä muuta kuin että häiriö vaikuttaa näihin itse tekemiin kanavalistoihin.
Asetukset -> Tallennukset -> Oletustallennuskohde muuttuu minun asettamastani arvosta 'Verkko' arvoon 'Digiboksi'. Lieneekö sen takia että digiboksissa on kovalevy kiinni. Tämä havainto jo useamman kerran saatu.
Kiitos tarkennuksesta, tämä on osa laajempaa häiriötä, joka koskee omia asetuksia. Ongelma koskee tällä hetkellä Telia TV -digiboksi laajakaistalla palvelun Arris -digibokseja, siellä tehdyt omat asetukset voi poistua käynnistyksen yhteydessä. Ongelman korjaus on jo aloitettu ja tämä häiriö korjataan mahdollisimman pian. Suosittelen häiriön ajan pitämään digiboksiä päällä mahdollisuuksien mukaan, jotta asetuksia ei tarvitsisi useasti muuttaa ennen korjauksen valmistumista.
Vaikuttaisi myös siltä että samainen päivitys aiheuttanut sen että mm. YLEn alueuutiset näkyvät täällä Oulun korkeudella ainoastaan Uudeltamaalta vaikka asetuksissa näkyy oikein:
Yle Paikalliskanava: Pohjois-Suomi
Eli ei tämä ns. reset niitä sotke mutta ei näytä enää toimivan!
Kai tämä korjataan hotfix:llä eikä odotella sprintin loppuun? On kyllä onnettoman kehnoa näiden julkaisujen testaus😖>
Tämäkin häiriö on havaittu ja sen korjaus on myös aloitettu, tarkempaa aikaa korjaukselle en osaa ikävä kyllä sanoa. Ikävästi näitä ongelmia on päässyt läpi testien, tietysti se ei ole ollut tarkoituksenmukaista. Kehitystä myös näiden päivityksien suhteen tehdään, jotta näitä ongelmia ei päättyisi käyttäjille asti koettavaksi. Aina häiriöt on mahdollisia, mutta parempaankin pystytään ja siihen tähdätään.
Nämä viimeaikaiset päivitykset Arriksen bokseihin ja Telia TV-palveluun ovat kyllä herättäneet pelkkää ihmetystä..
Arriksen versiossa 8.6 piti tulla "Näet nyt käyttöliittymässä, jos sinulla on ilmaisia elokuvavuokrauksia käytössäsi". Tulihan se joo, mutta mitähän ihmettä tiedolla tekee? Siis jos minulla on vaikka 3 lippua ja käyttöliittymässä näen sen. Ei siis mitään kautta näe milloin ne ovat vanhentumassa. Jos vaikka kaikki tänään vanhentumassa?
Arriksen versiossa 8.7 piti tulla "Ohjelmien uusintojen katselun voi nyt aloittaa suoraan ohjelmaoppaasta".
No mitenkähän tämäkin meni? Kanavat joilla on catch-up kirjasto ohjelmaoppaassa näkyy "uusinnan" kohdalla se ns. "play" valkoisena harmaan sijaan mutaa jos sellaisen ohjelman yrittää avata ja valitsee aloita alusta saa ilmoituksen "Elokuvia ei löytynyt. Sisältöä ei voinut hakea. Yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: 732".
Normikanavat, siis joilla ei ole catch-up kirjastoa "uusinnat" näkyvät ohjelmaoppassa tunnuksella urec] siis aivan kuin esim. edellisenä iltana tehty elokuvan yksittäinen tallennus olisi kopioitunut automaattisesti sarjatallennukseksi. Tallennusta ei toki oikeasti tapahdu mutta ei myöskään pääse "uusintaa" katsomaan.
Joku päivitys sotkenut tallennuksia sitten aivan kokonaan. Tehtyjä sarjatallennuksia katoaa ja kaikki sarjatallennukset eivät edes toimi. Tänään yritin tehdä uusiksi kadonneen sarjatallennuksen YLE TV2:lla ohjelmasarjalle "YleXPop". Tänään illalla tulee peräkkäin kaksi jaksoa - no eipä se onnistunutkaan - piti tehdä kaksi sarjatallennusta. Saapa näjä miten jatkossa tallentuu!
Kiusaa muutoinkin tämä mainion Arris-boksin käyttöliittymän täydellinen pilaaminen. Yritetään tehdä Android-TV:n näköinen. AIvan kammottavaa!
Nämä muutokset palveluun ja Arris-softaan tehdään varmastikin jossakin vinkuintiassa ja kukaan ei ymmärrä millainen sen tuloksen pitäisi olla ja ainakaan Telia ei Suomessa yhtään mitään testaa - Ei muuta kuin laitetaan jakeluun ja tuotantoon!
@Traveller kirjoitti:
Nämä muutokset palveluun ja Arris-softaan tehdään varmastikin jossakin vinkuintiassa ja kukaan ei ymmärrä millainen sen tuloksen pitäisi olla ja ainakaan Telia ei Suomessa yhtään mitään testaa - Ei muuta kuin laitetaan jakeluun ja tuotantoon!
Kiitos jokaisesta tekemästäsi ja esiin nostamastasi huomiosta. Niiden kirjaaminen tänne on kyllä varmasti vaivan väärtti. Näin saamme käyttäjäkokemusta suoraan ja nopealla temmolla asiakkailta itseltään, mikä auttaa kehittämään yhä enemmän palvelua. Ja korostamatta liikaa tai toistamatte itseämme vielä sanottakoon, että kehitystyötä kyllä tehdään ja ongelmia ratkotaan.
@AaTanja kirjoitti:
@Traveller kirjoitti:Nämä muutokset palveluun ja Arris-softaan tehdään varmastikin jossakin vinkuintiassa ja kukaan ei ymmärrä millainen sen tuloksen pitäisi olla ja ainakaan Telia ei Suomessa yhtään mitään testaa - Ei muuta kuin laitetaan jakeluun ja tuotantoon!
Kiitos jokaisesta tekemästäsi ja esiin nostamastasi huomiosta. Niiden kirjaaminen tänne on kyllä varmasti vaivan väärtti. Näin saamme käyttäjäkokemusta suoraan ja nopealla temmolla asiakkailta itseltään, mikä auttaa kehittämään yhä enemmän palvelua. Ja korostamatta liikaa tai toistamatte itseämme vielä sanottakoon, että kehitystyötä kyllä tehdään ja ongelmia ratkotaan.
Höpöhöpö...
Telia TV -palvelua suunnitellaan ja tehdään sellaisten ihmisten toimesta jotka eivät ole TV-palveluiden käyttäjiä, saati kiinnostuneet asiasta. Senpä vuoksi tuote on ala-arvoinen ongelmineen. Ongelmia ei edes suostuta myöntämään - samat ongelmat palvelussa vaivaavat vuosikausia (osa palvelun julkaisusta lähtien) ja uudet päivitykset tuovat korjausten sijaan uusia ongelmia jatkuvasti. Tyhjänpäiväiset kommentit saisit @AaTanja jättää kirjoittamatta.
Joo olisi taas kiva huomata järjestelmäpäivityksen jälkeen, että asetukset muuttui sekä kanavalistat poistuivat... ei näin.
kirjoitti:
Joo olisi taas kiva huomata järjestelmäpäivityksen jälkeen, että asetukset muuttui sekä kanavalistat poistuivat... ei näin.
Tätä ongelmaa oli tosiaan eilen, mutta se saatiin fixattua. Kokeilehan vielä sammuttaa boksista virrat niin sen pitäisi auttaa korjaamaan tilanne.
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
@Merja_J kirjoitti:
kirjoitti:
Joo olisi taas kiva huomata järjestelmäpäivityksen jälkeen, että asetukset muuttui sekä kanavalistat poistuivat... ei näin.
Tätä ongelmaa oli tosiaan eilen, mutta se saatiin fixattua. Kokeilehan vielä sammuttaa boksista virrat niin sen pitäisi auttaa korjaamaan tilanne.
Telialaisilla on LUPA VALEHDELLA - se on sama kuin LUPA TAPPAA, ainakin asiakassuhde kuolee!!!!
Ei tosiaankaan toimi, eihän mitään päivitystä Arrikseen ole saatu. Taas ylimääräistä puuhaa!!!
Toivottavasti se jossakin testilaitteella jo toimiii se "fixi" ja saadaan hotfixinä kiireesti asiakkaille jakoon
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
@Traveller kirjoitti:
Telialaisilla on LUPA VALEHDELLA - se on sama kuin LUPA TAPPAA, ainakin asiakassuhde kuolee!!!!
Ei tosiaankaan toimi, eihän mitään päivitystä Arrikseen ole saatu. Taas ylimääräistä puuhaa!!!
Toivottavasti se jossakin testilaitteella jo toimiii se "fixi" ja saadaan hotfixinä kiireesti asiakkaille jakoon
Uusin päivitys Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun Arris digibokseille on testattu testilaitteilla ja tarkistettu toimivuus osalta asiakkaistamme, sen on todettu korjaavan kanavalistojen katoamisen ongelman. Tärkeää on nyt tarkistaa, onko teidän digiboksit varmasti päivittynyt uusimpaan versioon:
1. Käynnistä digiboksi uudelleen asetuksien kautta: Menu->Asetukset->Järjestelmä&Verkot->Uudelleenkäynnistys (virtajohdon irroitus ei välttämättä aloita päivitystä)
2. Mene uudelleen asetuksiin ja tarkista Menu->Asetukset->Tekniset tiedot -> GUI versionumero 8_10_25 pitäisi olla käytössä, eli uusin ja korjaava.
3. Testaa ensin luoda yksi testikanavalista ja käynnistä digiboksi uudelleen. Tämän kanavalistan ei pitäisi poistua.
4. Poista testilista ja luo haluamasi kanavalista uudelleen, ennen häiriötä ollutta kanavalistaa emme valitettavasti voineet palauttaa käyttäjille.
Löytyykö teiltä tuo päivitys ja alkaako viimeistään asetuksien kautta uudelleenkäynnistyksen jälkeen asentamaan uusinta päivitystä?
Edit* Lisäys vielä: Jos Arris digiboksin versionumerona on käynnistyksen jälkeen 8_20_21, käytössä on Telia TV digiboksi -palvelu, eli eri palvelu ja ohjelmisto. Tällä ohjelmistolla kanavalistojen ongelmaa ei ole havaittu.
@HenriLie kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
@Travellerkirjoitti:
Telialaisilla on LUPA VALEHDELLA - se on sama kuin LUPA TAPPAA, ainakin asiakassuhde kuolee!!!!
Ei tosiaankaan toimi, eihän mitään päivitystä Arrikseen ole saatu. Taas ylimääräistä puuhaa!!!
Toivottavasti se jossakin testilaitteella jo toimiii se "fixi" ja saadaan hotfixinä kiireesti asiakkaille jakoon
Uusin päivitys Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun Arris digibokseille on testattu testilaitteilla ja tarkistettu toimivuus osalta asiakkaistamme, sen on todettu korjaavan kanavalistojen katoamisen ongelman. Tärkeää on nyt tarkistaa, onko teidän digiboksit varmasti päivittynyt uusimpaan versioon:
1. Käynnistä digiboksi uudelleen asetuksien kautta: Menu->Asetukset->Järjestelmä&Verkot->Uudelleenkäynnistys (virtajohdon irroitus ei välttämättä aloita päivitystä)
2. Mene uudelleen asetuksiin ja tarkista Menu->Asetukset->Tekniset tiedot -> GUI versionumero 8_10_25 pitäisi olla käytössä, eli uusin ja korjaava.
3. Testaa ensin luoda yksi testikanavalista ja käynnistä digiboksi uudelleen. Tämän kanavalistan ei pitäisi poistua.
4. Poista testilista ja luo haluamasi kanavalista uudelleen, ennen häiriötä ollutta kanavalistaa emme valitettavasti voineet palauttaa käyttäjille.
Löytyykö teiltä tuo päivitys ja alkaako viimeistään asetuksien kautta uudelleenkäynnistyksen jälkeen asentamaan uusinta päivitystä?
Edit* Lisäys vielä: Jos Arris digiboksin versionumerona on käynnistyksen jälkeen 8_20_21, käytössä on Telia TV digiboksi -palvelu, eli eri palvelu ja ohjelmisto. Tällä ohjelmistolla kanavalistojen ongelmaa ei ole havaittu.
Jaaha, olisihan se kuulunut jo @Merja_J:n kertoa tuosta versiosta missä korjattu ja kuvata tilanne kuten sinä @HenriLie. Vai eikö se istu moderaattorin työnkuvaan? Jos ei kuulu niin sitten parempi jättää vaillinaiset ja harhaanjohtavat ohjeet kirjoittamatta kokonaan ja pysyä vain moderraattorina.
Nyt on versio 8.10.25 Arriksessa ja toimii kuten luvattu. Testasin ja kanavalista sekä omat asetukset säilyvät virrankatkaisun jälkeen.
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
Täysin sama tilanne täällä ja hermot menee: viime viikolla tein kanavalistan joka katosi, tein eilen sen uudestaan ja nyt aamulla se oli kadonnut. Boksi on versiossa: 8_10_25_2153bcb94f_fin.
Tästäkö minä maksan? Ai... pakko, kun huijattiin määräaikaisasiakkkaaksi. Telia saa rahani riippumatta miten huonoja päivityksiä tulee boksiini.
@Merja_J kirjoitti:
kirjoitti:
Joo olisi taas kiva huomata järjestelmäpäivityksen jälkeen, että asetukset muuttui sekä kanavalistat poistuivat... ei näin.
Tätä ongelmaa oli tosiaan eilen, mutta se saatiin fixattua. Kokeilehan vielä sammuttaa boksista virrat niin sen pitäisi auttaa korjaamaan tilanne.
Nyt vasta huomasin tämän vastauksen, mutta voin vahvistaa sen että ongelmaa ei olla vielä korjattu ja se on yhä voimassa.
kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
Täysin sama tilanne täällä ja hermot menee: viime viikolla tein kanavalistan joka katosi, tein eilen sen uudestaan ja nyt aamulla se oli kadonnut. Boksi on versiossa: 8_10_25_2153bcb94f_fin.
Tästäkö minä maksan? Ai... pakko, kun huijattiin määräaikaisasiakkkaaksi. Telia saa rahani riippumatta miten huonoja päivityksiä tulee boksiini.
Testaatko nyt kanavalistan luontia ja uudelleenkäynnistystä, kun sovellusversio on tarkistettu olevan oikein. Tämä on todettu toimivaksi versioksi useamman asiakkaan kanssa, kuten myös @Traveller aiemmin kuittasi. Jos sinulla on digiboksi päivittynyt vasta viimeisimmän uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, on siinä samalla voinut vielä kadota kanavalista.
@HenriLie kirjoitti:
kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
Täysin sama tilanne täällä ja hermot menee: viime viikolla tein kanavalistan joka katosi, tein eilen sen uudestaan ja nyt aamulla se oli kadonnut. Boksi on versiossa: 8_10_25_2153bcb94f_fin.
Tästäkö minä maksan? Ai... pakko, kun huijattiin määräaikaisasiakkkaaksi. Telia saa rahani riippumatta miten huonoja päivityksiä tulee boksiini.
Testaatko nyt kanavalistan luontia ja uudelleenkäynnistystä, kun sovellusversio on tarkistettu olevan oikein. Tämä on todettu toimivaksi versioksi useamman asiakkaan kanssa, kuten myös @Traveller aiemmin kuittasi. Jos sinulla on digiboksi päivittynyt vasta viimeisimmän uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, on siinä samalla voinut vielä kadota kanavalista.
No sanotaan vaikka näin, että minulle tulee aina "väkisin" uudelleenkäynnistys, kun aina kun tulee uusi päivitys niin se menee siten jumiin, että minun on pakko irrottaa virtajohto boksista vähäksi aikaa ja sitten laittaa se takaisin kiinni jotta se käynnistyisi/päivitys menisi läpi. Eli olen tehnyt niin.
kirjoitti:
@HenriLie kirjoitti:
kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Väite korjauksesta ei pidä paikkaansa. Omat kanavalistat katoavat edelleen boksin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. Kiitoksia vain, jälleen turhaa työtä luottaessani Teliaan.
Täysin sama tilanne täällä ja hermot menee: viime viikolla tein kanavalistan joka katosi, tein eilen sen uudestaan ja nyt aamulla se oli kadonnut. Boksi on versiossa: 8_10_25_2153bcb94f_fin.
Tästäkö minä maksan? Ai... pakko, kun huijattiin määräaikaisasiakkkaaksi. Telia saa rahani riippumatta miten huonoja päivityksiä tulee boksiini.
Testaatko nyt kanavalistan luontia ja uudelleenkäynnistystä, kun sovellusversio on tarkistettu olevan oikein. Tämä on todettu toimivaksi versioksi useamman asiakkaan kanssa, kuten myös @Traveller aiemmin kuittasi. Jos sinulla on digiboksi päivittynyt vasta viimeisimmän uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, on siinä samalla voinut vielä kadota kanavalista.
No sanotaan vaikka näin, että minulle tulee aina "väkisin" uudelleenkäynnistys, kun aina kun tulee uusi päivitys niin se menee siten jumiin, että minun on pakko irrottaa virtajohto boksista vähäksi aikaa ja sitten laittaa se takaisin kiinni jotta se käynnistyisi/päivitys menisi läpi. Eli olen tehnyt niin.
Oletko luonut uutta kanavalistaa nyt päivityksen jälkeen? Niitä aiemmin luotuja kanavalistoja emme valitettavasti pystynyt palauttamaan, eli kanavalista tulee vielä tehdä uudelleen, joka ei enää uudelleenkäynnistyksen yhteydessä poistu. Jos sinulla edelleenkin uudelleen luotu kanavalista poistuu, tarvitsemme tarkempaa tutkintaa varten asiakas- ja liittymätiedot, joten pyytäisin silloin tekemään häiriöilmoituksen asiakaspalveluumme.