Olen nyt yrittänyt noin viikon ajan saada suljettua tuota ilmaista hbon kokeilujaksoa mutta aina kun painan irtisano sopimus saan vain virhekoodin: "Tietojen päivitys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".
Miten saan sen pois käytöstä? Onko tämä soneran ilkeä kaavailu köyhiä opiskelijoita vastaan että otat 3kk ilmaista katseluaikaa muttet voi sulkea juuri viimeisen viikon aikana jotta sinun on pakko alkaa maksamaan siitä?:)
Hei zarut ja tervetuloa Klaaniin!
Viihteen netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse Omilla Sivuilla tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0200 17000.
Jos ei irtisanominen onnistu omilla sivuilla ja et voi soittaa asiakaspalveluun, niin voit jättää yhteydenottopyynnön https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/3 jolloin Soneralta otetaan sinuun yhteyttä. Irtisanominen otetaan huomioon tietääkseni siitä lähtien kun olet itse sitä yrittänyt tehdä :)
Tein palvelupyynnön, kun en omien sivujen kautta tilaamaani kanavapakettia voinut irtisanoa. Tämän ei luulisi olevan kovin vaikeaa toteuttaa?
Kanavapaketin irtisanominen omien sivujen kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Kanavapakettien-tilaaminen-ja-muutokset?id=1028
Eli tuolta löytyy ohje Sonera viihde mobiilin kanavapaketin irtisanomiseen (toistaiseksi voimassaoleva sopimus) - valitse kanavapaketit - käytössäsi nyt - valitse peruutettavan paketin kohdalta muokkaa - lähetä tilaus.
Siinä tapauksessa kanavien irtisanominen hoituu tällä hetkellä soittamalla, myös yhteydenottopyynnöllä onnistuu. Sonera Viihteen ja kaapeli-tv:n kaapelikortinkanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 0200 17000.
Olet oikeassa, voisi olla helpompikin tapa jos omilla sivuilla voisi tuonkin hoitaa :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.