Skip to main content

Leffavuokraus veloitettiin leffalipusta huolimatta

  • 15 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 108 katselukertaa

Vuokraus 4 e  veloitettiin vaikka oli lippu. Ei voi enää teihinkään luottaa!

 

----

Muokkaus HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Tuosta kannattaa ilman muuta olla yhteydessä asiakaspalveluun. Sujuiko vuokraustilanne ihan ilman kommelluksia ja yllätys ilmeni vasta laskulla? 


ma 3. lokak. • 12.52
Moikka,

sinulla on nyt käytössäsi Telia TV -palvelulle 1 leffalippu. Voit siis katsoa yhden vapaavalintaisen elokuvan palvelun videovuokraamossa. Etu on voimassa 3 kuukautta.

Ollaan yhteydessä,

Telia

 

Chattissa väitti ettei enää voimassa lippu. tänä syksynä eka vuokraus oli vahinko humalassa kun ei vielä ollut pin-varmistusta ja ohjasin boxia 

google-ääniohjauksella viereisestä huoneesta. sitten tuli lippu ja pari viikkoa sen jälkeen tuli tyttö kylään ja annoin hänen valita filmin.

hän valitsi vanhan kotimaisen. meitä ei uudet kiinnosta. esim se eiffel oli

väriltään ruskea ja muutenkin ihan Peestä. 

tuon vahingon jälkeen tilasin verkosta HDMI-splitterin. valitsin sellaisen joka käyttää sähköä. tein hyvän valinnan. se toimii.

aina jos jaetaan singaali useampaan, tarvitaan vahvistusta, eli sähköä. Nyt on hyvä kun Hi-Fi huoneessanikin on töllö josta

boxin kuva myös näkyy. Ja kun on käytössä pin-koodi, ei voi enään sattua vahinkoa. 


 


Chatissa oli asiallinen mies joka hyvitti leffan ja laittoi hyvitystäkin joten asia ratkaistu. Luottamus palautui. Asiat hoituvat kun on asiallinen.