Skip to main content

Lasku tuli kahteen kertaan?


Kaapeli-TV:n heinäkuun lasku tuli kahteen kertaan, toisen eräpäivä 22. ja toisen 29.07. Laskut muuten identtiset, ainoastaan viitenumerossa on yhden numeron ero. Lienee ok, jos jätän toisen näistä maksamatta? E-laskusopimus on voimassa, joten miten näin pääsi käymään?

15 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 16. heinäkuuta 2014
Hei Pirkka! Meiltä on lähtenyt kaksi laskua, koska ensimmäisessä laskussa viitenumero oli virheellinen. Kun maksat 29.7. eräpäivällä olevan laskun, menee kaikki niinkuin pitääkin. Kysessä siis poikkeusellinen virhetilanne 🙂

  • 0 kommenttia
  • 17. heinäkuuta 2014
Mä ehdin jo maksaa tuon 22.7. eräpäivän maksun virheellisellä viitenumerolla, joten voin kai poistaa tuon 29.7. eräpäivän laskun?

  • 0 kommenttia
  • 17. heinäkuuta 2014
Jos maksu lähti tililtäsi herjaamatta viitenumeroa on asia ok ja voit poistaa tuon 29.7. eräpäivällä olevan laskun.

  • 0 kommenttia
  • 23. heinäkuuta 2014
Hei!

Mulle tuli myös lasku kahteen kertaan ja epähuomiossa myös maksoin molemma (e-lasku käytössä). Mites nyt; palautuuko ylimääräinen maksu tilille vai hyvitetäänkö se ensi kuun laskussa?

  • 0 kommenttia
  • 23. heinäkuuta 2014
Hei Brit!

Liikasuoritus hyvitetään automaattisesti seuraavassa laskussa, joten ei hätää.

  • 0 kommenttia
  • 8. elokuuta 2014
Heippa!

Eipä tuota tuplamaksua kyllä oltu hyvitetty seuraavassa laskussa; ihan tuli normaali lasku verkkopankkiin. Mahtaako hyvitys tulla sitten vasta syyskuun laskuun vai pitääkö asiaa käydä selvittämässä Soneran liikkeessä / asiakaspalvelussa?

  • 0 kommenttia
  • 15. elokuuta 2014
Heippa!
Voisiko joku vastata ennen kuin maksan tämän kuun laskun?

  • 0 kommenttia
  • 18. elokuuta 2014
Hei Brit!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Tuplasuoritus täällä näkyy mutta jostain syystä se ei nyt kohdistunut automaattisesti tulevaan laskuun kuten piti. Maksa saamasi lasku normaalisti. Laitoin pyynnön reskontraamme, jotta kohdistavat suorituksen nyt manuaalisesti seuraavaan kertyvään laskuun.

  • 0 kommenttia
  • 18. elokuuta 2014
Paljon kiitoksia! 🙂

  • 0 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2014
Hei taas!

Eipä ollut viesti näemmä mennyt perille reskontraan, koska taas tuli täysivelotteinen lasku. Koskakahan tuo heinäkuun tuplamaksu oikein hyvitetään?!?

  • 0 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2014
Hei Brit!

Sinulle on tosiaan lähetetty 2.9. lasku summalla 19,90 eur, mutta se on kokonaisuudessaan hyvitetty tuolla liikasuorituksella. Sinun ei siis tarvitse maksaa saamaasi laskua lainkaan. Asia on nyt kunnossa!

  • 0 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2014
Hei,

Maksoin Kaapeli-TV:n maksun viikko sitten ja nyt siitä tuli maksukehotus. Maksoin vahingossa senkin, koska en heti tarkistanut olinko jo maksanut laskun.

Tämä ilmeisesti hyvitetään seuraavassa laskussa eikä maksukehotuksesta tule ylimääräistä kulua? Oletan näin...

  • 0 kommenttia
  • 11. marraskuuta 2014
Heippa villemuranen,

Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi asetuksista, jotta päästään tsekkaamaan tilanne? :)

//Maria

  • 0 kommenttia
  • 5. joulukuuta 2014
Nyt on asiakasnumero päivitetty profiiliin. 🙂

  • 0 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2014
Kiitos! 🙂

Tsekkasin tilanteen. Tämä joulukuun alussa saamasi lasku ei ollutkaan maksukehoitus, vaan ihan tavallinen ja ajallaan lähetetty lasku, missä on mukana maksukehoitusmaksu lokakuun laskusta.

Tuplasuositukset toki huomioidaan ja tuolle 22.12.2014 erääntyvälle laskulle ei enää tarvitse maksaa mitään. Seuraava lasku lähtee sitten tammikuun alussa.

Näin joulun alla kannattaa muuten tutustua meidän yllätyskalenteriin, siellä on jaossa upeita palkintoja -vain Soneran asiakkaille!

Vastaa