Skip to main content

Järkyttävän, reilun kuukauden taistelun jälkeen sain kun sainkin tuon TV-boksin käyttööni ja täysin toimintakuntoon 24.8 (tästä voisin jonkun koosteen tännekin kirjoitella jossain vaiheessa, huh). Toki vieläkin joudun varmaan aspasta kyselemään tilausvahvistusten perään, lupauksista huolimatta niitä ei ole tullut, eikä toimitusvahvistuksia. :smileyfrustrated:

 

Kysyn nyt kuitenkin seuraavaa. Käsitykseni mukaan kanavapaketteja voidaan hallita Omien Sivujen kautta, eikö?

 

Omilla Sivuilla näkyvää Mix-M pakettia ei pysty muokkaamaan mitenkään ts. halutessaan irtisanomaan, kanavathan pystyy boksilla vaihtamaan. Annatte kuitenkin ohjesivuillanne infon, että kanavapaketin irtisanominen onnnistuu Omilla Sivuilla. Kanavapaketin tilaaminen kyllä onnistuu.

 

Oma näkymäni paketissa on tämä, näyttääkö oikealta?

 

 

 

Jopas on ollut pitkä operaatio. Ilmeisesti monenlaista mutkaa matkan varrella. Meidän sivuilla on tosiaan ohjeistuksena että MIX pakettien muutos onnistuu telia.fi -sivuilta. Toistaiseksi se onnistuu vain Kaapeli-TV -asiakkailla. Jos käytössä on digiboksi, voi paketteja muokata boksin kautta. Laitankin tästä palautetta eteenpäin josko tuon sivuston infoja saisi tarkennettua.



 



Mitä tulee kanavapakettien irtisanomiseen niin jos olet tilannut paketteja Telia Tv -mobiiliin, voi ne irtisanoa telia.fi -sivujen kautta. Digiboksille tilattujen pakettien irtisanominen hoituu sitten asiakaspalvelusta. Ei ehkä maailman selkein systeemi mutta josko tähänkin saadaan muutoksia matkan varrella.



@Merja_J@  kirjoitti:

Jopas on ollut pitkä operaatio. Ilmeisesti monenlaista mutkaa matkan varrella. Meidän sivuilla on tosiaan ohjeistuksena että MIX pakettien muutos onnistuu telia.fi -sivuilta. Toistaiseksi se onnistuu vain Kaapeli-TV -asiakkailla. Jos käytössä on digiboksi, voi paketteja muokata boksin kautta. Laitankin tästä palautetta eteenpäin josko tuon sivuston infoja saisi tarkennettua.

 

Mitä tulee kanavapakettien irtisanomiseen niin jos olet tilannut paketteja Telia Tv -mobiiliin, voi ne irtisanoa telia.fi -sivujen kautta. Digiboksille tilattujen pakettien irtisanominen hoituu sitten asiakaspalvelusta. Ei ehkä maailman selkein systeemi mutta josko tähänkin saadaan muutoksia matkan varrella.


Moi, vastauksesi oli mennyt kokonaan ohi vaikka täällä olen pyörinytkin.

 

Asia on nyt selkeä, kiitos. Halusin varmistella vain ettei nuo Omat Sivut jotenkin bugita minulla. Kannattaa korjauslistaan lisätä myös tämä sivu 

https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv

 

Tuolla on kohta: 

"KUINKA IRTISANON KANAVAPAKETIN?

Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun kirjautumalla osoitteessa telia.fi tai asiakaspalvelussamme. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika."

 

Tuosta ymmärtäisin että itsepalvelunakin onnistuu kun kyseessä on UKK digiboksille, tuossa ei mainita sovellusta ja sillehän on oma UKK.


Kiitokset  huomiosta! Tämä on hyvä pointti. Kuten tuossa ylempänä näitä onkin avattu, niin toistaiseksi irtisanomiskäytännöt hieman poikkeaa tekniikasta riippuen, kun kaikkea ei voi itsepalvelussa hoitaa. Toivotaan, että tähän saadaan muutoksia tulevaisuudessa.



 



Tärkeätä kuitenkin saada nämä ohjeistukset oikein näkyville.


Vastaa