Skip to main content

Olen tehnyt reklamaation Telia helppiin ja laskutukseen. Aihe oli se. että Telia Tv:n n 13- 15 min asennuksesta veloitettiin 45 min työ eli yht 114 €. Kun kyselin asentajalta mm kapulasta, nin vastaus oli että "netistä löytyy käyttöohjeet".Helpistä pyysivät tekemään reklamaation.Kuinka kauan valitukset yleensä kestävät? Tässä on selvästi toimittu väärin. Eri ihminen kävi asentamassa kuin sen asennuksen kauppaaja


@seppojupi@  kirjoitti:


Olen tehnyt reklamaation Telia helppiin ja laskutukseen. Aihe oli se. että Telia Tv:n n 13- 15 min asennuksesta veloitettiin 45 min työ eli yht 114 €. Kun kyselin asentajalta mm kapulasta, nin vastaus oli että "netistä löytyy käyttöohjeet".Helpistä pyysivät tekemään reklamaation.Kuinka kauan valitukset yleensä kestävät? Tässä on selvästi toimittu väärin. Eri ihminen kävi asentamassa kuin sen asennuksen kauppaaja






Helpin palvelun reklamaatioiden käsittelyaikaa en suoraan tästä näe, mutta yleensä reklamaatioiden käsittelyaika on useampi viikko. 



Laitoitko heille laskutukseen sähköpostia vai mitä kautta reklamaation jätit? 


 




@SannaMKoo@  kirjoitti:



@seppojupi@  kirjoitti:


Olen tehnyt reklamaation Telia helppiin ja laskutukseen. Aihe oli se. että Telia Tv:n n 13- 15 min asennuksesta veloitettiin 45 min työ eli yht 114 €. Kun kyselin asentajalta mm kapulasta, nin vastaus oli että "netistä löytyy käyttöohjeet".Helpistä pyysivät tekemään reklamaation.Kuinka kauan valitukset yleensä kestävät? Tässä on selvästi toimittu väärin. Eri ihminen kävi asentamassa kuin sen asennuksen kauppaaja






Helpin palvelun reklamaatioiden käsittelyaikaa en suoraan tästä näe, mutta yleensä reklamaatioiden käsittelyaika on useampi viikko. 



Laitoitko heille laskutukseen sähköpostia vai mitä kautta reklamaation jätit? 






Sain korjattua summaa alemmaksi eli nom asennustaksa 79€.  Seuraavan päivänä tuli lasku 549,48 €, joka myös korjattiin.  Tässä oli kyseesä virhe automaatiolaskutuksessa, kun ostin Telia tv:n  Se putosi summaan 44,67. Kiitokset siitä, ja myös siitä , että myönsivät virheet.



 



Edit SannaMKoo: Korjattu lainaus kohdilleen



@seppojupi@  kirjoitti:






Sain korjattua summaa alemmaksi eli nom asennustaksa 79€.  Seuraavan päivänä tuli lasku 549,48 €, joka myös korjattiin.  Tässä oli kyseesä virhe automaatiolaskutuksessa, kun ostin Telia tv:n  Se putosi summaan 44,67. Kiitokset siitä, ja myös siitä , että myönsivät virheet.



 






Hyvä kuulla että asia ratkesi ja pääsitte yhdessä kumpaakin osapuolta miellyttävään ratkaisuun!



Virheiden myöntäminen on ilman muuta myös meille yrityksenä tärkeää ja otamme näistä aina opiksi. Siksi palaute aina kannattaakin antaa :smileyhappy:


Vastaa