Vuosi tai pari sitten huomasimme että muksut pystyvät katselemaan leffoja ilman koodeja. Asia korjattiin.
Pitkästä aikaa vuokrasin leffan eikä mitään kyselyä ollut taaskaan päällä. Telia taitaa resetoida asetukset saadakseen vahinkovuokrista rahat. Taas tuli maksu turhasta eli leffasta jota ei ole kukaan katsonut vaan vahinkoklikkauksesta. Kaikennäköistä sekoilua Telia-tv:ssä täällä Vantaalla. Meidän taloyhtiöön tulee Telian kaapeli ja sen myötä netti ja Teliatv ovat hyvin edullisia. Siitä huolimatta naapurit ovat alkaneet vaihtamaan Elisaan. Olisiko mietinnän paikka?
Moikka ja tervetuloa Yhteisöön!
Ompa tosiaan omituisen kuuloinen tilanne, noin sen ei kuuluisi mennä. Me tietysti haluamme, että asiakkaidemme palvelut toimivat kunnolla. Suosittelisinkin tekemään häiriöilmoituksen Minun telian chatin kautta tai soittamalla asiakaspalveluun, löydät kaikki yhteystiedot täältä. Toivottavasti tilanteeseen löytyisi pysyvämpi ratkaisu häiriöilmoituksen kautta!
Soitin asiakaspalveluun. Kuunneltuaan sanoi että yhdistää tekniseen tukeen. Muutaman minuutin odottelun jälkeen puhelu katkesi :C
Soitin asiakaspalveluun. Kuunneltuaan sanoi että yhdistää tekniseen tukeen. Muutaman minuutin odottelun jälkeen puhelu katkesi :C
Nyt en osaa sanoa, mitä tuossa on tapahtunut ja miksi puhelu on katkennut. Tietenkään noin sen ei pitäisi mennä, että yhteys katkeaa siirron yhteydessä. Soititko uudestaan ja pääsitkö silloin hoitamaan asian loppuun? Halutessasi voit laittaa meille myös häiriöilmoituksen tämän lomakkeen kautta, jos asian hoitaminen ei ole niin kiireinen. Lomakkeella lähetettyihin viesteihin pyrimme vastaamaan muutaman arkipäivän kuluessa.