Skip to main content

Kyselin asiakaspalvelusta voiko kotiviihde kanavapaketit laittaa kesäloman ajaksi "hyllylle", niin tuli vastaus, ettei voi. Mielestäni tämä ei olisi keneltäkään pois, jos näin voisi tehdä. Jopa tyhmäntärkeää, kun Sonera ei voi joustaa. Tämä joustamattomuus voi vielä sattua omaan nilkkaan.

 

Ei olisi kyllä Soneralta pois, jos liittymän tai palvelun voi laittaa hyllylle. Esim. jos haluan kesäajaksi laittaa paketit hyllylle (3kk), niin sopimus vain jatkuisi 3kk pidemmän aikaa automaattisesti.

 

Me ns. "muutamme" mökille aina kesäksi, johon tätä pakettia ei voi siirtää, joten ei olla edes käyttämässä näitä Soneran palveluja silloin. Mielestäni huutava vääryys, kun joutuu maksamaan, vaikkei voi edes käyttää niitä.

 

Onhan kaikissa muissakin palveluissa yleensä mahdollisuus laittaa palvelu hyllylle, vaikkapa auto laittaa seisontavakuutukseen. Ja jopa entinen tv-lupa oli mahdollista laittaa hyllylle.

 

Tässähän mallissa kaikki hyötyisivät ja eikös se tyytyväinen asiakas ole Sonerallekin se tärkein asiakas?

 

Toivoisin tämän olevan jo nyt mahdollista alkaen kesäkuun alusta. Kertokaahan kun näin onnistuu.

Kiitos!

Kiitos kovasti hyvästä palautteesta! :)



 



Tilanne on tosiaan se, että noita paketteja ei Viihteessä voi tauottaa.



Mikäli kanavapaketti on toistaiseksi voimassaoleva, sen voi luonnollisesti irtisanoa ja ottaa sitten takaisin lomakauden päättyessä.



 



Lähetin palautteesi kokonaisuudessaan eteenpäin.



Tällä hetkellä kyseinen ei ole mahdollista, mutta itse ainakin peukutan sen puolesta, että tulevaisuudessa saataisiin tämmönen. :)



 



 



 



 


On varmaankin turha kysyä, että saako paketin vaihdettua kesken "kauden" toistaiseksi voimassa olevaksi, jolloin tämä ongelma sitten korjaantuisi?


Kesken määräaikaisuutta ei paketin muuttaminen toistaiseksi voimassaolevaksi onnistu.


@RaMariaTätä vastausta ei kyllä voi kehua, koska on sen verran negatiivinen :)
Mutta hyväksyttävä on mitä annetaan...
ISOT miinukset tästä Soneralle. Eipä siellä kiinnosta siis asiakkaan lähtökohta ja tarpeet, vaan rahastuksen piikkiin menee koko touhu.


Ei ollut tarkoitus olla negatiivinen, pahoittelut siitä. :)



 



Tottakai kiinnostaa asiakkaan tarpeet, siksi me näitä palautteita ja ehdotuksia toimitetaan eteenpäin tiedoksi. Asiakkaiden palautteiden perusteella näitä palveluita kehitetäänkin!



 



Tässä vaiheessa kuitenkaan ei voi kuin odotella, josko tulevaisuus tuo meille tullessaan myös mahdollisuuden tauottaa näitä paketteja. :)


@RaMariaHei, pahoittelen, ei Sinun vastauksen tyyli ollut negatiivinen, vaan se itse asia, että Soneralla ei ole tähän joustoa, niin se on sitä negatiivista. Erittäin huonoa palvelua.


Vastaa