Skip to main content

Näyttää olleen aiemminkin ongelmana, mutta itseltäni ei tänään Telia TV:n C More -paketin irtisanominen onnistunut Omilta sivuilta. Kanavapaketin Sopimuksen tiedot näkyivät kyllä, ja puhelinpalvelussa sanoivat että sen alla pitäisi näkyä Peruuta. Ei näy.

 

Kesti 12 minuuttia tuo puhelu. Skarppausta palveluun, kiitos.

Moi @jkeinonen! Aivan kaikissa tapauksissa kanavapaketin irtisanominen ei onnistu itsepalveluna, riippuen mm. siitä onko siinä määräaikaista sopimusta tai onko kyse Telia TV digiboksiin, mobiilipalveluun vai kaapeli-TV:seen tilatusta paketista. Itsepalvelusivustoa kehitetään kuitenkin koko ajan ja tämäkin seikka on varmasti kehityslistalla. Toivottavasti sait asian kuitenkin hoidettua ja kaikki on nyt kunnossa.


Kaikki on suhteellista asian hoitamisen onnistumisen osalta... Sain paketin siis puhelimitse irtisanottua, mutta nyt ei enää C More näy, vaikka kokonaisen kuukauden maksu perittiinkin jo... Olihan tässä F1-kisan voinut katsoa, toivottavasti palauttavat osan kk-maksusta edes...


Vastaa