Skip to main content

Voisko tämän *******a saada toimimaan moitteetomasti kun joka viikko on näitä ******* yhteysogelmia tai muuta *******aa.

Samaa mieltä, nyt jouduttiin ottaa tabletille viaplay että näkee la ligaa.

EI soneraa tunnu kiinnostavan matolaatikkonsa toimivuus, raha kelpaa, mutta potaskaa ne meille tuuttaa tulemaan, jännä miten aina tuo 521 iskee illalla 20-22 aikoihi, soneran vehkeet kytketty samaan katkasijaan valojen kanssa, jotka viimenen aina sammuttaa lähtiessään?


Joo ei toimi ei.Meneeks nää vikapalvelun tietoon täältä vai mitehä tässä pitäs alkaa menetellä.Koskaan ei saa mitään hyvitystä.


Olisi suotavaa edes tiedottaa asiakkaita näistä ongelmista.


Tiedote löytyy sivuiltamme, vika on alkanut klo 21 ja arvioitu korjausaika on klo 0200 -> http://www.sonera.fi/etsi%20apua%20ja%20tukea/ajankohtaista/vika%20ja%20hairiotiedotteet//tiedote?id=143015

Joo, löytyy nyt, pari tuntia vian alkamisen jälkeen.


Kyllä nyt riittää tämä Soneran toimimattomuus.
Digiboksi jaksaa aina yllättää uusilla vioillaan: Yhteysvirhe, kelteinen ruutu, valkoinen ruutu, ohjelmat ei tallennu, tallenuksia ei voi katsoa, teksti-tv ei toimi, laitetta ei saa käynnistettyä..

Enpä ole aimmin törmännyt näin vialliseen ja huonosti toimivaan palveluun. Tästä palvelusta on vielä pitänyt maksaa 480€ vuodessa, ihanko kohtuullista?

Kunhan sopimus parin kuukauden päästä soneran kanssa loppuu, niin täytyy katella toimivampi palveluntarjoaja.


Epäilen että tässä softa on niin surkea ja jää jumiin... Palvelimet ei voi kaatua kun toivottavasti klusterissa, jossa toivottavasti 20 palvelinta vähintään...  Kaikki varmaan käyttää samaa palvelinklusteria jossa tämä surkea Soneran softa pyöriii... ja sitten softa kaatuu ja kenelläkään ei toimi mikään.

 

Tai kävikö palvelimella ylikuormitus? Verkossa tai jossakin muualla?

 

Ei Soneralla ole varmaan ollenkaan varapalvelimia hoitamassa tätä Viihdettä? Tai ei ainakaan toimi... 

 

Soneran Viihteessä on vikatilanne.



Tallenteet ja videovuokraamo ei toimi tai digiboxi ei käynnisty sen käynnistämisen jälkeen.



Viankorjaus on käynnissä.



Vika alkoi 22.3.2015 klo 21:00

Arvioitu korjausaika 22.3.2015 klo 02:00



Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.



Sonera Asiakaspalvelu

 Hyvä vikailmoitus jossa kirjoittaja ei osaa kirjoittaa oikein... Päivämäärä virheellinen 😃... Aika hyvin tuo 5 tunnin arvio aika... Tunnissa saa käynnistettyä kaikki palvelimet uudelleen jo... ja jos on hyvät lokitiedot niin ne löytyy kyllä... Jos käsin niin voi mennä hieman kauemmin... 

 

Sonera "asiantuntija" joka ns... korjaa vian voisi itse tulla tänne vain kirjoittelemaan... Laittakaa eteenpäin... Ja samalla olisi kiva kuulla syy miksi ei toimi.  Tiedän ettei voida kertoa syytä miksi ei toimi, varmaan se vahvistaa teoriaani... 


Olis kuitenkin ihan kiva että loppus nuo ogelmat kun kuitenkin laskut on yli sata euroa kuussa ja vielä puoltoistavuotta sopimusta jäljellä. Ensimmäist kolme vuotta ongelmua ei kuitenkaan ollut kun kerran kuussa keskimäärin.

Nyt on ollut noin neljä tuntia outo vika, enkä pysty sanomaan onko jossakin yhteydessä vaiko kaukosäätimessä vika.

Olin ensin ohjelmakirjastossa tarkoituksena katsoa jokin elokuva, onnistuin pääsemään elokuvavalikkoon, minkä jälkeen TV:n kuva meni mustaksi. Koitin tämän jälkeen valita TV-kanavaa säätimen numeronäytöstä, mutta ei onnistunut jne jne.

 

Tällä hetkellä kaukosäätimestä toimii virtanappula, nuolinäppäin kanavavalinta, mykistys- ja volume -näppäimet. Aina kun esim numero-, menu- tai vaikkapa tekstitv -näppäintä painaa, digiboksin valo vilkkuu, mutta mitään ei tapahdu. Myöskään niitä tyypillisiä virheilmoituksia ei ole ruudulle auennut.

 

Kaikki kanavat kyllä näkyy normaalisti. Missä vika?


No niin, nyt jälleen toimii. 5 tunnin paussi ilman vikailmoituksia, joten melko omituinen häiriö.


Vastaa