Skip to main content

Näyttää olevan koko Telia Play-palvelu nurin - ei toimi mobiilisovelluksella, ei selaimella, ei digiboksilla!!

Liiga-tauon jälkeen olisi ollut kiva edes nähdä tänään jääkiekkoa… Eipä onnistu.

Kiitos nostosta @Traveller ! Telia Playn livekanavissa on tosiaan hetki sitten havaittu häiriö, joka on parhaillaan korjauksessa. Juuri äsken julkaisimme asiasta myös häiriötiedotteen nettisivuillemme. Tiedotteeseen päivitämme heti myös tiedon kun kanavat on jälleen saatu palautettua. Pahoittelut myös vielä tätä kautta häiriöstä, nämä korjataan ilman muuta aina mahdollisimman pian!


Kiitos nostosta @Traveller ! Telia Playn livekanavissa on tosiaan hetki sitten havaittu häiriö, joka on parhaillaan korjauksessa. Juuri äsken julkaisimme asiasta myös häiriötiedotteen nettisivuillemme. Tiedotteeseen päivitämme heti myös tiedon kun kanavat on jälleen saatu palautettua. Pahoittelut myös vielä tätä kautta häiriöstä, nämä korjataan ilman muuta aina mahdollisimman pian!

Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”


Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”

Ymmärrän, että tämän kaltaiset tekniset häiriöt ovat aina harmillisia, ja pyrimmekin kaikin keinoin aina niitä välttämään. Kaikessa tekniikassa voi kuitenkin ilmetä joskus odottamattomia ongelmia joita ei pysty täysin ennalta ehkäisemään.

Teemme kuitenkin aina parhaamme korjataksemme tilanteen mahdollisimman nopeasti ja estääksemme vastaavat häiriöt tulevaisuudessa. Nyt tuossa kollegalta kuulin että kanavat alkavat hiljalleen palautumaan, kokeilitko vielä näkyvätkö ne sinulla? 


Kappas vain, en edes huomannut, että ei toimi. Tai sitten vain mulla on toiminut 😉


Kyllä se tökki täälläkin eilen illalla.Mulla on ollu näitä viime-kuunkin aikana useasti.Välillä on punanen palkki joku verkkoyhteysongema ja välillä pyörii vaan valkoinen rinkula ja mikään ei toimi.😡😡


Vastaa