Näyttää olevan koko Telia Play-palvelu nurin - ei toimi mobiilisovelluksella, ei selaimella, ei digiboksilla!!
Liiga-tauon jälkeen olisi ollut kiva edes nähdä tänään jääkiekkoa… Eipä onnistu.
Kiitos nostosta
Kiitos nostosta
Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”
Ei näitä saa olla. Asiakkaat maksavat näistä palveluista, ja Telia kuittaa aina kaikki ongelmat: “Pahoittelemme häiriötä.”
Ymmärrän, että tämän kaltaiset tekniset häiriöt ovat aina harmillisia, ja pyrimmekin kaikin keinoin aina niitä välttämään. Kaikessa tekniikassa voi kuitenkin ilmetä joskus odottamattomia ongelmia joita ei pysty täysin ennalta ehkäisemään.
Teemme kuitenkin aina parhaamme korjataksemme tilanteen mahdollisimman nopeasti ja estääksemme vastaavat häiriöt tulevaisuudessa. Nyt tuossa kollegalta kuulin että kanavat alkavat hiljalleen palautumaan, kokeilitko vielä näkyvätkö ne sinulla?
Kappas vain, en edes huomannut, että ei toimi. Tai sitten vain mulla on toiminut
Kyllä se tökki täälläkin eilen illalla.Mulla on ollu näitä viime-kuunkin aikana useasti.Välillä on punanen palkki joku verkkoyhteysongema ja välillä pyörii vaan valkoinen rinkula ja mikään ei toimi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.