Kyselin asiakaspalvelusta voiko kotiviihde kanavapaketit laittaa kesäloman ajaksi "hyllylle", niin tuli vastaus, ettei voi. Mielestäni tämä ei olisi keneltäkään pois, jos näin voisi tehdä. Jopa tyhmäntärkeää, kun Sonera ei voi joustaa. Tämä joustamattomuus voi vielä sattua omaan nilkkaan.
Ei olisi kyllä Soneralta pois, jos liittymän tai palvelun voi laittaa hyllylle. Esim. jos haluan kesäajaksi laittaa paketit hyllylle (3kk), niin sopimus vain jatkuisi 3kk pidemmän aikaa automaattisesti.
Me ns. "muutamme" mökille aina kesäksi, johon tätä pakettia ei voi siirtää, joten ei olla edes käyttämässä näitä Soneran palveluja silloin. Mielestäni huutava vääryys, kun joutuu maksamaan, vaikkei voi edes käyttää niitä.
Onhan kaikissa muissakin palveluissa yleensä mahdollisuus laittaa palvelu hyllylle, vaikkapa auto laittaa seisontavakuutukseen. Ja jopa entinen tv-lupa oli mahdollista laittaa hyllylle.
Tässähän mallissa kaikki hyötyisivät ja eikös se tyytyväinen asiakas ole Sonerallekin se tärkein asiakas?
Toivoisin tämän olevan jo nyt mahdollista alkaen kesäkuun alusta. Kertokaahan kun näin onnistuu.
Kiitos!