Skip to main content

Näyttää olevan koko Telia Play-palvelu nurin - ei toimi mobiilisovelluksella, ei selaimella, ei digiboksilla!!

Liiga-tauon jälkeen olisi ollut kiva edes nähdä tänään jääkiekkoa… Eipä onnistu.

Kiitos nostosta @Traveller ! Telia Playn livekanavissa on tosiaan hetki sitten havaittu häiriö, joka on parhaillaan korjauksessa. Juuri äsken julkaisimme asiasta myös häiriötiedotteen nettisivuillemme. Tiedotteeseen päivitämme heti myös tiedon kun kanavat on jälleen saatu palautettua. Pahoittelut myös vielä tätä kautta häiriöstä, nämä korjataan ilman muuta aina mahdollisimman pian!


Kiitos nostosta @Traveller ! Telia Playn livekanavissa on tosiaan hetki sitten havaittu häiriö, joka on parhaillaan korjauksessa. Juuri äsken julkaisimme asiasta myös häiriötiedotteen nettisivuillemme. Tiedotteeseen päivitämme heti myös tiedon kun kanavat on jälleen saatu palautettua. Pahoittelut myös vielä tätä kautta häiriöstä, nämä korjataan ilman muuta aina mahdollisimman pian!

Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”


Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”

Ymmärrän, että tämän kaltaiset tekniset häiriöt ovat aina harmillisia, ja pyrimmekin kaikin keinoin aina niitä välttämään. Kaikessa tekniikassa voi kuitenkin ilmetä joskus odottamattomia ongelmia joita ei pysty täysin ennalta ehkäisemään.

Teemme kuitenkin aina parhaamme korjataksemme tilanteen mahdollisimman nopeasti ja estääksemme vastaavat häiriöt tulevaisuudessa. Nyt tuossa kollegalta kuulin että kanavat alkavat hiljalleen palautumaan, kokeilitko vielä näkyvätkö ne sinulla? 


Kappas vain, en edes huomannut, että ei toimi. Tai sitten vain mulla on toiminut 😉


Kyllä se tökki täälläkin eilen illalla.Mulla on ollu näitä viime-kuunkin aikana useasti.Välillä on punanen palkki joku verkkoyhteysongema ja välillä pyörii vaan valkoinen rinkula ja mikään ei toimi.😡😡


Kyllä oli eilen vaikeaa katsoa telkkaria. 21.11. Muutama puheenvuoro ja valkoinen rinkula. Vähän vajaa tunti meni kun katsoin Emmerdalen tallennoksista yöllä. 


Kyllä se tökki täälläkin eilen illalla.Mulla on ollu näitä viime-kuunkin aikana useasti.Välillä on punanen palkki joku verkkoyhteysongema ja välillä pyörii vaan valkoinen rinkula ja mikään ei toimi.😡😡

Nyt on jäänyt epähuomiossa sinulle vastaamatta kommenttiisi. Pahoittelut siitä! Minkä yhteyden kautta katsot Telia Play -palvelua? Katsotko langattomasti vai käyttäen nettikaapelia? 


Kyllä oli eilen vaikeaa katsoa telkkaria. 21.11. Muutama puheenvuoro ja valkoinen rinkula. Vähän vajaa tunti meni kun katsoin Emmerdalen tallennoksista yöllä. 

Miten live-kanavat toimivat sinulla? Eilen oli vielä häiriöitä mobiiliverkon puolella johtuen Jari-myrskystä. Onko sinulla mikä nettiyhteys käytössä ja katsotko sitä langattomalla yhteydellä vai nettikaapelin kautta? 


Kyllä se tökki täälläkin eilen illalla.Mulla on ollu näitä viime-kuunkin aikana useasti.Välillä on punanen palkki joku verkkoyhteysongema ja välillä pyörii vaan valkoinen rinkula ja mikään ei toimi.😡😡

Nyt on jäänyt epähuomiossa sinulle vastaamatta kommenttiisi. Pahoittelut siitä! Minkä yhteyden kautta katsot Telia Play -palvelua? Katsotko langattomasti vai käyttäen nettikaapelia? 

Langattomasti se boksi mulla on käytössä.


Langattomasti se boksi mulla on käytössä.

Toistuvat ongelmat voivat johtua verkkoyhteydestä tai heikosti toimivasta wifi-verkosta. Varmistathan, että boksi on yhdistetty reitittimen 5GHz taajuudella toimivaan langattomaan verkkoon. Mikäli ongelmat edelleen jatkuvat niin  jätäthän meille häiriöilmoituksen. Erityisesti, jos verkkoyhteys toimii samaan aikaan normaalisti muilla laitteilla. 


Kyllä oli eilen vaikeaa katsoa telkkaria. 21.11. Muutama puheenvuoro ja valkoinen rinkula. Vähän vajaa tunti meni kun katsoin Emmerdalen tallennoksista yöllä. 

Miten live-kanavat toimivat sinulla? Eilen oli vielä häiriöitä mobiiliverkon puolella johtuen Jari-myrskystä. Onko sinulla mikä nettiyhteys käytössä ja katsotko sitä langattomalla yhteydellä vai nettikaapelin kautta? 

En tiedä, miten live kanavat toimi, sillä katson kaikki tallennosten kautta. Langaton yhteys modeemilta. 


En tiedä, miten live kanavat toimi, sillä katson kaikki tallennosten kautta. Langaton yhteys modeemilta. 

Joko nyt tallenteet ja palvelu toimivat taas normaalisti? Tyypillisesti verkkoyhteydestä johtuvat ongelmat vaikuttavat myös suorana lähetettävien ohjelmien toimintaan. Mikäli ongelma jatkuvat käynnistäthän boksin uudelleen Oma tili - Järjestelmän asetukset - Laitteen asetukset -  Käynnistä uudelleen.

Ongelman pitkittyessä jätähän meille häiriöilmoituksen, jotta asiantuntijamme pääsee varmistamaan palvelun toimivuuden. Jos mahdollista suosittelen varmistamaan, että boksi on yhdistetty modeemisi 5GHz taajuudella toimivaan Wifi-verkkoon. Vaihtoehtoisesti voit myös kytkeä boksin verkkokaapelilla modeemiin mikäli laitteet sijaitsevat lähellä toisiaan. 


Langattomasti se boksi mulla on käytössä.

Toistuvat ongelmat voivat johtua verkkoyhteydestä tai heikosti toimivasta wifi-verkosta. Varmistathan, että boksi on yhdistetty reitittimen 5GHz taajuudella toimivaan langattomaan verkkoon. Mikäli ongelmat edelleen jatkuvat niin  jätäthän meille häiriöilmoituksen. Erityisesti, jos verkkoyhteys toimii samaan aikaan normaalisti muilla laitteilla. 

Tätä “pikku pätkimistä” nyt on ollu jo viimesen vuoden.5G on tiedossa.Laajakaista 50 ja nopeustesti näyttää 50/10.Läppäri on kans tässä wifissä ja se toimii kyl ihan hyvin.Teeveetä katellessa ei muita laitteita olekkaan samaan aikaan.Ihan samaa kun tuolla ​@Hannele2022  sano,hetken valkonen ympyrä pyörii ja sit taas ohjelma jatkuu ja muutaman kerran illassa se sen tekee.

 

__

Muokkaus SannaMKoo: Lisätty käyttäjämerkintä


Tätä “pikku pätkimistä” nyt on ollu jo viimesen vuoden.5G on tiedossa.Laajakaista 50 ja nopeustesti näyttää 50/10.Läppäri on kans tässä wifissä ja se toimii kyl ihan hyvin.Teeveetä katellessa ei muita laitteita olekkaan samaan aikaan.Ihan samaa kun tuolla Hannele sano,hetken valkonen ympyrä pyörii ja sit taas ohjelma jatkuu ja muutaman kerran illassa se sen tekee.

Kiitos tarkennuksesta. Kuvauksen perusteella ongelma siis tuskin johtuu boksin verkkoyhteydestä. Tässä tilanteessa suosittelen seuraavaksi kirjaamaan häiriöilmoituksen. Telia Play-palvelun asiantuntija pääsee sitten tutkimaan miksi palvelussa esiintyy tälläisiä katkoksia, jotka eivät vaikuta johtuvan verkkoyhteydestä. 

 


En tiedä, miten live kanavat toimi, sillä katson kaikki tallennosten kautta. Langaton yhteys modeemilta. 

Joko nyt tallenteet ja palvelu toimivat taas normaalisti? Tyypillisesti verkkoyhteydestä johtuvat ongelmat vaikuttavat myös suorana lähetettävien ohjelmien toimintaan. Mikäli ongelma jatkuvat käynnistäthän boksin uudelleen Oma tili - Järjestelmän asetukset - Laitteen asetukset -  Käynnistä uudelleen.

Ongelman pitkittyessä jätähän meille häiriöilmoituksen, jotta asiantuntijamme pääsee varmistamaan palvelun toimivuuden. Jos mahdollista suosittelen varmistamaan, että boksi on yhdistetty modeemisi 5GHz taajuudella toimivaan Wifi-verkkoon. Vaihtoehtoisesti voit myös kytkeä boksin verkkokaapelilla modeemiin mikäli laitteet sijaitsevat lähellä toisiaan. 

Tuota pätkimisongelmaa on ollut jo jonkin aikaa (muutaman viikon). Mutta eilen oli tosiaan pahempana kuin koskaan. Pätkiminen alkaa yleensä klo 23.00 jälkeen. Kuten eilinenkin oli vasta kolmen maissa yöllä. En nyt kauheasti ala mitään tekemään, kun ensi kuussa muutan ja sitten tuleekin varmaan erilainen yhteys. Toki teen uudelleen käynnistyksen aina tarvittaessa.


Vastaa