Skip to main content

Tervehdys

Talvena 2014-2015 toukokuuhun saakka minulla oli kaapeliTVkortti Soneralta. Se irtisanottiin joskus toukokuussa 2014. Ja kortti palautettiin. Kesän 2015 aikana oli käytössämme DNA:n antenni-TV kortti, joka irtisanottiin syksyllä 2015 koska   kotiimme oli tullut valokuitu, ja sen mukana otimme viihdepaketin. Vanhan kaapeliTVpaketin sulkemisesta/lopettamisesta huolimatta laskut siitä ja kaapelikortista tulivat edelleen kuukausittain mutta en huomannut tuota muiden laskujen joukossa ennen kuin muutaman kuukauden päästä. Kävin Soneran toimistossa, jossa ei luvattu maksaa takaisin lopetetusta palvelusta lähetetyistä laskuista kuin joltain osin. No, lopetettiin toisen kerran ja vähän hyvitystä luvattiin seuraaviin käytössä olevien palvelujen maksuihin. Meni kuukausi ja taas tuli lasku - kävin kolmannen kerran toimistossa "lopettamassa" palvelun, jota ei ole . Kuukauden päästä äskettäin tuli kuitenkin taas kaapelikortista, jota ei siis ole, uusi lasku. Soneran oikea käsi ei siis tiedä mitä vasen käsi tekee ja kerää tai ainakin yrittää kerätä rahaa palveluilla, joita siis ei olemassa. Soneran tiskillä sanoi palvelija, ettei voi luvata laskujen loppuvan eivätkä  siis loppueetkaan. Miten tällainen  on mahdollista? Ja miten niistä laskuista pääsee eroon ja saa korvauksen kaikesa turhasta asian vuoksi kuluneesta ajasta ja muusta turhasta?

 

 

Tämäpä kuulostaa perin kummalliselta tilanteelta. Asiat eivät ilmeisesti oo menneet ihan niinku pitäs.



 



Täällä Klaanissa autamme mielellämme sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Suosittelen siis, että oot yhteydessä meidän asiakaspalveluun tämän tiimoilta, eli voit laittaa esimerkiksi Omien Sivujen kautta palvelupyynnön, soittaa tai asioida esimerkiksi Facebookissa



 



Eiköhän asiaan selvyys saada, vaikka ymmärrän että varmaan tuskastuttaa, kun on näin pitkään mennyt. 


Vastaa