Skip to main content

oli enää kahden painalluksen päässä urheilukanavan tilaus 29,95 euroa kuussa kun kaverini paineli umpimähkään



säädintä. Kertokaa nyt hitossa miten tuohon saa pin-koodin kyselyn. Tuo on kyllä käsittämätöntä.



ja videopalvelinvirheet ovat erittäin ärsyttäviä. nehän johtuu telian laitteista.



 



 



Edit. Muutettu otsikkoa kuvaavammaksi. //Saku


@aikuishuvitus  kirjoitti:


oli enää kahden painalluksen päässä urheilukanavan tilaus 29,95 euroa kuussa kun kaverini paineli umpimähkään



säädintä. Kertokaa nyt hitossa miten tuohon saa pin-koodin kyselyn. Tuo on kyllä käsittämätöntä.



ja videopalvelinvirheet ovat erittäin ärsyttäviä. nehän johtuu telian laitteista.






Telia TV digiboksi laajakaistalla-palvelussa pystyy tilaamaan kanavapaketteja suoraan digiboksilta. Palvelussa on oletuksena PIN-koodikysely päällä. Tämän tilan voit myös tarkistaa Menu-> Asetukset -> PIN1 kysely.



Eli vahingossa paketteja ei pysty tilaamaan, koska paketin valinnan jälkeen digiboksi kysyy vielä tuon PIN1-koodin. 

Yhteysriippumattomalla Telia TV digiboksilla ei pysty tilaamaan paketteja suoraan digiboksilta, vaan siinä on ohjaus telia.fi/paketit.



 



Missä tilanteissa sinulla esiintyy näitä videopalvelinvirheitä?


Boxin asetuksista ei löydy sanaa PIN, uskokaa jo! Katsokaa kuva. onneksi tilauksella on sentään kk irtisanomisoikeus.



Laittakaa tulemaan semmonen päivitys että tuo PIN valinta tulisi asetukset-valikkoon. Neuvo miten pin-kyselyn saa päälle



tietokoneella.



Videopalvelinvirhe 722 rävähtää ruutuun milloin tahansa yllättäen, ei kovin usein mutta kuitenkin. silloin boxi palaa tv-kanavan esitystilaan ja on mentävä menuun-tallenteisiin-kallattava ohjelma-käynnistettävä. useasti käy niin että vika toistuu samantien ja taas ollaan tv-kanavalla. Erittäin ärsyttävää! Vika on tietyssä kohtaa tallennetta, joten kun jatkaa siitä mihin on jäänyt, täytyy nopeasti painella eteenpäinkelausta muutaman kerran että se menee vikakohdan ohi. Yrittäkää korjata. ei ole ollut tällaista ongelmaa koskaan aikaisemmin.



 





 



Edit AaTanja: upotettu kuva kommenttiin.



@aikuishuvitus  kirjoitti:


Boxin asetuksista ei löydy sanaa PIN, uskokaa jo! Katsokaa kuva. onneksi tilauksella on sentään kk irtisanomisoikeus.



Laittakaa tulemaan semmonen päivitys että tuo PIN valinta tulisi asetukset-valikkoon. Neuvo miten pin-kyselyn saa päälle



tietokoneella.






Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa asetusta ei tosiaan digiboksin asetuksista löydy, mutta uuden PIN-koodin voi tilata Minun Teliasta kirjautuneena, eli silloin PIN-koodi vaihtuu uuteen. Ohjeet vaihtoon löytyy asiakastuestamme. Vien toki kehitysideasi eteenpäin, että PIN -koodin vaihtoa toivotaan suoraan digiboksin asetuksiin.






Videopalvelinvirhe 722 rävähtää ruutuun milloin tahansa yllättäen, ei kovin usein mutta kuitenkin. silloin boxi palaa tv-kanavan esitystilaan ja on mentävä menuun-tallenteisiin-kallattava ohjelma-käynnistettävä. useasti käy niin että vika toistuu samantien ja taas ollaan tv-kanavalla. Erittäin ärsyttävää! Vika on tietyssä kohtaa tallennetta, joten kun jatkaa siitä mihin on jäänyt, täytyy nopeasti painella eteenpäinkelausta muutaman kerran että se menee vikakohdan ohi. Yrittäkää korjata. ei ole ollut tällaista ongelmaa koskaan aikaisemmin.






Olemme havainneet, että osa verkkotallenteista päätyy tähän virheeseen. Olemme aloittaneet tämän osalta korjaukset, jotta häiriöt poistuisi mahdollisimman pian. Varsinkin heinäkuun aikana tehdyissä tallenteissa tätä virhekoodia on ilmennyt enemmän, mutta tälläkin viikolla myös. Millä päivämäärillä olet tehnyt tallenteita, joissa 722- virheilmoitusta ilmenee?


Ei ole kyse pinin vaihdosta vaan että olis pinin takana nämä maksulliset jutut. miten te käsitätte aina väärin?

antakee ny ohjeet miten pin-kysely laitetaan päälle tietsikalla!

 

Ja äsken alko keittää oikein kunnolla taas. sihahtaa vaan kun sylykäsee mun päälle. Kyselytuntia jatkui melkein

puoliväliin tallennetta joten oli selvää että jää kesken ja tärkein eli loppuosa jää silloin näkemättä. kyseessä siis kaivopuiston

kaunis regina. Vai oliko myöhästyminen lähetyksessä kun ei pantu sitä merkille ??? Jos ei ollut lähetys myöhässä niin

korjatkaa nyt tämäkin ! Pitäs jo saada hyvetystä laskuun.

Puhelinyhteyksistä plussat teille. Morsian ja hänen siskonsa vaihtoi ensin kilpailevaan hinnan vuoksi. Huomattiin että

toisinaan kun puhelu alkoi, ääntä ei kuulunutkaan, vaan piti lopettaa ja soittaa uudelleen. Vaihtoivat takaisin Teliaan

ja nyt pelittää taas.

Baitövei: Aivotutkijan blogitekstin otsake: "Älylaitteet tyhmentävät koko ihmiskunnan"



@aikuishuvitus  kirjoitti:


Ei ole kyse pinin vaihdosta vaan että olis pinin takana nämä maksulliset jutut. miten te käsitätte aina väärin?



antakee ny ohjeet miten pin-kysely laitetaan päälle tietsikalla!






Telia TV digiboksi laajakaistalla palvelussa tämä PIN-koodin kysely on oletuksena päällä, eli digiboksille tulee syöttää PIN-koodi ennen tilauksen lähtemistä eteenpäin.

Jos olet kirjautunut Telia TV -palveluun tietokoneen selaimella, käyttössä on eri tunnus. Tälle tunnukselle PIN-koodin kyselyn voi ottaa käyttöön osoitteessa tv.telia.fi -> Kirjaudu sisään Telia TV sovellustunnuksella -> Tili -> Asetukset -> PIN-koodi ostoille käytössä/ei käytössä ja "Aseta" kohdasta voi sen asettaa. Tämä ei kuitenkaan ole Telia TV digiboksi laajakaistan palvelun PIN-koodi, se vaihdetaan tarvittaessa tuolla aiemmin mainitsemani ohjeen mukaan.



 






Ja äsken alko keittää oikein kunnolla taas. sihahtaa vaan kun sylykäsee mun päälle. Kyselytuntia jatkui melkein



puoliväliin tallennetta joten oli selvää että jää kesken ja tärkein eli loppuosa jää silloin näkemättä. kyseessä siis kaivopuiston



kaunis regina. Vai oliko myöhästyminen lähetyksessä kun ei pantu sitä merkille ??? Jos ei ollut lähetys myöhässä niin



korjatkaa nyt tämäkin ! Pitäs jo saada hyvetystä laskuun.



Puhelinyhteyksistä plussat teille. Morsian ja hänen siskonsa vaihtoi ensin kilpailevaan hinnan vuoksi. Huomattiin että



toisinaan kun puhelu alkoi, ääntä ei kuulunutkaan, vaan piti lopettaa ja soittaa uudelleen. Vaihtoivat takaisin Teliaan



ja nyt pelittää taas.



Baitövei: Aivotutkijan blogitekstin otsake: "Älylaitteet tyhmentävät koko ihmiskunnan"






Oliko kyse siis itse asetetusta tallenteesta? Verkkotallennus tulee vain ohjelmaoppaaseen merkatun ajan verran, eli jos ohjelman aloitus on myöhästynyt ja venynyt yli alkuperäisen aikataulun, tallenne ei jatku valitettavasti automaattisesti. Menneitä tallenteita emme valitettavasti voi korjata jälkikäteen. Jos sinusta tuntuu, ettei palvelu ole vastannut hintaa ja haluat siitä hyvitystä, ota meidän asiakaspalveluun yhteyttä ja katsotaan sen kautta mahdollinen hyvitys, täällä Yhteisön foorumilla en pysty hyvitystä sinulle lupaamaan.

Mukava kuulla myös onnistumisista tuttavien puhelinliittymien osalta.



Teemme jatkuvaa työtä TV -palvelun tallenteiden eteen, jotta niiden katselu olisi jatkossa sulavasti toimivaa ja kertomasi kaltaisilta ongelmilta vältyttäisiin.


Vastaa