Kanavapakettien ja muidenkin "pakettien" tilaus ei ole onnistunut vähään aikaan omilta sivuilta, onko tämä yleinen ongelma vai onko Sonera jostain syystä hyllyttänyt allekirjoittaneen?
Paina sieltä omilta sivuilta sitä isoa plussaa, jossa lukee tarjoukset ja tuotteet. Sieltä pitäisi avautua valikko, jossa on Sonera viihde mobiilissa. Vai eikö se toimi? Kerran kuukaudessa pystyy sitten vaihtamaan paketteja.
@kiisseli67 kirjoitti:Paina sieltä omilta sivuilta sitä isoa plussaa, jossa lukee tarjoukset ja tuotteet. Sieltä pitäisi avautua valikko, jossa on Sonera viihde mobiilissa. Vai eikö se toimi? Kerran kuukaudessa pystyy sitten vaihtamaan paketteja.
Kyllä mä nämä tiedän, mutta kun ei saa lähetettyä tilausta.
@kiisseli67 kirjoitti:Onnistuisiko tuolta? http://www.sonera.fi/secure/sonera+viihteen+netti+ja+mobiilipalvelun+tilaus
Varmaan onnistuu, mulla on jo noi tilattu, nyt on kyse kanavapakettien tilauksesta.
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea?intcmp=footer-apujatuki
Tai omilta sivuilta chatin kautta apua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.