Sunnuntaisin tuleva Kovan viikon ilta (josta on nyt tullut vasta kaksi jaksoa) on sunnuntain uusinnassa tullut tallennokseen vain viimeiset minuutit ohjelmasta. Ja kummallakin kertaa. Pitäisi varmaan korjata asia.
Sunnuntaisin tv 1 klo 21.42.
Sunnuntaisin tuleva Kovan viikon ilta (josta on nyt tullut vasta kaksi jaksoa) on sunnuntain uusinnassa tullut tallennokseen vain viimeiset minuutit ohjelmasta. Ja kummallakin kertaa. Pitäisi varmaan korjata asia.
Sunnuntaisin tv 1 klo 21.42.
Sunnuntaisin tuleva Kovan viikon ilta (josta on nyt tullut vasta kaksi jaksoa) on sunnuntain uusinnassa tullut tallennokseen vain viimeiset minuutit ohjelmasta. Ja kummallakin kertaa. Pitäisi varmaan korjata asia.
Sunnuntaisin tv 1 klo 21.42.
Raportoin virheestä eteenpäin! Mitä ilmeisemmin tallennusikkuna ohjelmalle on virheellinen.
Eikö
Sori mutta pakko ottaa kiinni kun nyt sattuu tämä samainen sarja olemaan malliesimerkki siitä kuinka Arris-boksilla on haasteita (luetaan vaikeuksia) katsoa etenkin sarjatallennuksia..
Tämän “Kovan päivän ilta”-ohjelmasarjan tallennuksia ei voi katsoa kuin vasta seuraavalla viikolla.
Alla ruutu Arriksen boksilta mainitusta sunnuntaisesta jaksosta. Näkyy että eilen tullut/tallennettu klo 21:41. ja päällä teksti “TÄNÄÄN 19:45”:
Kun jakson yrittää katsoa, saa seuraavan ilmoituksen:
Ei voi katsoa - tulee illalla myöhemmin uusintana… Toki tässä näkyy muutkin ongelmat asian tiimoilta - jaksojen nimet jne..
No eihän se tietysti voi ohjelma näkyä kokonaan, jos sille on annettu tilaa vain 5min.
Mutta parempaa odotellessa.
No eihän se tietysti voi ohjelma näkyä kokonaan, jos sille on annettu tilaa vain 5min.
Mutta parempaa odotellessa.
Ihmettelen. DV8919 on AndroidTV-käyttöjärjestelmälle rakennettu. Yhtään toimivaa ja luotettavaa AndroidTV-laitetta en ole vielä nähnyt. Useita ollut itsellä koekäytössä ja kavereiden laitteita nähnyt ja testannut.
Arriksen digibokseissa Linux-käyttöjärjestelmä. Ovat luotettavia ja varmatoimisia. Itsellä Arriksen 4K-digiboksi ja se on mielestäni ehdottomasti laadultaan paras mitä ikinä on eteen tullut. Telian viimeaikaiset päivitykset TeliaTV-sovellukseen ovat pilaamassa laitteen. Telia tekee asian tahallaan, pakottaa vaihtamaan uuteen boksiin. Telia ei edes tarjoa Telia Play-sovellustaan isoille televisiomerkeille. On pakko ostaa se se surkea AndroidTV-tekele, jota ei ole saatu edes kelvolliasesti toimivaksi vuosien korjausten jälkeen.
Sinulla
Ps. Ei missään ole minun yhteystietoja.
Jaha, uskoo ken haluaa..
Arriksen digiboksissa ei ole ongelmaa. Telia rakentaa sen ongelman näillä viimeisillä päivityksillä Arriksen bokseihin
Jaha, uskoo ken haluaa..
Kenes kilpailijan leivissä sinä sitten olet? Operaattorin vai digiboksivalmistajan? Turha vastata kun ei uskota kuitenkaan.
Jaha, uskoo ken haluaa..
Arriksen digiboksissa ei ole ongelmaa. Telia rakentaa sen ongelman näillä viimeisillä päivityksillä Arriksen bokseihin
Telian työntekijöillä on Telia logo nimimerkin yhteydessä, me muut ollaan asiakkaita.
Telia Yhteisö on ollut aina sellainen foorumi että täällä saa vertaistukea muilta asiakkailta, joilla on kokemuksia/tietoutta johonkin probleemaan liittyen. Moderaattorit ja muut asiantuntijat Telialta vastailevat myös kykynsä mukaan, joskus vaan paras apu tulee toiselta yhteisöläiseltä eli asiakkaalta
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.