Skip to main content

Laskutustavan vaihto ei onnistu

  • 22. toukokuuta 2015
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

En löydä tämän ohjeen mukaista paikkaa: "Laskulla laskutetaan laajakaistaliittymää. Laskutustavan vaihdon voi tehdä Soneran Omilla Sivuilla Laajakaistan Viestit ja Liittymänhallinta -osiossa kohdassa Sähköinen lasku."

 

Lisäksi kohdassa "Asiakkuuteni" -> "Laskutustiedot" en pääse vaihtamaan laskutustapaa sähköpostilaskuun.

 

Soitin tästä aiemmin teidän asiakaspalveluun ja he tekivät muutoksen. Ilmeisesti he typottivat sähköpostisoitteen joten meili bouncesi ja lasku lähetettiin jälleen postitse lisäkuluineen.

 

Voisitteko vaihtaa laskutustavaksi sähköpostin? Oikean osoitteen olen omille sivuille kirjoittanut kohtaan "Asiakkuuteni" -> "Asiakastiedot" -> "Asiakastiedot" -> "Sähköpostiosoite". Se on siis *.mobi päätteinen osoite.

3 kommenttia

MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 25. toukokuuta 2015

Omilla Sivuilla saat vaihdettua laskutustavan, tai vaihdettua sähköpostiosoitetta, klikkaamalla ensin liittymää, jonka laskusta on kyse. Sen jälkeen siinä hieman alempana on välilehti "laskutustiedot", valitse se.


Sinulle avautuu sivu, jossa näet kaikki laskutustiedot, ja niiden oikealla puolella on "muokkaa" painike. Sitä kautta pääset vaihtamaan tietoja.


Jos tuntuu, ettei edelleenkään onnistu, ota yhteyttä Omilla Sivuilla olevan chatin kautta, niin hoituu varmasti.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 26. toukokuuta 2015

Nappia ei jostain syystä löydy mainitsemastasi paikasta. Onnistui chatin kautta.


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 26. toukokuuta 2015

Hyvä juttu, että onnistui chatin kautta :smileyhappy: Nyt jäi vaan ihmetyttämään, minne se muokkaa-teksti sieltä oli kadonnut...


Vastaa