Miten lähetys voi pätkiä jopa kahdeksan kertaa yhden erän aikana?
Tästäkö maksan?
Edit SannaMKoo: Otsikko muutettu ja yhdistetään muita samasta aiheesta avattuja keskusteluja tähän ketjuun.
Miten lähetys voi pätkiä jopa kahdeksan kertaa yhden erän aikana?
Tästäkö maksan?
Edit SannaMKoo: Otsikko muutettu ja yhdistetään muita samasta aiheesta avattuja keskusteluja tähän ketjuun.
@hemmolaien@ kirjoitti:
Moro. Pari päivää siten (lauantaina) tilasin telian liiga-paketin ja olen ainostaan saanut sähköpostiini tilausvahvistuksen. Luvatuista tunnuskisista ei tietoakaan.
Hei @hemmolaien ja tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:
Tuo viivästys ei tosiaan kuulosta normaalilta, ja tällä hetkellä tilaukset ovat menneet normaalilla tahdilla läpi. Oletko katsonut sähköpostistasi myös roskapostikansion, välillä tuo aktivointiviesti voi mennä myös suoraan sinne?
Mikäli roskapostikansiostakaan ei mitään löydy, niin pystytkö täältä kirjautumaan asiakassivuille? Kirjautumisen jälkeen meidät tavoittaisi vaikka samantien asiakassivujen chatissa, ja voisimme sieltä vilkaista mihin tuo tilaus on jäänyt.
Muutkin asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä, tämä tosiaan kannattaa tarkistaa jo asiakaspalvelumme kautta!
Kiva ku ekan erän näki taas mazista ja sit ei pääse enää kattoo, ei paljo järkee maxaa täst palvelusta.
Edit SannaMKoo: Siirretty viesti jo olemassaolevaan keskusteluun
Olen katsonut kaikki roskakorit yms läpi eikä näy missään. Enkä pääse kirjautumaan minnekkään muualle kun tänne koska minulla ei tosiaan ole tunnuksia enkä ole telian asiakas joten en voi edes numerolla tai pankkitunnuksilla kirjautua. Joten vaikeaksi menee. En löytänyt sitten parempaa paikka avautua koska en minnekkän muualle päässyt. Ehkä pitää sitten odotella vielä pari viikkoa...
Olen katsonut kaikki roskakorit yms läpi eikä näy missään. Enkä pääse kirjautumaan minnekkään muualle kun tänne koska minulla ei tosiaan ole tunnuksia enkä ole telian asiakas joten en voi edes numerolla tai pankkitunnuksilla kirjautua. Joten vaikeaksi menee. En löytänyt sitten parempaa paikka avautua koska en minnekkän muualle päässyt. Ehkä pitää sitten odotella vielä pari viikkoa...
@SannaMKoo@ kirjoitti:
@hemmolaien@ kirjoitti:
Moro. Pari päivää siten (lauantaina) tilasin telian liiga-paketin ja olen ainostaan saanut sähköpostiini tilausvahvistuksen. Luvatuista tunnuskisista ei tietoakaan.
Hei @hemmolaien ja tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:
Tuo viivästys ei tosiaan kuulosta normaalilta, ja tällä hetkellä tilaukset ovat menneet normaalilla tahdilla läpi. Oletko katsonut sähköpostistasi myös roskapostikansion, välillä tuo aktivointiviesti voi mennä myös suoraan sinne?
Mikäli roskapostikansiostakaan ei mitään löydy, niin pystytkö täältä kirjautumaan asiakassivuille? Kirjautumisen jälkeen meidät tavoittaisi vaikka samantien asiakassivujen chatissa, ja voisimme sieltä vilkaista mihin tuo tilaus on jäänyt.
Muutkin asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä, tämä tosiaan kannattaa tarkistaa jo asiakaspalvelumme kautta!
Millaista tilannetta sinulla @Piipa62 tuli eteen kun ei ensimmäisen erän jälkeen katselu enää onnistunut? :smileyhappy:
Ei vaan lähe pyörii enää, loppu ku seinään, ei yhteyttä, netti kyl toimii, ei ongelmii
Yrittänyt katsoa koko illan liigaotteluita mutta sovellus kaatuu koko ajan. Tätä tapahtui jo perjantaina kun liiga alkoi. Otin kellolla aikaa ja parhaimmillani sain katsottua lähetystä 1min27sec..Laitteena on iPadpro ja nettiyhteys on kyllä riittävä. Teliatv sovelluksessa on kyllä selvä bugi..Kirjastosta katsottuna ottelut näkyvät hyvin pätkimättä,mutta livelähetys on yhtä tuskaa..Kuvan laatu on erittäin hyvä koko ajan eikä esimerkiksi puuroudu....Testailin lähetystä vielä eri ios laitteilla ja jokaisella sama lopputulos...
Ei se kuvanlaatu pärjää millää viasatin ,cmoren,jääkiekko otteluille mistä johtuu kyllä tv oikeudet olis saanu mennä niille jokka osaa hommassa
Laitatko @hemmolaien meille yhteydenottopyyntöä tai tuletko jutulle Facebookin privaan, niin laitetaan homma kuntoon. Kaikille tilauksen tehneille olisi jo pitänyt lähteä aktivointilinkki tunnusten luomista varten, joten mikäli tuo edelleen puuttuu niin tilaus on jäänyt jumiin. Asiakaspalvelu pystyy hoitamaan tilanteen kuntoon kyllä.
@Taavi74@ kirjoitti:
Yrittänyt katsoa koko illan liigaotteluita mutta sovellus kaatuu koko ajan. Tätä tapahtui jo perjantaina kun liiga alkoi. Otin kellolla aikaa ja parhaimmillani sain katsottua lähetystä 1min27sec..Laitteena on iPadpro ja nettiyhteys on kyllä riittävä. Teliatv sovelluksessa on kyllä selvä bugi..Kirjastosta katsottuna ottelut näkyvät hyvin pätkimättä,mutta livelähetys on yhtä tuskaa..Kuvan laatu on erittäin hyvä koko ajan eikä esimerkiksi puuroudu....Testailin lähetystä vielä eri ios laitteilla ja jokaisella sama lopputulos...
Tämä ongelma iPadin ja iPhonen kanssa on meillä selvityksessä. Tilanne tulee kyllä korjautumaan, mutta vielä en tiedä tarkkaa aikataulua tälle korjaukselle. Esimerkiksi Apple TV:llä tai Chromecastilla ei tällaista ongelmaa ilmene, mutta tilanne hoituu kyllä kuntoon.
No nythän se myrkyn lykkäsi! Safari on kuopattu näemmä kokonaan. On tää touhua, ei voi muuta sanoa. iPadillä sovellus ei toimi, nyt Safari on hyllytetty, mitähän sieltä vielä tulee.
Juu, näköjään Applen tuotteilla pelien katsominen ei onnistu lainkaan. Mahtavaa. Chromen kautta palvelu ei ole ainakaan minun i5-macbookillani lähelläkään katsottavaa tai edes siedettävää, joten sen olemassaolo on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kunpa tuotteen kehittäjillä olisi ollut käytössään kristallipallo, josta olisi selvinnyt, ettei vuonna 2015 virallisesti kuopatun Silverlightin päälle voi rakentaa webbisoitinta 3 vuotta myöhemmin. Tai olisipa olemassa jokin mystinen kaikilla laitteilla toimiva webbialusta. Sitä voisi kutsua vaikka HTML5:ksi. Harmi, kun ei näytä olevan. Ehkä sitten ensi vuosikymmenellä tämä vielä idean asteella oleva tulevaisuuden teknologia rantautuu tännekin.
@tuttifrutti@ kirjoitti:
Juu, näköjään Applen tuotteilla pelien katsominen ei onnistu lainkaan. Mahtavaa. Chromen kautta palvelu ei ole ainakaan minun i5-macbookillani lähelläkään katsottavaa tai edes siedettävää, joten sen olemassaolo on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kunpa tuotteen kehittäjillä olisi ollut käytössään kristallipallo, josta olisi selvinnyt, ettei vuonna 2015 virallisesti kuopatun Silverlightin päälle voi rakentaa webbisoitinta 3 vuotta myöhemmin. Tai olisipa olemassa jokin mystinen kaikilla laitteilla toimiva webbialusta. Sitä voisi kutsua vaikka HTML5:ksi. Harmi, kun ei näytä olevan. Ehkä sitten ensi vuosikymmenellä tämä vielä idean asteella oleva tulevaisuuden teknologia rantautuu tännekin.
Ainakin iPhonella onnistuu Telia TV sovelluksen kautta ja voi sitten castata isompaan ruutuun vaikka televisioon chromecastin kautta.
Kyllä mulla pelaa loistavasti appele sovellutuksilla
Hei @tuttifrutti ja @Kimppikoo !
Silverlight -tuki Safari -selaimessa tosiaan päättyi, ja tästä johtuu tuo ilmoitus näytöllä ja suositus Chrome -selaimen käyttöön.
HTML5 -mediasoitin on alustavien suunnitelmien mukaan meille tulossa nyt tämän talven aikana, ja tämä uudistus varmasti vaikuttaa positiivisesti katselukokemukseen!
Tällä hetkellä on selvityksessä nuo joillain käyttäjillä ilmenneet häiriöt Liigan katselussa Iphone- ja Ipad -laitteilla. Näistä olemmekin saaneet hyvin laite- ja käyttöjärjestelmä -esimerkkejä jotta päästään juurisyytä tilanteeseen jäljittämään :smileyhappy:
Kuvan laatu selaimilla todella surkea. Katselukelvoton toisin sanoen, kiekkoa kun ei puolet ajasta erota ollenkaan, vaikka se vähän niin kuin olisi kiekkoa katsoessa se idea. Mielestäni.
Dataa liikkuu speedtestin mukaan hetkestä riippuen 240-250M sisään ja 98-99M ulos, eli ei tarvitse sitä ehdottaa.
Kone on tosin läppäri, mutta vain vajaan vuoden vanha ja näkyy vieläkin maksavan Verkkokaupassa yli 2500 euroa, joten en usko homman olevan siitäkän kiinni. Varsinkin kun kaikki muut streamit toimii helposti HD-laadulla.
Muutama plugin on Chromeen asenneltu, mutta ne on pakollisia, ja jos TeliaTV:n katselu edellyttää niiden poistamista, niin sitten poistuu TeliaTV.
Väkisin tulee mieleen että tuostako pitää vielä maksaa jotain?
Huonompi kuvanlaatu kuin UrhoTV:llä aikoinaan, antoivat sentään hyvityspelejä. Kuinka Telia, pitääkö maksaa täysi (suolainen) maksu sekundasta? Täysi työ erottaa pelitilanne inforuudusta.
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu ja keskustelu siirretty toiseen ketjuun
Ei se kuvanlaatu ole kyllä hyvä valitettavasti. Mikä siinä mättää viasat cmoren ja ylen urheilu lähetyksissä valovuoden edellä. Kysykää neuvoo kun ette osaa katon sitä teliatv digiboksilla mut kyl on rakeinen kuva
@hazaal: Onko käytössä win10 koneella? Suosittelen lataamaan tuon Telia TV sovelluksen käyttöön Microsoftin kaupasta.
Onko tämä heikko kuva nyt millä laitteella? Onko Chromen selain käytössä vai win10 sovellus?
@KALKKUTonko tuolloin yhteys langattomassa verkossa vai tuolla verkkokaapelilla käytössä, kun kuva on huono ja rakeinen?
Nyt alkaa riittää, jos ei useista lupauksista huolimatta Teliaa kiinnosta parantaa Liigan lähetyksiä
ja häiriötilanteisiin puuttumista. Taitaa olla parempi kun vie nuo muovilelut takaisin ja kuuntelee
ylepuheesta kiekkokierroksen, molemmissa on nääs yhtä hyvä kuva.
Telian touhut on syvältä miksei oikeuksia annettu ylelle tai mtv olis homma toiminu
Hei,
harmillista, että ongelmia on ilmennyt. Minkälaisia ne tarkalleen ovat ja oletko jo yrittänyt ratkaista niitä? Jos kertoisit hieman tarkemmin,millä laitteella/laitteilla ja nettiyhteydellä yrität Liigaa katsoa, niin voitaisiin paremmin neuvoa kohti ratkaisua. Oletko tehnyt häiriöilmoitusta ongelmiin liittyen?
Viimeksi lupasivat olla yhteydessä 20min kuluttua, nyt siitä on mennyt 7,5h. En voi autaa, olethan tehnyt häiriöilmoituksen, kyllä se kuva meillä näyttää hyvältä jne.
Myöntäisivät edes ettei väki riitä tai eivät pysty parempaan ,mut jatkuva selittely riittää.
Kun jakaa puhelimesta netin niin kuva siedettävä,Onneksi on DNA.
Aivan, kieltämättä erikoista, miten tuo sitten on noin mennyt. Valitettavasti minä en tuota pysty selvittelemään sen enempää, kun olen ihan Telian asiakas siinä missä sinäkin. Mutta pitäisihän tuohon jokin roti saada, että miksi ei kuvat näy joka paikassa oikealla tavalla ja että jos luvataan olla yhteyksissä, niin pitäisihän sieltä sitten myös olla. Itse olisin tuosta yhteyksissä vaikkapa chatin kautta, että missäs homman selvittely menee.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.