Miten voin irtosanoa Sonera Viihde -kanavapaketin, jos minulla ei ole Sonera Tunnusta, kun tunnusta ei ilmeisesti voi tehdä ilman Soneran liittymää.
Hei miljaka!
Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.
Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortinkanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.
Viihteen netti- ja mobiilipalvelunkanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.
@miljaka kirjoitti:
Minulla on netti- ja mobiilipalvelu, ja yritin luoda tunnuksen omille sivuille mutta se ei näköjään onnistu kun minulla ei ole muuta liittymää Soneralla. Mikäli näin on, on järjestelmä totaalisen *******a sillä sairastan pahaa paniikkihäiriötä ja viralliset puhelut ovat yksi suurimmista kohtauksen laukaisijoista.
Moikka @miljaka ja tervetuloa Klaaniin! Saatko jonkun herjan kun yrität luoda tunnuksia vai mitä palvelu ilmoittaa? Tunnusten luonti onnistuu verkkopankkitunnuksilla, sitä varmaan kokeilitkin. Ohjeet löytyy tarvittaessa täältä.
Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:
@miljaka kirjoitti:
Kun yritän luoda tunnusta tämä teksti ilmestyy
Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:
Ja mobiiliviihde on tilattu nimenomaan sinun nimellesi ja henkilötunnuksellesi eikä tilaaja ole kukaan muu? Ja verkkopankkitunnukset luonnollisesti kuuluu varmaan sinulle?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.