Kovan viikon ilta sunnuntaisin ei tallennu kokonaan

  • 20 November 2023
  • 8 kommenttia
  • 115 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Sunnuntaisin tuleva Kovan viikon ilta (josta on nyt tullut vasta kaksi jaksoa) on sunnuntain uusinnassa tullut tallennokseen vain viimeiset minuutit ohjelmasta. Ja kummallakin kertaa.  Pitäisi varmaan korjata asia.

Sunnuntaisin tv 1 klo 21.42. 


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Sunnuntaisin tuleva Kovan viikon ilta (josta on nyt tullut vasta kaksi jaksoa) on sunnuntain uusinnassa tullut tallennokseen vain viimeiset minuutit ohjelmasta. Ja kummallakin kertaa.  Pitäisi varmaan korjata asia.

Sunnuntaisin tv 1 klo 21.42. 

Raportoin virheestä eteenpäin! Mitä ilmeisemmin tallennusikkuna ohjelmalle on virheellinen. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@KaPetri, tämä termi “tallennusikkuna” nousi ekan kerran keskusteluun. Näyttäis vain siltä kun katselee noita tallennuksia mainitun ohjelmasarjan kohdalta että se “tallennusikkuna” on erimittainen eri aikoina tallennettujen/tallentuvien jaksojen kohdalla, lauantaina 30 minuuuttia, sunnuntaina 5 minuuttia🙄
Eikö @KaPetri kannattaisi vähän asioita yksinkertaistaa? Tämä nykynen “himmeli” ei tuu toimimaan koskaan  

 

@Hannele2022, sullahan se “uusi” Android-boksi?
 
Sori mutta pakko ottaa kiinni kun nyt sattuu tämä samainen  sarja olemaan malliesimerkki siitä kuinka Arris-boksilla on haasteita (luetaan vaikeuksia) katsoa etenkin sarjatallennuksia..

Tämän “Kovan päivän ilta”-ohjelmasarjan tallennuksia ei voi katsoa kuin vasta seuraavalla viikolla.

Alla ruutu Arriksen boksilta mainitusta sunnuntaisesta jaksosta. Näkyy että eilen tullut/tallennettu klo 21:41. ja päällä teksti “TÄNÄÄN 19:45”:

 
 Kun jakson yrittää katsoa, saa seuraavan ilmoituksen: 


Ei voi katsoa - tulee illalla myöhemmin uusintana… Toki tässä näkyy muutkin ongelmat asian tiimoilta - jaksojen nimet jne..
@KaPetri, Tämä sarja ei ole edes pahin koska YLE ei enää uusi edellisen viikon jaksoja, Muilla kanavilla uusintoja tulee eri tahtiin estäen Arriksen boksilla tallennusten katsomisen tyystin.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Traveller Mulla on tämä DV8919 ja onko tämä nyt enää niin uusi. Näyttää Arriksella menevän huonommin, kuin tällä mun boksilla, kun luen sun ylläolevaa kommenttia. Ainakin tuon asian tiimoilta. Ja onhan tällä minunkin boksilla nyt liikaa ongelmia.

No eihän se tietysti voi ohjelma näkyä kokonaan, jos sille on annettu tilaa vain 5min. 

Mutta parempaa odotellessa. 👍

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Traveller Mulla on tämä DV8919 ja onko tämä nyt enää niin uusi. Näyttää Arriksella menevän huonommin, kuin tällä mun boksilla, kun luen sun ylläolevaa kommenttia. Ainakin tuon asian tiimoilta. Ja onhan tällä minunkin boksilla nyt liikaa ongelmia.

No eihän se tietysti voi ohjelma näkyä kokonaan, jos sille on annettu tilaa vain 5min. 

Mutta parempaa odotellessa. 👍

Ihmettelen. DV8919 on AndroidTV-käyttöjärjestelmälle rakennettu. Yhtään toimivaa ja luotettavaa AndroidTV-laitetta en ole vielä nähnyt. Useita ollut itsellä koekäytössä ja kavereiden laitteita nähnyt ja testannut.  

Arriksen digibokseissa Linux-käyttöjärjestelmä. Ovat luotettavia ja varmatoimisia.  Itsellä Arriksen 4K-digiboksi ja se on mielestäni ehdottomasti laadultaan paras mitä ikinä on eteen tullut. Telian viimeaikaiset päivitykset TeliaTV-sovellukseen ovat pilaamassa laitteen. Telia tekee asian tahallaan, pakottaa vaihtamaan uuteen boksiin. Telia ei edes tarjoa Telia Play-sovellustaan isoille televisiomerkeille. On pakko ostaa se se surkea AndroidTV-tekele, jota ei ole saatu edes kelvolliasesti toimivaksi vuosien korjausten jälkeen.

Sinulla @Hannele2022 lienee oikein sopimus Telian kanssa tai olet firman leivissä kun oikein nimettynä annetaan yhteisön käyttäjille yhteystietona - kuinka puolueeton olet?????

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Traveller  Ei ole sopimusta enkä ole Telian leivissä. Olen vain niin paljon kirjoittanut kyseisestä boksista, että tietävät minun käyttävän sitä. En edes tunne täältä ketään eikä kukaan minua. Olit ensimmäinen jolle suosittelin sitä, sillä sinun boksilla tuntuu olevan ongelmia aika paljon. Eikö se ole täällä yhteisössä tarkoitus, että sellaiset ihmiset täällä vastaavat, jotka tietävät asiasta jotain. 😃 

Ps. Ei missään ole minun yhteystietoja. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@Traveller  Ei ole sopimusta enkä ole Telian leivissä. Olen vain niin paljon kirjoittanut kyseisestä boksista, että tietävät minun käyttävän sitä. En edes tunne täältä ketään eikä kukaan minua. Olit ensimmäinen jolle suosittelin sitä, sillä sinun boksilla tuntuu olevan ongelmia aika paljon. Eikö se ole täällä yhteisössä tarkoitus, että sellaiset ihmiset täällä vastaavat, jotka tietävät asiasta jotain. 😃 

Jaha, uskoo ken haluaa.. 

Arriksen digiboksissa ei ole ongelmaa. Telia rakentaa sen ongelman näillä viimeisillä päivityksillä Arriksen bokseihin

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Jaha, uskoo ken haluaa.. 

 

Kenes kilpailijan leivissä sinä sitten olet? Operaattorin vai digiboksivalmistajan? Turha vastata kun ei uskota kuitenkaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Traveller  Ei ole sopimusta enkä ole Telian leivissä. Olen vain niin paljon kirjoittanut kyseisestä boksista, että tietävät minun käyttävän sitä. En edes tunne täältä ketään eikä kukaan minua. Olit ensimmäinen jolle suosittelin sitä, sillä sinun boksilla tuntuu olevan ongelmia aika paljon. Eikö se ole täällä yhteisössä tarkoitus, että sellaiset ihmiset täällä vastaavat, jotka tietävät asiasta jotain. 😃 

Jaha, uskoo ken haluaa.. 

Arriksen digiboksissa ei ole ongelmaa. Telia rakentaa sen ongelman näillä viimeisillä päivityksillä Arriksen bokseihin

@Traveller 

Telian työntekijöillä on Telia logo nimimerkin yhteydessä, me muut ollaan asiakkaita.

Telia Yhteisö on ollut aina sellainen foorumi että täällä saa vertaistukea muilta asiakkailta, joilla on kokemuksia/tietoutta johonkin probleemaan liittyen. Moderaattorit ja muut asiantuntijat Telialta vastailevat myös kykynsä mukaan, joskus vaan paras apu tulee toiselta yhteisöläiseltä eli asiakkaalta 😀

Vastaa