Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5
Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa
Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin
Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5
Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa
Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin
Hei @MMALINEN! Tilausvahvistuksen näet kyllä Omilta sivuiltasi kohdasta Laskut & viestit, kun olet kirjautunut sivustolle esimerkiksi Telia-tunnuksella, Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Jos asiassa jokin mietityttää vielä, niin olisitko yhteydessä asiakaspalveluun, jonka kautta asiaa voidaan tarkemmin selvittää.
@HannaSu@ kirjoitti:Hei @MMALINEN! Tilausvahvistuksen näet kyllä Omilta sivuiltasi kohdasta Laskut & viestit, kun olet kirjautunut sivustolle esimerkiksi Telia-tunnuksella, Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Jos asiassa jokin mietityttää vielä, niin olisitko yhteydessä asiakaspalveluun, jonka kautta asiaa voidaan tarkemmin selvittää.
Ei ole tilausvahvistusta vomilla sivuilla tuli vaan sähköpostiin mikä tosiaankin on vähintäänkin outo
aklan selvittään asiaa muuta kautta kun shattissä olen yrittänyt jos selvittää ja se oli yhtä tyhjän kanssa soitteleen en lähde .
Tosiaan vielä tuosta Joukkuepassin laskutuksesta sen verran, että nyt jos olet tilannut syksyllä tuon Joukkuepassin, niin sen laskutus menee päiväkohtaisesti. Eli laskutus alkaa siitä päivästä kun passin on tilannut. Kaikille palvelun tilanneille lähtee samanlainen tilausvahvistus ja siinä on maininta myös tuosta kesätauosta. Tarkennatko vielä, mikä tuossa tilausvahvistuksessa ihmetytti niin vastaillaan parhaamme mukaan. :)
Nimen omaan se että tilausvahvistusessa mainittiin että
Laskutus alkaa syyskuun alussa ja päättyy sen kuukauden loppuun kun joukkueesi pelaa kauden viimeisen pelin.
vaikka näin asia ei ole että miksi sopimuspapereita ei muuteta oikeeksi vaan mennään sen taakse että kyllähän asia meidän järjestelmissä näkyy
toinen asia on se että minkäälaisia henkilö/ osotteita vahvistuksessa ei ole eli yhtä tyhjän kanssa koko vahvistus
asia tältä erää loppuun käsitelty siksi kunnes saan kuluttajaliitolta vastauksen edellämainittuun
minäkin olen tarkka oikeuksistani kun operaattoritkin on .
Tuo laskutus alkaa syyskuun alussa siinä tapauksessa, jos passi on ollut voimassa koko kesän. Muuten laskutus menee Joukkuepassissa päiväkohtaisesti jos sen on ottanut nyt syksyllä. Tarkempia henkilötietoja ei laiteta tilausvahvistuksiin tietosuojasyistä. Laitan tuosta palautetta eteenpäin, että tilausvahvistuksessa voitaisiin vielä tarkemmin mainita päiväkohtaisesta laskutuksesta.
@HannaSu@ kirjoitti:Tuo laskutus alkaa syyskuun alussa siinä tapauksessa, jos passi on ollut voimassa koko kesän. Muuten laskutus menee Joukkuepassissa päiväkohtaisesti jos sen on ottanut nyt syksyllä. Tarkempia henkilötietoja ei laiteta tilausvahvistuksiin tietosuojasyistä. Laitan tuosta palautetta eteenpäin, että tilausvahvistuksessa voitaisiin vielä tarkemmin mainita päiväkohtaisesta laskutuksesta.
Nyt sain osittaisen vastauksen eli edelleenkin kannattaa irtisanoa tilaus keväällä jos harjotuspelit kesällä ei kiinnosta
sitten tohon tilausvahvistukseen että eikö tilausvahvistus voisi tulla omille sivuille henkilötietojen kanssa vai estääkö gdpr senkin jos siihen saisin vielä vastauksen .
Sopimushan on toistaiseksi voimassa oleva, joten halutessaan sen voi keväällä päättää jos siltä tuntuu. Henkilötietoja ei tosiaan noihin tilausvahvistuksiin yksilöidä sen tarkemmin tietosuojasyistä. Aina kun tilauksen tekee asiakaspalvelun kautta, siitä jää kyllä jälki ja jos jokin jäi vielä mietityttämään niin siihen voidaan palata. Tuo tilausvahvistus Joukkue- ja Liiga-passista on aina sama jokaiselle asiakkaalle.
Onko tilausvahvistuksiin tulossa muutoksia ?
meinaan kuluttajaliiton lakimies sano sähköpostissa että vahvistus on erittäin puutteellinen minkä sain .
@MMALINEN@ kirjoitti:
Onko tilausvahvistuksiin tulossa muutoksia ?
meinaan kuluttajaliiton lakimies sano sähköpostissa että vahvistus on erittäin puutteellinen minkä sain .
Tällä hetkellä ei ole tiedossa muutoksia. Asiaa voidaan selvittää vielä tarkemmin asiakaspalvelun kautta. Voit esimerkiksi laittaa meille yhteydenottopyynnön lomakkeella.
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta linkki voi olla väärennetty siksi jos tietoturvaa ajatellaan niin pitäis olla peruslaskutiedot sähköpostissa ja sitten omilla sivuilla lasku kokonaisuudessaan minne voi sitten laittaa henkilötiedot
sama koskee tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .
@MMALINEN@ kirjoitti:
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
@MMALINEN@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
@IlariJR@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön
kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
@MMALINEN@ kirjoitti:
Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön
kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.