En löydä tämän ohjeen mukaista paikkaa: "Laskulla laskutetaan laajakaistaliittymää. Laskutustavan vaihdon voi tehdä Soneran Omilla Sivuilla Laajakaistan Viestit ja Liittymänhallinta -osiossa kohdassa Sähköinen lasku."
Lisäksi kohdassa "Asiakkuuteni" -> "Laskutustiedot" en pääse vaihtamaan laskutustapaa sähköpostilaskuun.
Soitin tästä aiemmin teidän asiakaspalveluun ja he tekivät muutoksen. Ilmeisesti he typottivat sähköpostisoitteen joten meili bouncesi ja lasku lähetettiin jälleen postitse lisäkuluineen.
Voisitteko vaihtaa laskutustavaksi sähköpostin? Oikean osoitteen olen omille sivuille kirjoittanut kohtaan "Asiakkuuteni" -> "Asiakastiedot" -> "Asiakastiedot" -> "Sähköpostiosoite". Se on siis *.mobi päätteinen osoite.